abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:42:59 #26
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157461474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ben je geen fan van Tomas en Freek? Dat zijn toch slimme gasten, met name Freek Braeckman vind ik echt een goede interviewer.
Leuke kerels, maar de rol van nieuwsanker ging Freek veel beter af en ook Tomas De Soete doet het beter op de radio. Ik vond hen allebei ook stuntelig tijdens interviews, maar dat hele programma gaf me vaak ook gewoon de indruk dat de redactie niet echt veel moeite had gedaan om de presentators fatsoenlijk in te lichten over de gasten die aan tafel kwamen zitten. Daardoor werden er veel te vaak vragen gesteld die gewoon overkwamen alsof Tomas en Freek even de gast had gegoogeld vijf minuten voor de uitzending begon.
pi_157461478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:41 schreef nick333 het volgende:
Dit soort talkshows kan mij nooit boeien, Ik zet mijn tv er niet voor aan. Café Corsari heb ik hooguit 5 keer gezien op die drie jaar.
Haha ik kijk altijd alleen interviews met Nederlanders van Café Corsari. Levert leuke tv op.
pi_157461591
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:42 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Leuke kerels, maar de rol van nieuwsanker ging Freek veel beter af en ook Tomas De Soete doet het beter op de radio. Ik vond hen allebei ook stuntelig tijdens interviews, maar dat hele programma gaf me vaak ook gewoon de indruk dat de redactie niet echt veel moeite had gedaan om de presentators fatsoenlijk in te lichten over de gasten die aan tafel kwamen zitten. Daardoor werden er veel te vaak vragen gesteld die gewoon overkwamen alsof Tomas en Freek even de gast had gegoogeld vijf minuten voor de uitzending begon.
Je bent ongetwijfeld beter ingelicht dan ik, ik vond met name Tomas inderdaad nog weleens vrij amateuristisch. Maar het leverde in ieder geval af en toe eens spannende tv op, iets wat ik vaak mis op de Vlaamse televisie. Tomas en Freek durven over het randje te gaan, dat kan ik wel waarderen.

Ik heb ook weleens Belgische voetbalanalyses gezien, maar daar haak ik na 2 minuten af. Oersaaie analisten, (Jan Ceulemans als ik de goede heb) maar dat zou ook kunnen komen doordat ik een aardige hekel heb aan Belgisch voetbal ;)
pi_157461592
Zou een K3 met Nora Klaasje en Lauren ooit op tafel hebben gelegen?

Nora Klaasje en Hanne was echt :r geweest qua zangkwaliteit.
pi_157461765
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:48 schreef nick333 het volgende:
Zou een K3 met Nora Klaasje en Lauren ooit op tafel hebben gelegen?

Nora Klaasje en Hanne was echt :r geweest qua zangkwaliteit.
Ze hadden denk ik voor elke haarkleur een 1e keus en een paar backups lijkt me.
Lauren was geloof ik nooit een 1e keus geweest voor zowel zwart als rood. Was altijd een solide backup om ze uit de brand te redden voor het geval dat.
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:56:54 #31
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157461770
Nora, Jindra, Demi, Lauren waren mijn favorieten bij aanvang van de liveshows (voordat we erachter kwamen hoe zwak/kwetsbaar Nora's stem bleek).
Schapen zijn relax.
pi_157461807
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:56 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze hadden denk ik voor elke haarkleur een 1e keus en een paar backups lijkt me.

Ik vind Klaasje in deze video wel echt als beste overkomen. Ik zie heel veel potentie in haar, ze doet het nu al beter dan ik verwacht had.
pi_157461847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]


Ik vind Klaasje in deze video wel echt als beste overkomen. Ik zie heel veel potentie in haar, ze doet het nu al beter dan ik verwacht had.
Als het praatje is ingestudeerd dan is ze prima inderdaad. Zolang ze maar kapt met steeds het antwoorden op interviewvragen overnemen van vooral Hanne als die nog bezig is :|W
pi_157461874
vind Marthe jhet juist goed doen in deze filmpjes, maar ik ben dan ook Marthe-fan. Aan Koala's wankele stemgeluid zal ik nooit wennen vrees ik.
't Echte en 't ware!
pi_157461877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:00 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Als het praatje is ingestudeerd dan is ze prima inderdaad. Zolang ze maar kapt met steeds het antwoorden op interviewvragen overnemen van vooral Hanne als die nog bezig is :|W
Haha, das waar. Inmiddels hebben we al zoveel geluld dat ik ook jouw favoriete groepje ben vergeten? Als ik het goed herinner was jij voor Jindra, Lauren en Marthe in eerste instantie?
  woensdag 11 november 2015 @ 00:03:06 #36
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157461882
net als gisteren een throwback:

hier hadden ze toch ongeveer dezelfde leeftijd als de huidige K'tjes?
TEAM TAFEL
  woensdag 11 november 2015 @ 00:03:22 #37
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157461890
Ik blijf erbij dat ze geen nieuw regenboogjurkje hadden moeten doen, nu lijkt het toch een coverbandje/imitatiegroepje vind ik. Dat had waarschijnlijk zelfs bij Lisa/Lauren/Jindra/Demi in een combo zo geweest.
Het jurkje zelf is geweldig natuurlijk, en ook weer een herkenningspunt; Ze zullen er over hebben nagedacht neem ik aan. :*
Schapen zijn relax.
pi_157461913
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]


Ik vind Klaasje in deze video wel echt als beste overkomen. Ik zie heel veel potentie in haar, ze doet het nu al beter dan ik verwacht had.
Ook als dit take 35 was? ~O> :D
  woensdag 11 november 2015 @ 00:05:17 #39
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157461920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:03 schreef DumpTruck het volgende:
Ik blijf erbij dat ze geen nieuw regenboogjurkje hadden moeten doen, nu lijkt het toch een coverbandje/imitatiegroepje vind ik. Dat had waarschijnlijk zelfs bij Lisa/Lauren/Jindra/Demi in een combo zo geweest.
Het jurkje zelf is geweldig natuurlijk, en ook weer een herkenningspunt; Ze zullen er over hebben nagedacht neem ik aan. :*
ja het blijkt dé associatie met K3 naast de haarkleuren, maar ze hadden indd beter een nieuw revolutionair ( :P) kledingstuk geïntroduceerd, net zoals het regenboogjurkje ook nieuw was na de zoektocht en echt staat voor K3+Josje naar mijn idee.
TEAM TAFEL
pi_157461939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:03 schreef rowan634 het volgende:
net als gisteren een throwback:

hier hadden ze toch ongeveer dezelfde leeftijd als de huidige K'tjes?
23, 24 en 21 jaar. Nog steeds wel een paar jaartjes ouder dus. (Ze zijn nu 21, 20 en 19)
pi_157461943
K3 van de nieuwe generatie, een regenbooghoofddoek!

pi_157461955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:02 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha, das waar. Inmiddels hebben we al zoveel geluld dat ik ook jouw favoriete groepje ben vergeten? Als ik het goed herinner was jij voor Jindra, Lauren en Marthe in eerste instantie?
Ah lief dat je dat hebt onthouden, klopt inderdaad O+ . Ik wil geen nieuw groepje kiezen uit de aan ons gepresenteerde 8, bij elk groepje is het concessies doen.
Ook al is de lengte van Lauren en Marthe samen een visueel probleem waar ik toen nog niet bij stil stond. En zwart haar staat Lauren zo goed.

Doe dan maar Lauren Jindra Hanne. Of Marthe Lisa Jindra.
  woensdag 11 november 2015 @ 00:07:46 #43
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157461958
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]


Ik vind Klaasje in deze video wel echt als beste overkomen. Ik zie heel veel potentie in haar, ze doet het nu al beter dan ik verwacht had.
leuk! Hanne is indd van een ander formaat als de andere twee, alsof ze met de pc verkleind is _O-
TEAM TAFEL
pi_157461965
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:03 schreef DumpTruck het volgende:
Ik blijf erbij dat ze geen nieuw regenboogjurkje hadden moeten doen, nu lijkt het toch een coverbandje/imitatiegroepje vind ik. Dat had waarschijnlijk zelfs bij Lisa/Lauren/Jindra/Demi in een combo zo geweest.
Het jurkje zelf is geweldig natuurlijk, en ook weer een herkenningspunt; Ze zullen er over hebben nagedacht neem ik aan. :*
Ik vond juist al die nieuwe jurkjes geweldig, onder andere dat oktoberfest-jurkje. Ik vond de oude regenboogjurkjes Josje, Karen en Kristel een beetje lomp staan. De nieuwe regenboogjurkjes zijn iets beter maar zeker niet m'n favorieten.
pi_157461987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:05 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja het blijkt dé associatie met K3 naast de haarkleuren, maar ze hadden indd beter een nieuw revolutionair ( :P) kledingstuk geïntroduceerd, net zoals het regenboogjurkje ook nieuw was na de zoektocht en echt staat voor K3+Josje naar mijn idee.
Na brooddozen, hebben de media het nóg vaker over regenboogjurken. Gewoon lekker meedoen met de gratis reclame :)
pi_157462003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:07 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ah lief dat je dat hebt onthouden, klopt inderdaad O+ . Ik wil geen nieuw groepje kiezen uit de aan ons gepresenteerde 8, bij elk groepje is het concessies doen.
Ook al is de lengte van Lauren en Marthe samen een visueel probleem waar ik toen nog niet bij stil stond. En zwart haar staat Lauren zo goed.

Doe dan maar Lauren Jindra Hanne. Of Marthe Lisa Jindra.
Je voorkeur voor Marthe had ik sowieso nog onthouden. Ikzelf ben er steeds meer van overtuigd dat ze met Klaasje in ieder geval de goede blonde hebben gekozen. Ben jij ook al overtuigd of had je nog steeds liever Jindra gehad?
pi_157462004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:07 schreef rowan634 het volgende:

[..]

leuk! Hanne is indd van een ander formaat als de andere twee, alsof ze met de pc verkleind is _O-
Ik hoop dat ze Hanne op hakjes gaan leren lopen en dansen (lijkt me niet het type scoutsmeisje dat dat gewoon is _O- )
Want dit staat toch best knullig of zelfs lelijk :(
pi_157462034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:07 schreef rowan634 het volgende:

[..]

leuk! Hanne is indd van een ander formaat als de andere twee, alsof ze met de pc verkleind is _O-
Gek ja, had ik eerst helemaal niet door.
  woensdag 11 november 2015 @ 00:22:06 #49
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157462122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze Hanne op hakjes gaan leren lopen en dansen (lijkt me niet het type scoutsmeisje dat dat gewoon is _O- )
Want dit staat toch best knullig of zelfs lelijk :(
haha en het is niet alleen haar lengte, maar haar hele lijf, hihi vergelijk haar koppie eens met de andere twee :P _O-



[ Bericht 2% gewijzigd door rowan634 op 11-11-2015 00:35:41 ]
TEAM TAFEL
pi_157462319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:11 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Je voorkeur voor Marthe had ik sowieso nog onthouden. Ikzelf ben er steeds meer van overtuigd dat ze met Klaasje in ieder geval de goede blonde hebben gekozen. Ben jij ook al overtuigd of had je nog steeds liever Jindra gehad?
Mijn gezeur over Marthe steeds was ook een beetje om jou te plagen :* .
Ik vond niemand slecht zingen, maar je kan niet zomaar elke stem bij elkaar zetten naar mijn mening.
Marthe of Lauren was mij om het even, zólang Marthe maar het rustpunt in de liedjes kan zijn waarmee je lekker kon ontspannen met dat mooie koorstemmetje. Nu krijgt Marthe de rol om de kar te trekken met 2 suffe stemmen en dat is zo zonde ;( . Hun jodelliedje is de enige waarvan de zang me niet kan boeien, zelfs met de stevige achtergrondbackings die moesten worden ingezet. Het kan er ook aan liggen dat ik het nummer zelf meh vind, die zitten er ook tussen natuurlijk, ik kan er mijn vinger nog niet helemaal op leggen. Ik moet eerst maar eens meer horen van de nieuwe K3.

Voorbeelden:
Marthe Klaasje en Lisa met 'Jij bent de bom' klonk zo lekker met Lisa die de pit erin brengt. 'Kus van de Juf' vond ik ook erg geslaagd, want Lauren trekt je steeds mee terug het nummer in als de aandacht begint te verslappen door die andere 2. Maar dat nummer is zo'n unieke nog nooit eerder gebruikte rapstyle voor K3 dat er dus nog geen vergelijkingsmateriaal is (een ontzettend tof nummer trouwens :) ). Kan zijn dat met andere nummers Lauren de kar niet voldoende kan trekken om je wakker te houden.

Marthe en Jindra vond ik al eens zo mooi samen klinken in een door jou eerder geposte optreden geloof ik. Een rustige stem als Hanne haalt dan de te perfecte randjes van de andere 2 eraf om het een geheel te maken. Over Jindra en Laurens samenblend ben ik gaan twijfelen sinds Kusjessoldaten, allebei te dominante stemkleuren met een heel ander bereik. Ik ben geschrokken van Jindra's slechte te gespannen dans overigens tijdens de finale. Net of haar rustgevende pilletjes nog niet waren ingekickt. Maar overall ben ik ontzettende fan van haar stem.
De arme schat zat geloof ik niet lekker in haar vel tijdens de finale :'( .

Samenvatting: Niemand heeft een slechte zangstem naar mijn mening, maar de uiteindelijke combinatie vind ik op dit moment vocaal een ramp waardoor ik in slaap val. Marthe die de kartrekrol moet spelen met haar koorstem past niet.
Maar toch snap ik de eindkeuze, míts de professionals in studio100 groeipotentieel zien in volume en bereik. Bij mijn voorstellen is er steeds 1 of 2 die ertussenuitspringt en de rest die als backing fungeert. Die hele slimme belg in een geposte video verwoorde dat op een sterke manier. Voor de korte termijn acceptatie van het publiek dan maar kiezen voor 3 die gelijkwaardig slecht aan elkaar zijn zodat het een geheel is. Maar op dit moment zou ik dus geen kaartje willen kopen, om het in Gerts woorden te zeggen.

Zo, leuk dat iemand naar mijn mening vraagt. Dan ga ik ook los. :) Veel leesplezier

ps. Ik ben nu klaar met editen, sorry daarvoor, maar zo'n grote lap tekst moet ook leesbaar blijven, was ik even vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 11-11-2015 00:48:05 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')