abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157489244
Suzuki Liana 1.6 FIRST EDITION AUTOMAAT / AIRCO (bj 2001)
¤ 1.490,00
http://link.marktplaats.nl/m982811669

Beetje rumoerig, beetje plastic, maar verder degelijk.
.
pi_157489287
http://ww3.autoscout24.nl/classified/270897726?asrc=st|as

http://ww3.autoscout24.nl/classified/275936424?asrc=st|as

Zoiets dan?

Zou trouwens, zoals eerder al gesuggereerd, bij 37k per jaar echt wel LPG overwegen, haal je er makkelijk uit en kun je daarvan eventueel iets huren als je de Kanaaltunnel door wil..
pi_157489571
Is het verbruik van de megane dat je noemt wel aan de pomp, of volgens de boordcomputer? Ik vind het namelijk belachelijk zuinig voor een automaat, en denk dus dat je BC je bedriegt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_157491288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:31 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb een carisma 1.8 GDI gehad en vond het een erg fijne auto, vooral op de snelweg was het een prettig rijdende auto en de stoelen zijn denk ik wel wat harder dan in een megane maar geven goede ondersteuning. Besturing allemaal soepel, zithouding vond ik goed en qua verbruik redt je die 1 op 13,7 die je met de megane reed ook met gemak. Als je zuinig wilt rijden kan je het beste euro 98 tanken, dan is een verbruik van beter dan 1 op 15 ook geen probleem als je langere stukken rijdt.

Check wel even of de distributieriem gedaan is, die moet rond die kmstand gedaan zijn. (dacht bij rond de 180k) en dat is wel een duur geintje bij die auto. Ik was er toen incl grote beurt 900 euro voor kwijt. Motorruimte zit zeg maar best vol dus het kost veel tijd om de distririem te vervangen.
En kijk even of de auto goed van de 1e naar 2e versnelling wil zonder problemen.

Afgezien van dat: Betrouwbaar, comfortabel, best zuinig, véél binnenruimte ook achterin en een grote kofferbak.

Eigenlijk mis ik dat ding best wel :X
Was de 900 bij een universeel of bij een merkdealer? :o Verder, wat moet er naast de distributieriem nog vervangen worden? Ook een waterpomp, loop/spanrollen en een multiriem? Dat kan ik niet terugvinden in Autodata :{

Ik vrees dat bij die het onderhoud bij 180k nog niet gedaan is :{ In de foto's is een kaartje te zien waarop staat 165.656 is onderhouden en de volgende beurt 180k is :{ Terwijl die 180k beurt een mega-beurt is waar alles in zit :{

Ik vind 'm dan eigenlijk erg duur voor een auto waar na aankoop meteen een mega grote beurt tegenaan moet.

Ik zit persoonlijk meer naar deze Carisma te kijken, best een mooie eigenlijk :D :
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr

Weliswaar 2 jaar ouder, maar geen leren bekleding met "instap-schade". Die heeft volgens de km-stand nu een kleine beurt nodig en over 15k een grote.

Ik vind het best wel een mooie auto :) Het enige is het zitcomfort, dat moet blijken bij een proefrit. En het onderhoudsschema, die is vrij frequent :{ Ik vrees vooral voor de mega-beurt die over 15k eraan zit te komen ;(

In Autodata staat dit onderhoudsschema:

quote:
Elke 15k:
Motorolie+filter

Elke 30k:
Remvloeistof
Luchtfilter
Bougies

Elke 45k:
"Brake servo vacuum nipple" (wat dit trouwens is, weet ik niet :? )

Elke 60k:
Koelvloeistof
Pollenfilter/Interieurfilter
Brandstoffilter

Elke 90k:
Automaat-bak olie
Distributieriem
Dus die 90k beurt is wel een mega-beurt waar alles in zit ;( ;( Die moet dus binnen paar maanden na aanschaf al ;(
;( *Fien kijkt niet blij* ;( :
- Motorolie + filter
- Remvloeistof
- Luchtfilter
- Bougies
- "Brake servo vacuum nipple" (wat dit trouwens is, weet ik niet :? )
- Koelvloeistof
- Pollenfilter
- Brandstoffilter
- Automaatbak-olie
- Distributieriem

quote:
Is dat niet qua techniek nagenoeg hetzelfde als de Carisma? Dan is de Carisma wel iets zuiniger :D

quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:05 schreef Fer het volgende:
Suzuki Liana 1.6 FIRST EDITION AUTOMAAT / AIRCO (bj 2001)
¤ 1.490,00
http://link.marktplaats.nl/m982811669

Beetje rumoerig, beetje plastic, maar verder degelijk.
Die heb ik voorbij zien komen op mp, maar ik vind het jammer dat de bekleding zo licht van kleur is. Vervuiling is daardoor ontzettend zichtbaar en op de foto's zie je ook dat de bestuurdersstoel nogal geel is uitgeslagen. Ik vind dat wel een afknapper eigenlijk :{

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:08 schreef tbonesteak289 het volgende:
http://ww3.autoscout24.nl/classified/270897726?asrc=st|as

http://ww3.autoscout24.nl/classified/275936424?asrc=st|as

Zoiets dan?

Zou trouwens, zoals eerder al gesuggereerd, bij 37k per jaar echt wel LPG overwegen, haal je er makkelijk uit en kun je daarvan eventueel iets huren als je de Kanaaltunnel door wil..
Die eerste zuipt benzine :P Er stond ook een 306 1.8 hatchback in de start-post (die nu verkocht is), die deed op papier maar 1 op 12... ga je in de praktijk niet eens halen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is het verbruik van de megane dat je noemt wel aan de pomp, of volgens de boordcomputer? Ik vind het namelijk belachelijk zuinig voor een automaat, en denk dus dat je BC je bedriegt.
Het is aan de pomp. Ik houd alle tankbonnetjes bij in Excel en als ik het totaal aantal liters deel door het afgelegde aantal km's komt daar 13,75 uit :)

Het schakelprogramma van die automaat was volgens mij ook heel efficiënt. Als je niet aftrapt, gaat de lock-up al bij 30-35km/u in, dan zijn er geen verliezen in de koppelomvormer en zal het verbruik dus niet veel verschillen v/d handbak-versie.
pi_157492511
Wat voor type automaatbak zit er eigenlijk in de Carisma 1.8 GDI van '98? En wat voor type olie gaat er in de bak?

http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr

Op Google vind ik alleen info over de handbak-versie. Zelfs op bijv. de site van Kroon-oil komen ze met handbakolie als ik het kenteken invoer van de automaat-versie :{

Overal staat wel dat er Dexron II-D ATF in gaat in de stuurbekrachtiging, maar nergens is wat te vinden over de automaatbak :? Is hij niet populair? :{
pi_157492515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:03 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Was de 900 bij een universeel of bij een merkdealer? :o Verder, wat moet er naast de distributieriem nog vervangen worden? Ook een waterpomp, loop/spanrollen en een multiriem? Dat kan ik niet terugvinden in Autodata :{

Universeel. En dat was inclusief alles ja, spanrollen, waterpomp, multiriem en natuurlijk verder gewoon een grote beurt. Maar afgezien van die ene dure beurt was het een retebetrouware auto en had ik er nooit wat mee. Dat geld zag ik dan ook maar als investering om er ook nooit wat mee te krijgen :P

quote:
Ik vrees dat bij die het onderhoud bij 180k nog niet gedaan is :{ In de foto's is een kaartje te zien waarop staat 165.656 is onderhouden en de volgende beurt 180k is :{ Terwijl die 180k beurt een mega-beurt is waar alles in zit :{
Of hij heeft de beurt al gehad, je moet het gewoon eens navragen. Ik weet de exacte kmstand bij mij ook niet meer.

Edit:

V&A / [TK] Mitsubishi Carisma 1.8 GDI

Mijn oude te koop topic teruggevonden :P Bij 176.000km heb ik het laten doen.

quote:
Ik vind 'm dan eigenlijk erg duur voor een auto waar na aankoop meteen een mega grote beurt tegenaan moet.
Probeer het onderhoud bij de aanschaf erbij te bedingen maar misschien is het ook al gedaan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_157492728
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Universeel. En dat was inclusief alles ja, spanrollen, waterpomp, multiriem en natuurlijk verder gewoon een grote beurt. Maar afgezien van die ene dure beurt was het een retebetrouware auto en had ik er nooit wat mee. Dat geld zag ik dan ook maar als investering om er ook nooit wat mee te krijgen :P

[..]

Of hij heeft de beurt al gehad, je moet het gewoon eens navragen. Ik weet de exacte kmstand bij mij ook niet meer.

Edit:

V&A / [TK] Mitsubishi Carisma 1.8 GDI

Mijn oude te koop topic teruggevonden :P Bij 176.000km heb ik het laten doen.

[..]

Probeer het onderhoud bij de aanschaf erbij te bedingen maar misschien is het ook al gedaan.
Vragen aan de verkoper? Hmmm... ik vertrouw ze niet... bij mijn vorige Renault zeiden ze ook dat riem + olie gedaan was... wat niet zo bleek te zijn. En als je riem knapt kan je er echt niet meer bij terugkomen... :{

Verder, als de stand 165k is lijkt het me niet dat ze de 180k beurt dan al laten doen en dan de auto gaan verkopen voor ¤1200,-.

Bij die van zo 186k. Die mega-beurt is officieel bij 90k en 180k. Het lijkt mij onlogisch dat de vorige eigenaar de auto al inruilt/verkoopt aan een garage net nadat hij er bijna 1000 euro tegenaan heeft gegooid aan onderhoud :{

De auto's staan beide bij een garage-bedrijf, dus niet eerste hand van de vorige eigenaar. En nergens staat dat onderhoudsboekjes aanwezig zijn... als het er niet bij staat dan is het er meestal ook niet bij deze prijsklasse :{
pi_157493522
Misschien een rare vraag he, maar als je er geen verstand van hebt, waarom neem je dan niet iemand mee die dat wel heeft?

Verder: staat je niet blind op cijfertjes in een advertentie of op internet. Zoals Metro2005 ook al zegt: Als die wagen om de 100.000 een nieuwe riem moet en er staat 199.000 op de teller betekend dat niet automatisch dat je na 1000km weer bij een garage staat. Misschien heeft hij al een nieuwe riem gehad, of misschien is de vorige riem pas bij 150.000 vervangen en kun je dus nog 51.000km doorrijden zonder problemen.

Overigens wordt een vervangen riem vaak ook ergens onder de motorkap met een stickertje of dikke viltstift aangegeven, daar heb je geen boekje voor nodig. De staat van dingen als remblokken/schijven, uitlaat, olie en koelvloeistof kun je ook zo bekijken. Mits je weet waar je op moet letten natuurlijk, vandaar dat je iemand mee moet nemen die dat kan. ;)

Die onderhoudsschemas worden niet door iedereen altijd gevolgd en zijn vaak ook niet noodzakelijk. Dingen als kwaliteit van remvloeistof en koelvloeistof kunnen gewoon gemeten/bekeken worden en als die nog goed zijn hoeven die niet perse vervangen te worden.

Zoals je zelf al hebt aangegeven, in deze prijsklasse is de kans op 'gebakjes' gewoon wat hoger. Cijfertjes zeggen niks.
pi_157493965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:05 schreef matig het volgende:
Misschien een rare vraag he, maar als je er geen verstand van hebt, waarom neem je dan niet iemand mee die dat wel heeft?

Verder: staat je niet blind op cijfertjes in een advertentie of op internet. Zoals Metro2005 ook al zegt: Als die wagen om de 100.000 een nieuwe riem moet en er staat 199.000 op de teller betekend dat niet automatisch dat je na 1000km weer bij een garage staat. Misschien heeft hij al een nieuwe riem gehad, of misschien is de vorige riem pas bij 150.000 vervangen en kun je dus nog 51.000km doorrijden zonder problemen.

Overigens wordt een vervangen riem vaak ook ergens onder de motorkap met een stickertje of dikke viltstift aangegeven, daar heb je geen boekje voor nodig. De staat van dingen als remblokken/schijven, uitlaat, olie en koelvloeistof kun je ook zo bekijken. Mits je weet waar je op moet letten natuurlijk, vandaar dat je iemand mee moet nemen die dat kan. ;)

Die onderhoudsschemas worden niet door iedereen altijd gevolgd en zijn vaak ook niet noodzakelijk. Dingen als kwaliteit van remvloeistof en koelvloeistof kunnen gewoon gemeten/bekeken worden en als die nog goed zijn hoeven die niet perse vervangen te worden.

Zoals je zelf al hebt aangegeven, in deze prijsklasse is de kans op 'gebakjes' gewoon wat hoger. Cijfertjes zeggen niks.
Zoals in de start-post al stond: ik heb eenmaal niemand in mijn kringetje die verstand heeft van auto's, dus ben ik daarvoor op mezelf aangewezen.

Stickers... mits ze er zijn. Bij de Renault was het dusdanig vervaagt dat het onleesbaar was :{
pi_157494239
Aaah , je kijkt serieus naar een carisma.

1 tip, kijk voor de facelift (heldere koplampen) de oudere versie heeft vreselijke stoelen.
life happens while you're pusing the throttle.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 november 2015 @ 17:17:22 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157494871
Alto? ;)

Zeer goedkoop, prima brandstofgebruik en zijn vaak al voor weinig geld relatief jong (onder de 15 jaar) beschikbaar.

Enige probleem zal de ruimte achterin zijn, maar het is wel een hatchback.

Aangeprezen door een automonteur, dus slecht is ie zeker niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157495061
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:44 schreef eXplorer1 het volgende:
Aaah , je kijkt serieus naar een carisma.

1 tip, kijk voor de facelift (heldere koplampen) de oudere versie heeft vreselijke stoelen.
Dus deze is bagger? :{

http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr

Die is dof, volgens mij ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Alto? ;)

Zeer goedkoop, prima brandstofgebruik en zijn vaak al voor weinig geld relatief jong (onder de 15 jaar) beschikbaar.

Enige probleem zal de ruimte achterin zijn, maar het is wel een hatchback.

Aangeprezen door een automonteur, dus slecht is ie zeker niet.
Maar die voldoet totaal niet aan de eisen in de start-post :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 november 2015 @ 17:37:57 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157495198
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:31 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Dus deze is bagger? :{

http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr

Die is dof, volgens mij ;(

[..]

Maar die voldoet totaal niet aan de eisen in de start-post :P
Ik kan er aardig wat wegstrepen anders. Enkel de zachte stoelen durf ik niks over zeggen.

Stevigheid... muah. Erg veel ruimte om te kreukelen is er niet, dus dat moet goed gecompenseerd worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157495675
Serieus, alsof de beurten zoals ze in het boekje staan, exact zo worden uitgevoerd..
Mijn auto moet wisselend om de 20k een grote en kleine beurt hebben. Echter heb ik de auto bij 135k gekocht, en een beurt geëist. De volgende beurt is dus bij 155k ipv 160k.

Bij auto's in jouw prijsklasse kun je ervan uitgaan dat de auto gewoonweg achterstallig onderhoud heeft en dat beurten niet zijn uitgevoerd. Dus moet je gewoon kijken naar zaken als distributieriem wanneer dat nog moet, en verder is het een portie geluk/pech. Auto's in jouw prijsklasse zijn gewoon van APK naar APK gehobbeld zonder beurten correct uit te voeren.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_157501479
Heb een beetje gezocht naar Jappen. Eerste voorkeur zou zijn Mazda / Toyota / Nissan / Honda, maar daarvoor zal of het budget omhoog moeten, of de eisen omlaag.
Betrouwbaarheid van Suzuki en Mitsubishi heb ik zelf geen ervaring mee.

https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/baleno/13936514
https://www.autotrack.nl/tweedehands/mitsubishi/carisma/11234661
https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/baleno/13918071
https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/swift/14256640

Nog een idee: als je niemand kent met verstand van auto's, neem dan iemand mee die een beetje kritisch is, en goed zijn of haar oren en ogen open kan houden. Twee weten meer dan een.
En overal op blijven letten. Staat bijvoorbeeld de auto voor de proefrit al klaar met draaiende motor en de radio op een flink volume? Dan eerst zelf nog eens starten, radio uit en zeker goed luisteren tijdens de proefrit. Alles heeft een reden.
pi_157501570
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:00 schreef deezler het volgende:
Heb een beetje gezocht naar Jappen. Eerste voorkeur zou zijn Mazda / Toyota / Nissan / Honda, maar daarvoor zal of het budget omhoog moeten, of de eisen omlaag.
Betrouwbaarheid van Suzuki en Mitsubishi heb ik zelf geen ervaring mee.

https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/baleno/13936514
https://www.autotrack.nl/tweedehands/mitsubishi/carisma/11234661
https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/baleno/13918071
https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/swift/14256640

Nog een idee: als je niemand kent met verstand van auto's, neem dan iemand mee die een beetje kritisch is, en goed zijn of haar oren en ogen open kan houden. Twee weten meer dan een.
En overal op blijven letten. Staat bijvoorbeeld de auto voor de proefrit al klaar met draaiende motor en de radio op een flink volume? Dan eerst zelf nog eens starten, radio uit en zeker goed luisteren tijdens de proefrit. Alles heeft een reden.
Onverwachts langsgaan wil wat dat betreft nog wel eens helpen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157501997
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onverwachts langsgaan wil wat dat betreft nog wel eens helpen....
Klopt, maar als je op zaterdag komt, en net interesse hebt in die auto die helemaal achteraan staat, dan kan het weleens zijn dat je voor de proefrit op een later tijdstip terug moet komen.
Ik vond het toen overigens wel handig, wisten we meteen waar we op moesten letten. :P
Bij die occasionhandelaren staat het terrein niet zelden helemaal dichtgeparkeerd.
pi_157502322
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Serieus, alsof de beurten zoals ze in het boekje staan, exact zo worden uitgevoerd..
Mijn auto moet wisselend om de 20k een grote en kleine beurt hebben. Echter heb ik de auto bij 135k gekocht, en een beurt geëist. De volgende beurt is dus bij 155k ipv 160k.

Bij auto's in jouw prijsklasse kun je ervan uitgaan dat de auto gewoonweg achterstallig onderhoud heeft en dat beurten niet zijn uitgevoerd. Dus moet je gewoon kijken naar zaken als distributieriem wanneer dat nog moet, en verder is het een portie geluk/pech. Auto's in jouw prijsklasse zijn gewoon van APK naar APK gehobbeld zonder beurten correct uit te voeren.
Dat is op zich waar.

Maar de distributieriem is om de 90k. De voorgaande (en tevens eerste) keer vervangen was dus met 90k. Zullen ze het dan toen niet op tijd hebben gedaan? Immers was hij toentertijd met 90k nog best een nieuwe auto... men is toch over het algemeen best zuinig met nieuwe auto's? :?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:00 schreef deezler het volgende:
Heb een beetje gezocht naar Jappen. Eerste voorkeur zou zijn Mazda / Toyota / Nissan / Honda, maar daarvoor zal of het budget omhoog moeten, of de eisen omlaag.
Betrouwbaarheid van Suzuki en Mitsubishi heb ik zelf geen ervaring mee.

https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/baleno/13936514
https://www.autotrack.nl/tweedehands/mitsubishi/carisma/11234661
https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/baleno/13918071
https://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/swift/14256640

Nog een idee: als je niemand kent met verstand van auto's, neem dan iemand mee die een beetje kritisch is, en goed zijn of haar oren en ogen open kan houden. Twee weten meer dan een.
En overal op blijven letten. Staat bijvoorbeeld de auto voor de proefrit al klaar met draaiende motor en de radio op een flink volume? Dan eerst zelf nog eens starten, radio uit en zeker goed luisteren tijdens de proefrit. Alles heeft een reden.
Over de Baleno heb ik wel getwijfeld, maar het verbruik is vrij fors :{ Dat over het verbruik stond destijds ook in een review in Autoweek :{

De Carisma is wel een interessante :D Hij lijkt op die ene die ik heb gevonden op marktplaats voor ¤1200,-. Zelfde bouwjaar ook. Alleen heeft deze een kleinere 1.6 motor en deze valt één cat. MRB lager. En een stuk goedkoper :D Daarentegen is hij vreemd genoeg wel op kenteken onzuiniger dan het exemplaar met de 1.8 GDI motor :{ Ik mis trouwens wel interieurfoto's...

De Swift... dat is natuurlijk de voordeligste keuze. Maar qua comfort schijnt het minder te zijn. Verder kan ik niet over die exemplaar oordelen, omdat het totaal geen foto's bij staan in de advertentie :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onverwachts langsgaan wil wat dat betreft nog wel eens helpen....
Maar ja... de auto stat waarschijnlijk wel aan de andere kant v/h land... beetje zonde als daar blijkt dat hij helemaal ingebouwd staat en ik later moet terugkomen voor een proefrit :P
pi_157502333
Op Marktplaats net deze gezien:

http://link.marktplaats.nl/m980690387

Maar daar moet je denk ik wel snel bij zijn. 323's zijn nogal populair. Toen ik 5 jaar geleden ging zoeken, zocht ik ook naar een 323 maar die waren steeds net weg wanneer ik ervoor belde.

[ Bericht 8% gewijzigd door deezler op 12-11-2015 22:46:06 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 23:25:11 #95
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_157503730
Waarom staar je je zo blind op de MRB als je bijna ¤5000 per jaar aan benzine verstookt? Snap echt niet waarom diesel geen optie is. Ik heb 2 maanden geleden een diesel uit 2003 gekocht voor 1400 en ja, daarmee mag ik de milieuzone in Rotterdam in.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_157504541
Tsja, ik heb ook al gezegd dat op diesel of LPG zo ¤1000 per jaar oplevert, en dan reken ik de mrb al mee..

Ik snap ook niet waarom bij zulke hoge benzinekosten ¤10 om aan mrb zo'n issue is..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:12:35 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157504887
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:36 schreef Fien1989 het volgende:
Maar ja... de auto stat waarschijnlijk wel aan de andere kant v/h land... beetje zonde als daar blijkt dat hij helemaal ingebouwd staat en ik later moet terugkomen voor een proefrit :P
Als je heel specifiek een bepaald soort auto wilt dan kan ik me voorstellen dat je die uit de andere kant van het land gaat halen, maar je hebt geen flauw idee wat voor auto je wilt, als het maar een automaat met airco is, die minimaal 13 km op een liter benzine rijdt.

Daarbij krijg ik sowieso het gevoel dat je dan al gaat om die auto te kopen, en dat is niet handig... je moet nooit naar zo'n oud hok gaan kijken om hem te kopen, je gaat kijken om te kijken of het wat is, als het wat is kun je overwegen hem te kopen.
Dat is gewoon het grote nadeel als je aan de andere kant van het land wat vindt, zeker in die prijsklasse... want nog 3 keer ergens een auto gaan kijken kost je zoveel dat je beter in de buurt had kunnen kijken tegen een wat hoger budget.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:13:39 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157504904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:36 schreef deezler het volgende:
Op Marktplaats net deze gezien:

http://link.marktplaats.nl/m980690387

Maar daar moet je denk ik wel snel bij zijn. 323's zijn nogal populair. Toen ik 5 jaar geleden ging zoeken, zocht ik ook naar een 323 maar die waren steeds net weg wanneer ik ervoor belde.
Volgens mij al weg :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:16:45 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157504935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:36 schreef Fien1989 het volgende:
De Carisma is wel een interessante :D Hij lijkt op die ene die ik heb gevonden op marktplaats voor ¤1200,-. Zelfde bouwjaar ook. Alleen heeft deze een kleinere 1.6 motor en deze valt één cat. MRB lager. En een stuk goedkoper :D Daarentegen is hij vreemd genoeg wel op kenteken onzuiniger dan het exemplaar met de 1.8 GDI motor :{ Ik mis trouwens wel interieurfoto's...
Dat een kleinere motor niet altijd zuiniger is lijkt me logisch, een kleinere motor moet harder werken om dezelfde prestatie te leveren, en het kan zijn dat dat meer energie kost.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:31:23 #100
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_157505101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij al weg :o
Ja die biedingen erop gingen ook heel hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')