Oh wat ergquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
eerst vanuit een telefooncel bellen met een telefoonkaart omdat ik het dure nummer niet van huis uit mocht bellen.. en daarna als de tering naar huis fietsen
Dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Allebei door en rode troela van net naar huis
Ik zou nachtpon lekker naar bed sturen anders ipv naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
ALs je weet dat 1 van deze te stealen valt, ga je daar toch op wachten, kansloos die coaches ook.
ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef Gia het volgende:
Ben hier ook niet van gecharmeerd. Wisselgeld.
Doe die witte maar door.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer.
Deze stemmen.
Nu zeg ik het: Ik heb genoten
omg zij is lekker man.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou nachtpon lekker naar bed sturen anders ipv naar de volgende ronde.
Ze probeert niet, zoals vaak gebeurt, de ander te sparen als ze het niet goed vindt.quote:
Ik doelde op de oortjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze probeert niet, zoals vaak gebeurt, de ander te sparen als ze het niet goed vindt.
Wat natuurlijk veel beter is, want die zangwereld is natuurlijk keihard, dus je hebt niets aan fluwelen handschoentjes.
ohquote:
Das een oude van vorig seizoen. Bluh.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
oh straks weer een discussie, ik hoop dat nu die blanke doorgaat anders wordt whitebeard weer boos
ja graag. ze is de lekkerste van alle zangeressen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze ligt al in bed, ga er maar naast liggen, van mij mag het
Ja maar anouk kon noodle niet stealen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef Cee het volgende:
Arme Noodle.Waarom steelt Anouk dan ook die opera-muts, wat zijn dat voor Holland's got Talent taferelen?
i know, arrogant wichtquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een oude van vorig seizoen. Bluh.
Dat besefte ik me meteen na mijn post en ik besloot mijn fail gewoon lekker te laten staan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar anouk kon noodle niet stealen.
Gelukkig ben ik er dan nog om het even te benadrukkenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat besefte ik me meteen na mijn post en ik besloot mijn fail gewoon lekker te laten staan.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef Myrr het volgende:
Oh deze. Die vindt zichzelf echt geweldig.
Woont vast in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |