Die kans begint nu wel groter te worden.quote:Op maandag 9 november 2015 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Sven Kramer en Dafne Schippers gepakt worden is mijn leven compleet.
Eerst Schippers en dan Kramer die iets gaat roepen over 'dit kan niet in het schaatsen' maar die dan een week later ontmaskerd wordt.quote:Op maandag 9 november 2015 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Tristan Hoffman.quote:Op maandag 9 november 2015 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan liever Servais Knaven. Heeft Hoffman niet al een keer een soort van bekend eigenlijk?quote:
ja, als ik iemand wil zien hangen is die walgelijke sneaky persoon van een Knavenquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan liever Servais Knaven. Heeft Hoffman niet al een keer een soort van bekend eigenlijk?
Kramer wordt niet gepakt, want die gebruikt niet. Daarom won Bergsma juistquote:Op maandag 9 november 2015 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de Nieuwe Revu, om het later wel weer onder het kleed te willen schuiven.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan liever Servais Knaven. Heeft Hoffman niet al een keer een soort van bekend eigenlijk?
92quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef Ericr het volgende:
HermensDie atleten uit zijn stal zijn natuurlijk al sinds 1992 allemaal brandschoon. Hij heeft hoe dan ook niet goed opgelet als hij stelt dat sinds 1992 de atletiek schoner is geworden. Toch aardig wat schandalen in de tussentijd, niet echt een teken dat atletiek schoner is geworden. Hooguit is er een afname van gebruik van middelen die de kracht sterk beïnvloeden. Tegelijkertijd zijn de zuurstofopname bevorderende middelen qua gebruik alleen maar toegenomen.
En Hak gaat zo bij DWDD vertellen hoe oneerlijk het allemaal is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:29 schreef rubbereend het volgende:
Bij 1 Vandaag dat niemand de gedopete Oost-Duitse schaatsters kon verslaan
Ze zijn Yvonne van Gennip vergeten
quote:Wenger: ook voetbal heeft een dopingprobleem
Ook de voetbalwereld kampt met een dopingprobleem. Dat zegt Arsenal-trainer Arsène Wenger in de Franse sportkrant L'Équipe, een dag nadat een onderzoekscommissie van het wereldantidopingagentschap WADA heeft bekendgemaakt dat in de Russische atletiek een wijdverbreide dopingnetwerk bestaat.
Wenger zegt in l'Équipe: "Ik probeer vast te houden aan de waarden die ik belangrijk vind en ik wil dat doorgeven aan anderen. In dertig jaar als trainer heb ik nooit spelers iets toegediend om ze beter te maken. En daar ben ik trots op. Maar ik heb tegen teams gespeeld die er een andere denkwijze op nahouden."
In dertig jaar als trainer heb ik nooit spelers iets toegediend om ze beter te maken. En daar ben ik trots op.
Ademi
Eerder dit jaar kwam Arsenal in de Champions League uit tegen Dinamo Zagreb. Na afloop van dat duel legde Arijan Ademi een positieve dopingtest af. Wenger uitte destijds al zijn ongenoegen over het feit dat hij naar eigen zeggen op oneerlijke wijze verslagen was.
"De schoonheid van de sport is dat iedereen wil winnen, maar er toch maar één winnaar kan zijn. We zijn nu echter in een tijdperk beland waarin we de winnaar verheerlijken, maar niet meer kijken naar de middelen of methoden", aldus Wenger.
"Totdat we tien jaar later beseffen dat het bedrog was. En dat is pijnlijk voor de nummer twee. Want die heeft nooit de erkenning gekregen en dat kan de betreffende persoon flink raken."
quote:"Ik heb nog nooit zo'n reeks meegemaakt. En dat heeft alles met mijn fysieke gesteldheid te maken. Ik weeg altijd rond de 77 kilo. Nu ben ik vier kilo zwaarder, maar wel alleen maar spieren. Ik ben niet meer tijd in het krachthonk geweest. Ik ben uit mezelf super-fit geworden en het resultaat is dat ik zwaarder en sterker ben", vertelt de spits op de site van Manchester United.
"Ik ben sterker in duels met verdedigers, maar ik voel me ook fitter dan ooit. Ik herstel ook sneller. Laatst speelde ik woensdag en zaterdag. Er zat maar 2,5 dag tussen de wedstrijden, maar ik voelde me ijzersterk en kon ook nog in de slotfase extra werk verzetten", aldus Van Persie.
Hoe een klein land toch groot kan zijn. Top 5quote:België in top vijf landen met meeste dopingzondaars
De publicatie van het WADA-rapport omtrent systematisch dopinggebruik en corruptie in de Russische atletiekwereld blijft stof doen opwaaien. De New York Times publiceerde nu ook nog eens de lijst met landen waarvan sporters het vaakst tegen de dopinglamp liepen. Opvallend: België staat in de top vijf...
Het WADA maakte bovenstaande cijfers al in juni 2015 openbaar. Het gaat om cijfers uit het jaar 2013, welke verzameld werden over 115 landen en 89 sporten.
Rusland leidt de dans met 225 overtredingen in 30 sporten. De grootste boosdoeners: 42 in de atletiek, 35 in het powerliften, 32 in het worstelen, 26 in het gewichtheffen en 19 in het wielrennen. Rusland is goed voor 11,5% van alle dopingovertredingen. Turkije is tweede met 188 overtredingen, voor Frankrijk met 108 en India met 95.
Op de vijfde plek komt België binnen. Ons land liet in 2013 94 dopingovertredingen noteren, goed voor 4,8% van alle overtredingen in de onderzochte landen. Daarmee doen we "beter" dan onder andere Italië, Spanje, Polen en de Verenigde Staten.
Oja dat was zo gênantquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:22 schreef OProg het volgende:
Van Persie ging ook goed toen hij na al die jaren bij Wenger vertrok.
[..]
Hahaha die was prachtig jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:22 schreef OProg het volgende:
Van Persie ging ook goed toen hij na al die jaren bij Wenger vertrok.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |