Zijn eerste antwoord viel beter dan dat van Trump.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:09 schreef Intellectueel het volgende:
Carson heeft zijn hele familie meegenomen. Slim.
Yes.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn eerste antwoord viel beter dan dat van Trump.
Wist goed te onderscheiden, maar struggelde wel met woorden. Zenuwachtig waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:21 schreef Elfletterig het volgende:
Oké... goed antwoord van Bush, redelijk veel applaus.
Ja, maar in dat percentage worden mensen die uberhaupt niet meer naar een baan op zoek zijn niet meer meegeteld.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:21 schreef Intellectueel het volgende:
1 op de 10 mensen heeft volgens Bush geen werk. Ik dacht dat de werkloosheidscijfer in de VS op zo'n 5% staat?
Voor zijn doen was het vrij goed. Fiorina oogst overigens (weer eens) meer applaus.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wist goed te onderscheiden, maar struggelde wel met woorden. Zenuwachtig waarschijnlijk.
In hoeverre is dat Obama's schuld? Volgens mij trekt de economie in de VS redelijk aardig aan, en gingen meer mensen in oktober aan het werk dan men verwachtte.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja, maar in dat percentage worden mensen die uberhaupt niet meer naar een baan op zoek zijn niet meer meegeteld.
Bij mij ook.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:25 schreef Intellectueel het volgende:
Mijn stream is er mee gestopt.
Hier ook. Bij mij stopte de stream toen Rand Paul net aan het woord was.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nu de bumber voor "commercial break" in beeld staan.
Ik vind zijn toonhoogte ook opmerkelijk anders. Alsof hij geforceerd presidentieel wilt overkomen vanavond.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:27 schreef Elfletterig het volgende:
Het antwoord van Paul hebben we gemist, maar voor de rest was het antwoord van Trump zo'n beetje het zwakste van het veld...
Maar tegelijkertijd is het aantal mensen die geen baan meer zoeken omdat ze 'veilig' zitten met een uitkering enorm gestegen. Dat is een van de reden waarom de kosten van welfare programma's de pan uitrijzen.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In hoeverre is dat Obama's schuld? Volgens mij trekt de economie in de VS redelijk aardig aan, en gingen meer mensen in oktober aan het werk dan men verwachtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |