Dan hoor ik meteen dat lied van REM, en de melige comedy waar het bijhoordequote:
Welk nummer van wie?quote:In the empire of the senses
You're the queen of all you survey
All the cities all the nations
Everything that falls your way
Die ja!quote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sting...ehm..Love is the 7th wave?
Dat is alvast één.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:30 schreef Blogman het volgende:
Mah-na mah-na.. Maar die heette Ramaganana volgens mij en Treble wellicht?
Stand 1332:quote:
Minder zuipen.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:22 schreef Blogman het volgende:
Meghan Trainor: hoe ga je nu zoiets onthouden? Noobie?
... Ik drink al jaren nauwelijks.quote:
Classic!quote:Op woensdag 11 november 2015 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo lastig is 'r naam nou ook weer niet?
't Is niet dat ze Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal heet ofzo.
Beats me, staat in mijn playlist in de auto... dus komt regelmatig voor op mn dashboard. Zou het normaal ook niet makkelijk onthouden.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:22 schreef Blogman het volgende:
Meghan Trainor: hoe ga je nu zoiets onthouden? Noobie?
She will be loved - maroon 5quote:Op woensdag 11 november 2015 23:11 schreef Dizer het volgende:
"Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself"
Artiest + titel.
lub nu je weer wakker bent, doe ook even een muziekvraagjequote:
Wie?quote:(Detroit, 6 november 1948) is eenAmerikaanse muzikant. Zijn eerste professionele opname-ervaring bestaat uit het spelen op een akoestische gitaar en achtergrondzang in het nummer Ramblin' Gamblin' Man van Bob Seger System in 1968.
In 1971 richtsamen met :x , de inmiddels legendarische band
op, waarin hij zelf verantwoordelijk is voor gitaar, keyboard en zang. Na het uiteenvallen van de
in 1980 begint hij aan een solocarrière. In 1985 scoorde hij in Nederland een hit met
, tevens de introductietune van de film
. Begin 1986 had hij een klein succes met
.
quote:There has been a tremendous amount of punishing laughter afterposted, then deleted, a Facebook video in which she tearfully explained that her latest single, Earthquake, was passed over for inclusion on the Radio 2 and Bauer Network playlists
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |