ik vind haar zo een lelijk wijf.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben wel benieuwd naar Jessica Jones. Heb niet zoveel met superhelden, maar Krysten Ritter is altijd cool
merkte wel dat ze in de loop van de serie beter word.quote:Op zondag 22 november 2015 09:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik hoor het niet hoor, en doorgaans valt dat me erg snel op.
En dan nog, wat zou er erg aan zijn als ze met een Australisch accent spreekt?
Ik heb hetzelfde ( al ben ik bij met once upon a time) op de ps3.quote:Op zondag 22 november 2015 15:57 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben nu once upon a time aan het kijken. Opeens kan ik die naam niet meer aanklikken bij het startscherm. Ook het plaatje is er van weg. Ik kan alleen verder kijken als ik op de titelijst zoek. Ps3. Op de tablet geen problemen. Waar kan dit aan liggen?
Eens. Zaterdagavond begonnen samen met m'n vriendin. Plannen voor zondag geschrapt en het hele seizoen gekekenquote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef KingRadler het volgende:
zo, klaar met kijken naar Jessica Jones
wat een top serie.
word alleen maar beter er zit een dip in het midden van het seizoen.quote:Op maandag 23 november 2015 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind Jessica Jones na 5 afleveringen leuk maar (nog) niet top.
Ik kan het ook nietquote:Op maandag 23 november 2015 11:53 schreef Nickske1912 het volgende:
Moet zeggen dat ik het erg knap vind dat jullie hele dagen laat staan weekenden kunnen besteden aan het bingen van een serie. 3 eps achter elkaar is voor mij toch wel echt het maximum, daarna ben ik er wel klaar mee omdat ik mijn interesse verlies of vierkante ogen krijg.
Alleen Lost was destijds een uitzondering op de regel, maar dat is alweer jaren geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door KingRadler op 23-11-2015 12:50:52 ]
quote:Op maandag 23 november 2015 12:26 schreef KingRadler het volgende:
vond wel weer jammer in Jessica Jones dat ze dingen anders moesten noemen omdat de rechten bij Fox liggen.Verkeerde topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wist ik overigens niet, dus da's wel interessant om te leren.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
was ook het twijfelen om het hier te plaatsenquote:Op maandag 23 november 2015 12:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Dat wist ik overigens niet, dus da's wel interessant om te leren.
geprobeerd maar te soapy met die bordkartonnen decors. Alles is ook in een studio opgenomenquote:Op zondag 22 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik had nog nooit Gilmore Girls gezien. Ben er onlangs aan begonnen (Netflix USA), halverwege seizoen 2 nu en nog tienmiljoen afleveringen to go.
quote:Netflix Remaking Lost In Space
Classic sci-fi show Lost in Space is making a comeback. Netflix is developing a new version of the series, according to Kevin Burns, the executive producer in charge of the project. "The original series, which lasted three seasons and 83 episodes, is set in a futuristic 1997 and follows the Robinson family's space exploration. After the villainous Dr. Smith (Jonathan Harris) sabotages the navigation system, they become helpless and, yes, lost. (The robot tasked with protecting the youngest child, the precocious Will, utters "Danger, Will Robinson!" — a phrase that still tortures this reporter.)" Burns has been trying to bring the series back for more than 15 years, and it looks likely he'll finally get his chance.
Eén van mijn favoriete series! En perfect om in de herfst te kijkenquote:Op zondag 22 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik had nog nooit Gilmore Girls gezien. Ben er onlangs aan begonnen (Netflix USA), halverwege seizoen 2 nu en nog tienmiljoen afleveringen to go.
nopequote:Op maandag 23 november 2015 20:33 schreef iBenny het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Smartflix? http://smartflix.io/
Zelfde probleem hier op de ps4.quote:Op zondag 22 november 2015 15:57 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben nu once upon a time aan het kijken. Opeens kan ik die naam niet meer aanklikken bij het startscherm. Ook het plaatje is er van weg. Ik kan alleen verder kijken als ik op de titel zoek. Ps3. Op de tablet geen problemen. Waar kan dit aan liggen?
Serieus?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:29 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Fireplace for Your Home - 2014 AL
Repliceer de rust van een ouderwetse open haard, evenals een gezellige open haard met een kerststronk, ingesteld met kerstmuziek.
ONZ / [HOW TO] Frasier Cranequote:Op woensdag 25 november 2015 10:29 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Fireplace for Your Home - 2014 AL
Repliceer de rust van een ouderwetse open haard, evenals een gezellige open haard met een kerststronk, ingesteld met kerstmuziek.
Ik vond het aquarium beter, zeker verhaaltechnisch.quote:
Is er ook een aquarium op Netflix? waar dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond het aquarium beter, zeker verhaaltechnisch.
Yep, heeft er iig opgestaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Is er ook een aquarium op Netflix? waar dan?
Het zijn volgens mij twee aparte delen met elk één seizoen. Je kunt ze dus onafhankelijk kijken.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Waarom komt seizoen er eerder als 2 op dan ?
nee absoluut niet. 2 speelt zich paar jaar na 1 af en is weliswaar een nieuw verhaal maar je mist toch een hoop als je eerst 2 kijkt. Vond het ook al vreemd dat ze eerst alleen 2 erop gezet hebben, gelukkig nu hersteld. Jaren geleden eens gezien, echt een serie om nog eens terug te kijken. Dat accent en taalgebruik alleen alquote:Op woensdag 25 november 2015 22:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij twee aparte delen met elk één seizoen. Je kunt ze dus onafhankelijk kijken.
Ik heb ze zelf niet gezien, maar dat is wat iemand mij vertelde (klopte blijkbaar niet...)quote:Op donderdag 26 november 2015 11:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee absoluut niet. 2 speelt zich paar jaar na 1 af en is weliswaar een nieuw verhaal maar je mist toch een hoop als je eerst 2 kijkt. Vond het ook al vreemd dat ze eerst alleen 2 erop gezet hebben, gelukkig nu hersteld. Jaren geleden eens gezien, echt een serie om nog eens terug te kijken. Dat accent en taalgebruik alleen al
schande!quote:Op donderdag 26 november 2015 11:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf niet gezien, maar dat is wat iemand mij vertelde (klopte blijkbaar niet...)
Al een oplossing gevonden? Ik heb dit probleem nu ook op de PS3. Prison Break staat nog wel in het lijstje van verder kijken, maar de afbeelding is zwart en ik kan de serie inderdaad niet meer aanklikken. Via de laptop en de tablet lukt het nog wel om die te kijken. Heel vreemd.quote:Op zondag 22 november 2015 15:57 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben nu once upon a time aan het kijken. Opeens kan ik die naam niet meer aanklikken bij het startscherm. Ook het plaatje is er van weg. Ik kan alleen verder kijken als ik op de titel zoek. Ps3. Op de tablet geen problemen. Waar kan dit aan liggen?
Vandaar de verwarring doordat er een ‘2’ in de titel zit en geen apart seizoen 2?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
schande!zie wel dat ze het niet samengevoegd hebben op netflix met s1 en s2 maar 2 aparte titels zijn, vreemd.
mijn vrouw was zich ook al sinds zaterdag het beklagen dus 2 dagen geleden zelf geprobeerd met mijn profiel (op de tv app) en toen ik handmatig ging zoeken en op de serie bij de zoekresultaten ging staan verscheen plotseling de afbeelding met repelsteeltje en toen deed ie het gewoon nadat ik het aanklikte.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Al een oplossing gevonden? Ik heb dit probleem nu ook op de PS3. Prison Break staat nog wel in het lijstje van verder kijken, maar de afbeelding is zwart en ik kan de serie inderdaad niet meer aanklikken. Via de laptop en de tablet lukt het nog wel om die te kijken. Heel vreemd.
Ik heb al geprobeerd Netflix te verwijderen en opnieuw te installeren en dan te kijken zonder de laatste update uit te voeren, maar dat werkt helaas ook niet, sommige plaatjes blijven zwart...
Iemand een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |