Dat is de aflevering met de oude K3. Die met Gert is http://www.een.be/mediatheek/1041253quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.een.be/mediatheek/tag/10056
Jullie kunnen de aflevering nu al terugkijken.
Kan je een accuraat beeld voor ons schetsen hoe jij die hard gaat op een lekker K3 nummer in zijn werk gaat?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:48 schreef Dirk het volgende:
Is het jullie opgevallen dat er een bandje zit onder de laatste 2 keer Jodelee, waardoor het supermeerstemmig en extreem jodelig. klinkt? Ik ga daar heel hard op.
3. Bij een ex aequo besliste de jury.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef nick333 het volgende:
[..]Te lang, niet gekeken: 1. Jammer dat er minder moslimmeisjes deelnamen. 2. Waarom werd Kathleen werd niet betrokken in de zoektocht? "Kan ik niet zeggen, interne keuken"
Ik hoop voor hem dat het charmanter is als hoe ik los ga: Soort keiharde moshpit immitatie, maar dan in mijn eentje midden in een lege kamer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Kan je een accuraat beeld voor ons schetsen hoe jij die hard gaat op een lekker K3 nummer in zijn werk gaat?
Knap, bij Poedelpoes zag je het ook, ook al ken ik de gast er verder achter niet. Met Twitter lurken ben ik wel genoeg bekendquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:57 schreef Dirk het volgende:
Ah, Fakey-Ron Stier post hier ook mee. #Stijltje
Duurt even, maar ik zie het nu.
Je wilt die woorden haast wel uit z'n mond trekken. Maar wel een leuk interview. Gert draait de zaak heel slim om. "Het publiek heeft exact dezelfde keuze gemaakt die wij als jury hebben gemaakt, die cijfers zijn er" Ja goh, als je de boel slim stuurt dan lukt dat wel ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef nick333 het volgende:
[..]
Dat is de aflevering met de oude K3. Die met Gert is http://www.een.be/mediatheek/1041253
Te lang, niet gekeken: 1. Jammer dat er minder moslimmeisjes deelnamen. 2. Waarom werd Kathleen werd niet betrokken in de zoektocht? "Kan ik niet zeggen, interne keuken"
Domme reactie ook, hij had simpelweg kunnen zeggen dat Kathleen al afscheid nam bij K2 zoekt K3.
Zoals al eerder gezegd. Hij zal best gelijk hebben dat de voorkeur van het publiek exact overeen kwam met die van de jury maar dat kwam natuurlijk ook juist dóór de wekenlange manipulatie van de jury. (en de camera-montage tijdens de bootcamp)quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef nick333 het volgende:
Blijkbaar kan je de stemmen bij de deurwaarder controleren. Wil iemand dat voor ons doen?
Ik wil vooral weten of elk jurylid heeft mogen stemmen.
Dat mag niet door de vantevoren overlegde interview overeenkomst en NDA joh.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd. Hij zal best gelijk hebben dat de voorkeur van het publiek exact overeen kwam met die van de jury maar dat kwam natuurlijk ook juist dóór de wekenlange manipulatie van de jury. (en de camera-montage tijdens de bootcamp)
Ik had van de interviewer toch ook wat meer specifieke vragen verwacht zoals: Waarom verven jullie het haar pas in de laatste week, waarom is Lauren het niet geworden etcetera.
Sure, dat was ze voor mij ook. Maar zelfs mét sabotage in acht nemende trok ze het waarschijnlijk toch niet; als je al hees wordt van 1 liveshow per week.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef Japepk het volgende:
Voor Nora moet dit helemaal zuur zijn. Gert noemt haar topfavoriet..
Ik zou hier zo graag eens een scherpe Hollandse journalist op zetten. De Vlaamse pers is te lief, hier heb je een brutale Nederlander voor nodig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Dat mag niet door de vantevoren overlegde interview overeenkomst en NDA joh.
Dat zal procentueel wel redelijk overeenkomen met die facebook likes.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef nick333 het volgende:
Blijkbaar kan je de stemmen bij de deurwaarder controleren. Wil iemand dat voor ons doen?
Ik wil vooral weten of elk jurylid heeft mogen stemmen.
In Nederland heb je ook genoeg luchtige inhoudloze feelgood rond de tafel praatTV. Is maar net of het programma de lijntjes wil verbranden voor op korte termijn een lekker sappig gesprek of niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zou hier zo graag eens een scherpe Hollandse journalist op zetten. De Vlaamse pers is te lief, hier heb je een brutale Nederlander voor nodig.
Daar heb jij weer gelijk in, bij Carlo en Irene had je precies hetzelfde verhaal gehad. (ik ben heel hard aan het nadenken over een goede Nederlandse kritische journalist, zijn die er eigenlijk wel?)quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook genoeg luchtige inhoudloze feelgood rond de tafel praatTV. Is maar net of het programma de lijntjes wil verbranden voor op korte termijn een lekker sappig gesprek of niet.
Toch is het best slecht dat de VRT niemand beter kan vinden dan Lieven. Interviews gaan altijd zo vreselijk moeizaam bij hem.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef nick333 het volgende:
In programma's als dit worden nooit kritische vragen gesteld. Het is geen journalistiek programma maar een positieve entertainmentshow waar men zelfpromotie kan doen. DWDD is net hetzelfde.
En daarvoor zadelden ze Café Corsari op met Tomas en Freek die zelfs na drie jaar nog steeds ongelooflijk incompetente televisie maakten. Het is alsof de goede presentators de wereld uit zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:34 schreef showtimer het volgende:
Toch is het best slecht dat de VRT niemand beter kan vinden dan Lieven. Interviews gaan altijd zo vreselijk moeizaam bij hem.
Ben je geen fan van Tomas en Freek? Dat zijn toch slimme gasten, met name Freek Braeckman vind ik echt een goede interviewer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
En daarvoor zadelden ze Café Corsari op met Tomas en Freek die zelfs na drie jaar nog steeds ongelooflijk incompetente televisie maakten. Het is alsof de goede presentators de wereld uit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |