Anouk nog toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Alle steals op..Slechte montage..
Dat geldt toch voor bijna al haar kandidaten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Arthur was ook gekozen omdat Sanne een jeukende poes had he?
Nee, die heeft hem vorige week ingezet.quote:
ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor bijna al haar kandidaten.
spoilerquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Werd net gezegd dat alle steals op zijn, dus als je de battle verliest dat je naar huis gaat.
Oh ja!quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die heeft hem vorige week ingezet.
Hij wil rockachtig zingen maar heeft geen randje, het is echt niet mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker knijpen met die stem Arthur. Komt helemaal goed.
Voor het eerst danquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Sanne sopt denk ik echter op niet-baard, dus hoop niet dat ze zich daardoor laat leiden
Baard speelde op haar festival, is vast door..quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Sanne sopt denk ik echter op niet-baard, dus hoop niet dat ze zich daardoor laat leiden
Marco heeft zijn Piemp vast overgedragen aan haarquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |