abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 10 november 2015 @ 23:11:36 #1
257132 crew  Awsom
pi_157460462

Na 10 zenuwslopende weken is de nieuwe K3 eindelijk bekend!

Karen, Kristel en Josje geven hun kroon door aan Hanne, Marthe en Katertje! Vanaf 18 april beginnen zij officieel als enige echte K3, maar tot dan vergezellen ze the originals op hun afscheidstournee
pi_157460489
http://www.een.be/mediatheek/tag/10056

Jullie kunnen de aflevering nu al terugkijken.
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:14:33 #3
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157460544
Ben ik het trouwens of staat groen Hanne niet al te geweldig? Als ik de afbeelding in de OP zie en óf haar helemaal, óf alleen naar de hoofden kijk is het al een stuk leuker.
Schapen zijn relax.
pi_157460573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.een.be/mediatheek/tag/10056

Jullie kunnen de aflevering nu al terugkijken.
Dat is de aflevering met de oude K3. Die met Gert is http://www.een.be/mediatheek/1041253

Te lang, niet gekeken: 1. Jammer dat er weinig moslimmeisjes deelnamen. 2. Waarom werd Kathleen niet betrokken in de zoektocht? "Kan ik niet zeggen, interne keuken". 3. Nora was zijn topfavoriet bij het begin.

Domme reactie ook, hij had simpelweg kunnen zeggen dat Kathleen al afscheid nam bij K2 zoekt K3.

[ Bericht 1% gewijzigd door nick333 op 10-11-2015 23:23:22 ]
pi_157460577
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:48 schreef Dirk het volgende:
Is het jullie opgevallen dat er een bandje zit onder de laatste 2 keer Jodelee, waardoor het supermeerstemmig en extreem jodelig oO<. klinkt? Ik ga daar heel hard op.
Kan je een accuraat beeld voor ons schetsen hoe jij die hard gaat op een lekker K3 nummer in zijn werk gaat? :9
pi_157460692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef nick333 het volgende:

[..]Te lang, niet gekeken: 1. Jammer dat er minder moslimmeisjes deelnamen. 2. Waarom werd Kathleen werd niet betrokken in de zoektocht? "Kan ik niet zeggen, interne keuken"
3. Bij een ex aequo besliste de jury. :D _O_

Al geloof ik ook wel dat deze combi bij het publiek massa's meer stemmen had.
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:19:11 #7
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157460698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Kan je een accuraat beeld voor ons schetsen hoe jij die hard gaat op een lekker K3 nummer in zijn werk gaat? :9
Ik hoop voor hem dat het charmanter is als hoe ik los ga: Soort keiharde moshpit immitatie, maar dan in mijn eentje midden in een lege kamer. :9
Schapen zijn relax.
pi_157460728
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:57 schreef Dirk het volgende:
Ah, Fakey-Ron Stier post hier ook mee. #Stijltje
Duurt even, maar ik zie het nu.
Knap, bij Poedelpoes zag je het ook, ook al ken ik de gast er verder achter niet. Met Twitter lurken ben ik wel genoeg bekend ;)
Deel gerust wat je kwijt wilt aan deze ouwe roddelwijven :Y)
pi_157460733
Blijkbaar kan je de stemmen bij de deurwaarder controleren. Wil iemand dat voor ons doen? >:)

Ik wil vooral weten of elk jurylid heeft mogen stemmen.
pi_157460798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef nick333 het volgende:

[..]

Dat is de aflevering met de oude K3. Die met Gert is http://www.een.be/mediatheek/1041253

Te lang, niet gekeken: 1. Jammer dat er minder moslimmeisjes deelnamen. 2. Waarom werd Kathleen werd niet betrokken in de zoektocht? "Kan ik niet zeggen, interne keuken"

Domme reactie ook, hij had simpelweg kunnen zeggen dat Kathleen al afscheid nam bij K2 zoekt K3.
Je wilt die woorden haast wel uit z'n mond trekken. Maar wel een leuk interview. Gert draait de zaak heel slim om. "Het publiek heeft exact dezelfde keuze gemaakt die wij als jury hebben gemaakt, die cijfers zijn er" Ja goh, als je de boel slim stuurt dan lukt dat wel ja.

Gert lult zich er weer slim uit.
pi_157460855
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef nick333 het volgende:
Blijkbaar kan je de stemmen bij de deurwaarder controleren. Wil iemand dat voor ons doen? >:)

Zoals al eerder gezegd. Hij zal best gelijk hebben dat de voorkeur van het publiek exact overeen kwam met die van de jury maar dat kwam natuurlijk ook juist dóór de wekenlange manipulatie van de jury. (en de camera-montage tijdens de bootcamp)

Ik had van de interviewer toch ook wat meer specifieke vragen verwacht zoals: Waarom verven jullie het haar pas in de laatste week, waarom is Lauren het niet geworden etcetera.
pi_157460900
Voor Nora moet dit helemaal zuur zijn. Gert noemt haar topfavoriet..
't Echte en 't ware!
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:25:56 #13
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157460905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd. Hij zal best gelijk hebben dat de voorkeur van het publiek exact overeen kwam met die van de jury maar dat kwam natuurlijk ook juist dóór de wekenlange manipulatie van de jury. (en de camera-montage tijdens de bootcamp)

Ik had van de interviewer toch ook wat meer specifieke vragen verwacht zoals: Waarom verven jullie het haar pas in de laatste week, waarom is Lauren het niet geworden etcetera.
Dat mag niet door de vantevoren overlegde interview overeenkomst en NDA joh. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef Japepk het volgende:
Voor Nora moet dit helemaal zuur zijn. Gert noemt haar topfavoriet..
Sure, dat was ze voor mij ook. Maar zelfs mét sabotage in acht nemende trok ze het waarschijnlijk toch niet; als je al hees wordt van 1 liveshow per week.
Schapen zijn relax.
pi_157460944
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dat mag niet door de vantevoren overlegde interview overeenkomst en NDA joh. :D
Ik zou hier zo graag eens een scherpe Hollandse journalist op zetten. De Vlaamse pers is te lief, hier heb je een brutale Nederlander voor nodig.
pi_157460954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef nick333 het volgende:

Dat zal procentueel wel redelijk overeenkomen met die facebook likes.

Zelfs dan was het maximaal 3-2 geweest. 100% zeker dat Gert, Miguel en Kristel voor de finale al hebben afgeklopt, voor hen blijft het immers dagelijkse kost.
pi_157460986
In programma's als dit worden nooit kritische vragen gesteld. Het is geen journalistiek programma maar een positieve entertainmentshow waar men zelfpromotie kan doen. DWDD is net hetzelfde.
pi_157461062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik zou hier zo graag eens een scherpe Hollandse journalist op zetten. De Vlaamse pers is te lief, hier heb je een brutale Nederlander voor nodig.
In Nederland heb je ook genoeg luchtige inhoudloze feelgood rond de tafel praatTV. Is maar net of het programma de lijntjes wil verbranden voor op korte termijn een lekker sappig gesprek of niet.
edit: Nick kan dingen goed verwoorden O+
pi_157461118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

In Nederland heb je ook genoeg luchtige inhoudloze feelgood rond de tafel praatTV. Is maar net of het programma de lijntjes wil verbranden voor op korte termijn een lekker sappig gesprek of niet.
Daar heb jij weer gelijk in, bij Carlo en Irene had je precies hetzelfde verhaal gehad. (ik ben heel hard aan het nadenken over een goede Nederlandse kritische journalist, zijn die er eigenlijk wel?)
pi_157461136
Super charmante verkeersagent trouwens, die je gewoon onder een auto laat komen als je geen feestneus op hebt ^O^
pi_157461138
Humberto vraagt meestal wel redelijk door/wat iedereen wil weten.
't Echte en 't ware!
pi_157461202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef nick333 het volgende:
In programma's als dit worden nooit kritische vragen gesteld. Het is geen journalistiek programma maar een positieve entertainmentshow waar men zelfpromotie kan doen. DWDD is net hetzelfde.
Toch is het best slecht dat de VRT niemand beter kan vinden dan Lieven. Interviews gaan altijd zo vreselijk moeizaam bij hem.
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:36:51 #22
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157461302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:34 schreef showtimer het volgende:
Toch is het best slecht dat de VRT niemand beter kan vinden dan Lieven. Interviews gaan altijd zo vreselijk moeizaam bij hem.
En daarvoor zadelden ze Café Corsari op met Tomas en Freek die zelfs na drie jaar nog steeds ongelooflijk incompetente televisie maakten. Het is alsof de goede presentators de wereld uit zijn.
pi_157461327
Het is natuurlijk ook de vraag welke zichzelf-serieus nemende journalist dit programma net zo goed heeft gevolgd als wij? En dus vragen zou kunnen stellen als: Waarom selecteer je de 2 meisjes die het slechtst hebben gezongen? Waarom kies je de 2 meisjes met de minste looks? (zou ook wel een belachelijke vraag zijn misschien) Waarom moest Demi al zo vroeg naar huis terwijl iedereen enthousiast leek? Wat vond je nou echt van Jindra? Is Lauren er door jou uitgekieperd?

(Wel geinig dat Gert nog wel even een slip of the tong heeft op het laatst. Lijkt toch vrij duidelijk op een conflict met Kathleen te duiden)
pi_157461379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

En daarvoor zadelden ze Café Corsari op met Tomas en Freek die zelfs na drie jaar nog steeds ongelooflijk incompetente televisie maakten. Het is alsof de goede presentators de wereld uit zijn.
Ben je geen fan van Tomas en Freek? Dat zijn toch slimme gasten, met name Freek Braeckman vind ik echt een goede interviewer.
pi_157461448
Dit soort talkshows kan mij nooit boeien, Ik zet mijn tv er niet voor aan. Café Corsari heb ik hooguit 5 keer gezien op die drie jaar. Reyers Laat vond ik wel goed maar nu op één is het nóg wat lichter geworden en kijk ik niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')