SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 11 november 2015 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al stond z'n moeder ernaast te huilen
goed lekker met de beveiligingleef bezigquote:
Ook goed hoor. Beetje in trein chilling naar uni. Beetje vroeg allemaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 07:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
goed lekker met de beveiligingleef bezig
Beetje foon
Beetje chillen
Met jou?
Lang reizen?quote:Op woensdag 11 november 2015 07:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Beetje in trein chilling naar uni. Beetje vroeg allemaal.
Fokkie heb bijna geen ban meer he
Goeeed. Rustige positie op werk dus maar lekker op telefoon zitten lelquote:
2 uur reizenquote:Op woensdag 11 november 2015 08:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lang reizen?
Zetten we feesttentje neer
Nicequote:Op woensdag 11 november 2015 09:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goeeed. Rustige positie op werk dus maar lekker op telefoon zitten lel
En jij?
Jaquote:
Ik hoef niks te kopenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben alle sint maarten snoep aan het eten
Nee, ik woon in zo'n woongebouw waar toch niks komt, en ook al bellen ze aan, ik ga niet elke keer 13 verdiepingen naar benenden.quote:
Arme kindertjes vanavondquote:Op woensdag 11 november 2015 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben alle sint maarten snoep aan het eten
quote:Op woensdag 11 november 2015 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Tevens weekend
#studentenleefgoedleef
zo'n regendouche is kaolo chill ja hebben mn schoonouders ookquote:
Ja echt geweldigquote:Op woensdag 11 november 2015 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo'n regendouche is kaolo chill ja hebben mn schoonouders ook
hiquote:
neequote:Op woensdag 11 november 2015 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt jouw poep ook groenig door smoothies?
doe niet mee aan dat racistische feestquote:Op woensdag 11 november 2015 17:14 schreef Crack_ het volgende:
HALLO ZIJN WE ALLEMAAL KLAAR VOOR SINTERKLAASJE
kan mij sinterklaas verrottenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:14 schreef Crack_ het volgende:
HALLO ZIJN WE ALLEMAAL KLAAR VOOR SINTERKLAASJE
Saaiquote:Op woensdag 11 november 2015 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet mee aan dat racistische feest
Saaiquote:
Waarom?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, Sinterklaas is pas een saai feest.
Zo'n ouwe vent die met paar roetzwarte knechten van een boot afkomt.quote:
Ik heb vandaag ook mijn Spaans docente proberen uit te leggen wat Sinterklaas is. Best een raar iets als je het moet uitleggenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n ouwe vent die met paar roetzwarte knechten van een boot afkomt.
Daarna gaan de linkse antifa met de rechtse nazis een robbetje vechten over blackface.
Daarna is het 3 weken slaven van commercie waarbij ouders zo'n beetje worden gedwongen om de haverklap cadeautjes te kopen om in de schoen te doen.
"Het is een oude man met een lange witte baard en een staf die kindertjes op zijn schoot zet"quote:Op woensdag 11 november 2015 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook mijn Spaans docente proberen uit te leggen wat Sinterklaas is. Best een raar iets als je het moet uitleggen
Oke, ik zie het totaal niet zo maar als jij dat zo ziet, dan kan ik me voorstellen dat je dat niet leuk vindt ja.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n ouwe vent die met paar roetzwarte knechten van een boot afkomt.
Daarna gaan de linkse antifa met de rechtse nazis een robbetje vechten over blackface.
Daarna is het 3 weken slaven van commercie waarbij ouders zo'n beetje worden gedwongen om de haverklap cadeautjes te kopen om in de schoen te doen.
sort ofquote:Op woensdag 11 november 2015 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Het is een oude man met een lange witte baard en een staf die kindertjes op zijn schoot zet"
waaromquote:Op woensdag 11 november 2015 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal zingende kinderen hier bij mijn moeder. Best leuk.
randstad beste regioquote:Op woensdag 11 november 2015 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
gelukkig doen we in de randstad niet aan die gekkigheid
met de basisschool wel eens zo'n opticht met die aidslichtjes gedaanquote:Op woensdag 11 november 2015 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
gelukkig doen we in de randstad niet aan die gekkigheid
ik heb boerenkool en mango gehaald voor morgenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
met de basisschool wel eens zo'n opticht met die aidslichtjes gedaan
we kregen manderijnen
antigenot was dat
goed bezigquote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb boerenkool en mango gehaald voor morgen
#antigenotquote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
met de basisschool wel eens zo'n opticht met die aidslichtjes gedaan
we kregen manderijnen
antigenot was dat
Mango bazenfruit.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker manquote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |