Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Maken ze het niet zo dat je de tank eigenlijk nooit helemaal leeg krijgt; d.w.z. dat er altijd een plasje onderin blijft liggen omdat de pomp iets hoger zit?
Dus je zegt hiermee dat ik vanaf nu de tank wel tot op de laatste liters kan leegrijden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Voordeel is dat de tank nu wel weer schoon is.
Het zal vast wel ergens onder zijn, is wel praktischquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:06 schreef the85mc het volgende:
Je brandstoftoevoer zit toch onderin je tank? Dus als er zooi in zit dat zinkt komt het sowieso in je brandstofsysteem (en hopelijk filter). Lijkt mij hoor..
De pomp hangt er van boven in maar het filter van de pomp zit vrijwel op de bodem, zoals je zelf ook aangeeft met die tankbeurt. Je hebt een filter voor de pomp en na de pomp (het reguliere filter zit na de pomp).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik weet eigenlijk überhaupt niet hoe de tank er van binnen uitziet qua vorm. Ergens denk ik dat hij aan de onderkant sowieso niet echt plat is of zo. Want als je met nog maar een liter of 6 een heuvel/bergje oprijdt, dan valt hij niet uit omdat de benzine dan naar 1 kant v/d tank zou zakken. Hetzelfde geldt bij met weinig tankinhoud bochten omgaan en zo
[..]
Dus je zegt hiermee dat ik vanaf nu de tank wel tot op de laatste liters kan leegrijden?
Maar nee, ik durf het niet meer te proberenStel dat hij alsnog stilvalt heb ik een groot probleem... heb geen pechhulp-abo en duwen gaat me niet goed af
[..]
Het zal vast wel ergens onder zijn, is wel praktischMaar hoe/waar, weet ik niet. De brandstofpomp zelf zit echter volgens mij niet helemaal onderin, je kan 'm namelijk zien als je de achterbank opklapt. Zou er niet gewoon een buisje aan die pomp zitten die dan in de tank steekt?
Ja in jouw geval benzine=brandstofquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:08 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Bedoel je het brandstoffilter? Die is dus net afgelopen zaterdag vervangen bij de onderhoudsbeurt
Maar waar zit het filter voor de pomp dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:37 schreef -Richard- het volgende:
[..]
De pomp hangt er van boven in maar het filter van de pomp zit vrijwel op de bodem, zoals je zelf ook aangeeft met die tankbeurt. Je hebt een filter voor de pomp en na de pomp (het reguliere filter zit na de pomp).
.....
Nou waar zat die pomp ook nog maar ?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:18 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar waar zit het filter voor de pomp dan?
Bij onderhoudsbeurten wordt een brandstoffilter vervangen, maar dat is het filter wat ergens onder de auto zit, dat is dus na de pomp? Waarom wordt eigenlijk dan niet het filter ervoor vervangen, want je zou toch haast denken dat die wat voor de pomp zit meer vervuild raakt?
Je had airconditioning toch? Jouw beschrijving doet mij denken aan een vervuilde airco.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:06 schreef Fien1989 het volgende:
Er zijn 2 verschillende geurtjes: eentje die bij het instappen ruikbaar is, die zou moeten kunnen verdwijnen met reinigen v/h interieur.
Die 2e als de ventilatie onder aanstaat... die is onbekend. Maar het is wel gek dat het blijkbaar alleen aan de bestuurderskant is, terwijl bij de passagiersruimte ook een rooster op dezelfde plek is. Zou het misschien toch niet ergens in de (vloer)bekleding zitten waardoor het omhoog komt als er (warme) lucht tegenaan wordt geblazen?
Rode wijn op het tapijt gooien, andersom werkt het immers ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef Fien1989 het volgende:
Nee, bij aankoop v/d auto was de geur er al, dacht alleen dat 'ie vanzelf wegtrok na verloop van tijd
Dit denk ik, gewoon 15 jaar aan troep ingetrokken in de vloerbedekking. Misschien zonder matten gereden vroeger.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:06 schreef Fien1989 het volgende:
Er zijn 2 verschillende geurtjes: eentje die bij het instappen ruikbaar is, die zou moeten kunnen verdwijnen met reinigen v/h interieur.
Die 2e als de ventilatie onder aanstaat... die is onbekend. Maar het is wel gek dat het blijkbaar alleen aan de bestuurderskant is, terwijl bij de passagiersruimte ook een rooster op dezelfde plek is. Zou het misschien toch niet ergens in de (vloer)bekleding zitten waardoor het omhoog komt als er (warme) lucht tegenaan wordt geblazen?
Die dingen zijn goed genoeg om de geur van durian uit een hotelkamer te krijgen. Dan zal hondenlucht in een auto ook wel lukken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat je nog kunt doen: zoals gezegd de bekleding reinigen en als dat niet helpt een geurneutralisator in je auto zetten. Die kun je gewoon huren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |