Ik mis de gegevens van de branchevergelijking....quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Hoe denken jullie over de keukenboer op KOM?
Ziet er wel aardig uit in combinatie met de terugkoop garanties van de Franchise gever.
Lijkt me ook wel een man met track reccord.
Het wordt een dure week voor mij want ook deze is niet verkeerdquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ziet er wel aardig uit in combinatie met de terugkoop garanties van de Franchise gever.
Crowdaboutnow heeft redelijk wat projecten met de gun factor zoals deze. Je kan aan mensen die je willen steunen wat cadeau geven. bv. dvd van de film, uitnodiging premiere, vip arrangement. filmrol ed.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:45 schreef Unites het volgende:
Ik zou best ook iets willen opstarten qua project, maar dan wel iets met film/kunst. Alleen als onervaren liefhebber voor film zijn de platformen die daar specifiek voor bedoeld zijn, niet echt aantrekkelijk; aangezien de doelbedragen maar met moeite gehaald worden.
Ik kan best een idee enthousiast en goed idee pitchen denk, maar ik heb het gevoel dat je als niet-professional nauwelijks kans van slagen hebt. Ik verwacht dat een low-budgetfilm best wel winstgevend kan zijn. Zelf hoef ik ook geen winst, ik wil het gewoon realiseren... een van de vele projecten die ik heb bedacht met een redelijk laag budget (relatief gezien).
Maar als het 'mislukt', wat dan? Ik ben pas 19 en wil dit gewoon zo graag. Volgend jaar moet ik gaan studeren, maar zou liever zo iets willen kunnen bereiken, maar in Nederland heb je niet bepaald een stimuleringsfonds in deze zin (alleen voor 'cultuurbevorderende' projecten in het Nederlands). Ik wil gewoon een engelstalige horror maken.
Zouden mensen hier daar in investeren?En kan iemand mij misschien uitleggen waarom het voor zulke projecten zo lastig is om crowdfunding te realiseren als 'starter', terwijl starters van een bedrijf (met geen ondernemingservaring) dergelijke dingen gemakkelijker voor elkaar lijken te krijgen. Of ligt dat aan mij?
Hmmm.....ik had voor mijzelf besloten KoM even een beetje links te laten liggen omdat ik niet zo tevreden ben over hun werkwijze, o.a. de opmerkingen die hier de laatste tijd geplaatst zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:48 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het wordt een dure week voor mij want ook deze is niet verkeerd![]()
Het lijkt me iemand die weet wat hij doet en hij zal echt niet 10 jaar voor zijn pensioen alle opgebouwde zekerheden weggooien voor een hachelijk avontuur. Hij kent de winkel als geen ander.
Cijfers zijn prima, en het is een B.V. dus zijn salaris is er al van af.....
Ik ga meedoen denk ik. Ziet er aardig uitquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Weinig ervaring aangezien ze net begonnen zijn maar de eerste ervaring was dat het snel ging. Betalen is binnen 3 dagen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:04 schreef didi80 het volgende:
Iemand met ervaring bij IvM.....
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een project loopt nadat deze is volgeschreven?
Moet je altijd direct betalen, of kun je ook later betalen? Als het 60 dagen duurt voordat een project vol is dan ben je een aardig tijdje je geld kwijt.
Nadat het project vol zit gaat deze bijna direct lopen. Je betaalt wanneer het project voor 90% gefund is. De laatste 10% moeten investeerders direct betalen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:04 schreef didi80 het volgende:
Iemand met ervaring bij IvM.....
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een project loopt nadat deze is volgeschreven?
Moet je altijd direct betalen, of kun je ook later betalen? Als het 60 dagen duurt voordat een project vol is dan ben je een aardig tijdje je geld kwijt.
Ik heb net eventjes gekeken naar die film. Had er achteraf al eerder naar gekeken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:54 schreef bleyenburg het volgende:
film c.v's zijn een no-go voor mij.
heb onlangs uitgebreide prospectus doorgenomen voor een nieuwe NL film, tulips, love, honour and a bike.
m.i. te grote risico's voor te weinig rendement.
de fiscale trucs moeten het 'm daar doen
Ik heb er ook weinig goede ervaringen mee. Met alle worst case scenario's hadden ze rekening gehouden (SeaWarrior), behalve dan dat de film niet afgemaakt zou worden. Oeiquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:54 schreef bleyenburg het volgende:
film c.v's zijn een no-go voor mij.
heb onlangs uitgebreide prospectus doorgenomen voor een nieuwe NL film, tulips, love, honour and a bike.
m.i. te grote risico's voor te weinig rendement.
de fiscale trucs moeten het 'm daar doen
Ik heb deze week K en K . Keukens en Kruiwagens wat een combinatiequote:Op vrijdag 13 november 2015 13:48 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het wordt een dure week voor mij want ook deze is niet verkeerd![]()
Het lijkt me iemand die weet wat hij doet en hij zal echt niet 10 jaar voor zijn pensioen alle opgebouwde zekerheden weggooien voor een hachelijk avontuur. Hij kent de winkel als geen ander.
Cijfers zijn prima, en het is een B.V. dus zijn salaris is er al van af.....
En wat waren de verdere omstandigheden? (doelbedrag, doel/visie van project, makers, etc?)quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:08 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig goede ervaringen mee. Met alle worst case scenario's hadden ze rekening gehouden (SeaWarrior), behalve dan dat de film niet afgemaakt zou worden. OeiGelukkig werd het netjes opgelost, maar toch.
Een film CV, zoals er al vele geweest zijn. Met fiscale (ondernemers)faciliteiten zoals investeringsaftrek en vervroegde afschrijving en zo. Vanwege het onderwerp (Greenpeace/SeaWarrior) was het een bijzondere film, althans dat had het moeten wordenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:13 schreef Unites het volgende:
[..]
En wat waren de verdere omstandigheden? (doelbedrag, doel/visie van project, makers, etc?)
Ik ben op mijn handen gaan zitten ondanks de A-rating. Voorlopig geen KoM wegens teveel gefaal daar...quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:54 schreef didi80 het volgende:
[..]
Hmmm.....ik had voor mijzelf besloten KoM even een beetje links te laten liggen omdat ik niet zo tevreden ben over hun werkwijze, o.a. de opmerkingen die hier de laatste tijd geplaatst zijn.
Maar inderdaad....dit lijkt best een aardig project.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |