SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 11 november 2015 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al stond z'n moeder ernaast te huilen
goed lekker met de beveiligingleef bezigquote:
Ook goed hoor. Beetje in trein chilling naar uni. Beetje vroeg allemaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 07:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
goed lekker met de beveiligingleef bezig
Beetje foon
Beetje chillen
Met jou?
Lang reizen?quote:Op woensdag 11 november 2015 07:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Beetje in trein chilling naar uni. Beetje vroeg allemaal.
Fokkie heb bijna geen ban meer he
Goeeed. Rustige positie op werk dus maar lekker op telefoon zitten lelquote:
2 uur reizenquote:Op woensdag 11 november 2015 08:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lang reizen?
Zetten we feesttentje neer
Nicequote:Op woensdag 11 november 2015 09:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goeeed. Rustige positie op werk dus maar lekker op telefoon zitten lel
En jij?
Jaquote:
Ik hoef niks te kopenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben alle sint maarten snoep aan het eten
Nee, ik woon in zo'n woongebouw waar toch niks komt, en ook al bellen ze aan, ik ga niet elke keer 13 verdiepingen naar benenden.quote:
Arme kindertjes vanavondquote:Op woensdag 11 november 2015 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben alle sint maarten snoep aan het eten
quote:Op woensdag 11 november 2015 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Tevens weekend
#studentenleefgoedleef
zo'n regendouche is kaolo chill ja hebben mn schoonouders ookquote:
Ja echt geweldigquote:Op woensdag 11 november 2015 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo'n regendouche is kaolo chill ja hebben mn schoonouders ook
hiquote:
neequote:Op woensdag 11 november 2015 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt jouw poep ook groenig door smoothies?
doe niet mee aan dat racistische feestquote:Op woensdag 11 november 2015 17:14 schreef Crack_ het volgende:
HALLO ZIJN WE ALLEMAAL KLAAR VOOR SINTERKLAASJE
kan mij sinterklaas verrottenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:14 schreef Crack_ het volgende:
HALLO ZIJN WE ALLEMAAL KLAAR VOOR SINTERKLAASJE
Saaiquote:Op woensdag 11 november 2015 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet mee aan dat racistische feest
Saaiquote:
Waarom?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, Sinterklaas is pas een saai feest.
Zo'n ouwe vent die met paar roetzwarte knechten van een boot afkomt.quote:
Ik heb vandaag ook mijn Spaans docente proberen uit te leggen wat Sinterklaas is. Best een raar iets als je het moet uitleggenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n ouwe vent die met paar roetzwarte knechten van een boot afkomt.
Daarna gaan de linkse antifa met de rechtse nazis een robbetje vechten over blackface.
Daarna is het 3 weken slaven van commercie waarbij ouders zo'n beetje worden gedwongen om de haverklap cadeautjes te kopen om in de schoen te doen.
"Het is een oude man met een lange witte baard en een staf die kindertjes op zijn schoot zet"quote:Op woensdag 11 november 2015 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook mijn Spaans docente proberen uit te leggen wat Sinterklaas is. Best een raar iets als je het moet uitleggen
Oke, ik zie het totaal niet zo maar als jij dat zo ziet, dan kan ik me voorstellen dat je dat niet leuk vindt ja.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n ouwe vent die met paar roetzwarte knechten van een boot afkomt.
Daarna gaan de linkse antifa met de rechtse nazis een robbetje vechten over blackface.
Daarna is het 3 weken slaven van commercie waarbij ouders zo'n beetje worden gedwongen om de haverklap cadeautjes te kopen om in de schoen te doen.
sort ofquote:Op woensdag 11 november 2015 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Het is een oude man met een lange witte baard en een staf die kindertjes op zijn schoot zet"
waaromquote:Op woensdag 11 november 2015 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal zingende kinderen hier bij mijn moeder. Best leuk.
randstad beste regioquote:Op woensdag 11 november 2015 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
gelukkig doen we in de randstad niet aan die gekkigheid
met de basisschool wel eens zo'n opticht met die aidslichtjes gedaanquote:Op woensdag 11 november 2015 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
gelukkig doen we in de randstad niet aan die gekkigheid
ik heb boerenkool en mango gehaald voor morgenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
met de basisschool wel eens zo'n opticht met die aidslichtjes gedaan
we kregen manderijnen
antigenot was dat
goed bezigquote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb boerenkool en mango gehaald voor morgen
#antigenotquote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
met de basisschool wel eens zo'n opticht met die aidslichtjes gedaan
we kregen manderijnen
antigenot was dat
Mango bazenfruit.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker manquote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de nieuwe trend wasquote:
Eng.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen doet alsof ze leven hebben![]()
levenquote:Op woensdag 11 november 2015 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen doet alsof ze leven hebben![]()
Skedquote:Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Sked is hier ook al lang niet geweest
Oh niet meer? Oh naja was wel zo en hij was tegelijk ook op vakantie. Wellicht nog steeds?quote:
waar is ie heenquote:Op woensdag 11 november 2015 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh niet meer? Oh naja was wel zo en hij was tegelijk ook op vakantie. Wellicht nog steeds?
quote:Op woensdag 11 november 2015 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Hier ben ik weer. Heb alles van het eerste blok gehaald jippiepippie.
lekker bezig crack!quote:Op woensdag 11 november 2015 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Hier ben ik weer. Heb alles van het eerste blok gehaald jippiepippie.
quote:
Bedanktquote:Op woensdag 11 november 2015 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker bezig crack!
gefeliciteerd
Alleen als het tentamen heel anders zou zijn, dan misschien maar anders moet je die toch gewoon halen?!quote:Op woensdag 11 november 2015 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
hopelijk heb ik volgende maand ook mn 1e blok klaar
Ja haal het wel. Maar je kijkt er toch beetje tegenop snap jequote:Op woensdag 11 november 2015 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen als het tentamen heel anders zou zijn, dan misschien maar anders moet je die toch gewoon halen?!![]()
Eén tiende joh
genantquote:Op donderdag 12 november 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey inso
Ik heb pubquiz gedaan met wat fokkers vanavond leuk he
Matigquote:Op donderdag 12 november 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van der staaij is wel baas
Maar zou nooit op christelijke partij stemmen
niks mis meequote:Op donderdag 12 november 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van der staaij is wel baas
Maar zou nooit op christelijke partij stemmen
Op het moment dat er linkse partij aan de macht komt gelijk vrouwen moeten zeer diep gekleed gaan , homos verbodenquote:Op donderdag 12 november 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
ff kijken hoe ik dit t best verwoord
denk dat de kerk minder invloed zou hebben dan als er een moslimpartij zou komen met de sharia enz
homo's verboden?quote:Op donderdag 12 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat er linkse partij aan de macht komt gelijk vrouwen moeten zeer diep gekleed gaan , homos verboden
Nee, linkse partijen die meer moslims willen toelaten.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
homo's verboden?
Van der staaij en z'n kliek zeker
bijv pvda?quote:Op donderdag 12 november 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, linkse partijen die meer moslims willen toelaten.
ER zijn geen christelijke partijen tegen homos.
Linkse partijen die meer moslims willen toelaten willen homo's verbieden?quote:Op donderdag 12 november 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, linkse partijen die meer moslims willen toelaten.
ER zijn geen christelijke partijen tegen homos.
Moslims die je binnenlaat zorgt voor oprecht anti homos / anti andersdnekende.quote:
Moslims zijn per definitie tegen homos.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Linkse partijen die meer moslims willen toelaten willen homo's verbieden?
Ik zag het laatst ja. Filmpjes waar aan asielzoekers gevraagd werden wat ze van homo's vondenquote:Op donderdag 12 november 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moslims die je binnenlaat zorgt voor oprecht anti homos / anti andersdnekende.
Schuld van de Christenen verder.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zag het laatst ja. Filmpjes waar aan asielzoekers gevraagd werden wat ze van homo's vonden
"dan ga ik kotsen" blabla
Over een kam scheren muchquote:Op donderdag 12 november 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moslims zijn per definitie tegen homos.
Neinquote:Op donderdag 12 november 2015 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je die riese wel eens gespeeld?
Hier is het zaadweerquote:Op donderdag 12 november 2015 13:41 schreef Fera het volgende:
Omg de zon. Al een paar dagen niet gezien.
Britten struggles.quote:
Ik ook. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, erg he.
Ik drink nu een glaasje water.
Goed. Dacht dat ik na Rome was aangekomen, maar was weer vocht. Ook niet hard afgevallen. Halve kilo. Maar ben allang blij.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Dacht dat ik na Rome was aangekomen, maar was weer vocht. Ook niet hard afgevallen. Halve kilo. Maar ben allang blij.
Lijkt wel alsof iedereen een leven heeft buiten Fok!quote:
Ik kom alleen aan al ik langer dan een week naar Italië benquote:Op donderdag 12 november 2015 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik kom ook nooit aan bij vakanties
nooit een week geweestquote:Op donderdag 12 november 2015 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom alleen aan al ik langer dan een week naar Italië ben_O-
Jammer, moet je eens proberen!quote:
Nahquote:Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer, moet je eens proberen!
Ieder zijn ding, maar ik houd wel van lekker eten, mooie vrouwen, lekker weer en een geweldige taal en cultuurquote:
Ik heb Zuid-Europese landen vaak wel gezien na een een paar dagen.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik houd wel van lekker eten, mooie vrouwen, lekker weer en een geweldige taal en cultuur
quote:
Ik neem een camera ploeg meequote:
hoezoquote:Op donderdag 12 november 2015 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij wilt niet meer terug zei die gister.
Omdat Stijn hem belachelijk maakt.quote:
stijn moet oprottenquote:Op donderdag 12 november 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat Stijn hem belachelijk maakt.
#110%tegendezepesterijen
neuk elkaarquote:Op donderdag 12 november 2015 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax postte daar gister ook [maanemoji]
Oeh [zwarte maan emoji]quote:Op donderdag 12 november 2015 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax postte daar gister ook [maanemoji]
wat kinderachtig, godverdommequote:Op donderdag 12 november 2015 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zij en Tjacka doen wedstrijdje wie het langst niks post
ik heb dat best wel vaakquote:Op donderdag 12 november 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest net zo hard gapen dat ik dacht dat mn kaak op sloot zou gaan
Ja,walgelijkquote:Op donderdag 12 november 2015 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt belachelijk hoe hij JC heeft weggepest he
Ik heb het denk ik 1 of 2 keer per jaar.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
kaak op slot, ooit m'n kaak gebroken en sindsdien wel vaak last van.
wat gebeurt er danquote:Op donderdag 12 november 2015 15:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
kaak op slot, ooit m'n kaak gebroken en sindsdien wel vaak last van.
huhquote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ken je bek niet meer goed open.
Valt wel mee, je voelt je vooral heel erg een mongoolquote:
hoe lang duurt het bij jou danquote:Op donderdag 12 november 2015 15:45 schreef McGrath het volgende:
Ik had het toen ik moest gipshappen voor de ortho, dat was pas naar
Wat extreem ordinair zegquote:Op donderdag 12 november 2015 15:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is Toto
Paxco, ik vond gisteren een ests biertje met een kut op het labeltje.
Soms moet ik wel even langs de huisarts, maar vaak lukt het mezelf wel om het goed te krijgen.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang duurt het bij jou dan
saai ja, dat terwijl ik vorige week een schotel heb gekocht dus kan alles kijkenquote:Op donderdag 12 november 2015 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh lekker chillen dan
wel saai dat er geen competitievoetbal is zeg
oh bij mij schiet het altijd wel vrij snel weer goedquote:Op donderdag 12 november 2015 15:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Soms moet ik wel even langs de huisarts, maar vaak lukt het mezelf wel om het goed te krijgen.
sorryquote:Op donderdag 12 november 2015 15:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
respectloos om zo te reageren paxco
Heb je stuk gelezen van die gasten die 400.000 in 18 maanden verdienden met fulltime betten?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, maar die betlogica is amateurpsychologie.
Nee, welk stukquote:Op donderdag 12 november 2015 15:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je stuk gelezen van die gasten die 400.000 in 18 maanden verdienden met fulltime betten?
The main thing we do is single bets – no accumulators or doubles or anything like that, every bet we do is in play.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.theladbible.co(...)-betting-on-football
Tipstersquote:Op donderdag 12 november 2015 15:57 schreef Paxcon het volgende:
gewoon goud geld betalen aan tipsters
Dat plaatje is wel van 2012quote:Op donderdag 12 november 2015 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
The main thing we do is single bets – no accumulators or doubles or anything like that, every bet we do is in play.
Plaatje van een accumulator erbij. Logica.
Even lezen
Zo zie je wel wie er sneller tegen een gele kaart aan zit.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Maar ze betten dus alleen in-game zie ik
Ik juich voor Ierlandquote:Op donderdag 12 november 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
De kwalificatie wedstrijden gaan echt afschuwelijk worden voor de EK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |