Hij is altijd afgeschermd geweest?quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sinds wanneer is deze reeks niet meer afgeschermd?
Ik keek net op een ander toestel via de mobiele site, niet ingelogd maar kon wel de pol sc lezen.quote:
Ik zal het even achter neerleggen, ik had gisteren wat browser-issues, mogelijk is toen iets verkeerd gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:23 schreef SpecialK het volgende:
Iedereen is een slachtoffer van de boze maatschappij en verdient een kankerharde knuffel.
Ik vind 'm tegenwoordig best braaf.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:32 schreef Euribob het volgende:
De POL-SC is serieus zulke slechte reclame voor fok dat deze bewust wordt afgeschermd? Nice.
Homopropaganda moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:32 schreef Euribob het volgende:
De POL-SC is serieus zulke slechte reclame voor fok dat deze bewust wordt afgeschermd? Nice.
Disana, jij weet net zo goed als ik dat alles wat hier gepost wordt op het randje van het toelaatbare is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'm tegenwoordig best braaf.
Soms, maar het is veel erger geweest.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Disana, jij weet net zo goed als ik dat alles wat hier gepost wordt op het randje van het toelaatbare is.
Wat jij hier post, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Disana, jij weet net zo goed als ik dat alles wat hier gepost wordt op het randje van het toelaatbare is.
Wees blij, anders staat al je nonsens op Google.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:32 schreef Euribob het volgende:
Niet zo passief-agressief schat, staat je slecht.quote:
Ik hoop maar dat ze het kunnen maken, achter.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zal het even achter neerleggen, ik had gisteren wat browser-issues, mogelijk is toen iets verkeerd gegaan.
Verwar je me nu weer met Rezania? Onfortuinlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet zo passief-agressief schat, staat je slecht.
Moraal hazard.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:41 schreef Gerolsteiner het volgende:
Reya schat noemen is een tikkeltje dubieus.
Zou du_ke zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |