Zeker. En ook nog een vrij relaxte manier om je centen te verdienen. 4 minuten ouwehoeren, 1 minuut iets opzoeken, halve minuut iemand te woord staan. En dan om 5 uur de boel sluiten en naar huis karren.quote:Op maandag 9 november 2015 14:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
A 0.80 cent per minuut. prima verdienmodel.
We hebben zelfs een Limbabwaan.quote:Op maandag 9 november 2015 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- is gevlucht uit Oost-Groningen, en is desalniettemin welkom.
Dat vind ik mooi om te horen, was iedereen maar zo mild!quote:Op maandag 9 november 2015 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- is gevlucht uit Oost-Groningen, en is desalniettemin welkom.
Had je topic gelezen. Heel veel sterkte.quote:
quote:Daarnaast is er een bord in beslag genomen met daarop de bekende tekening van Kurt Westergaard in combinatie met een tekst “Islam, ga terug”. Het bord is in beslag genomen op verdenking van ‘aanzetten tot discriminatie of gewelddadig optreden’. Voor deze verdenking zijn geen personen aangehouden. Bij nadere beoordeling is de afbeelding op het bord met de tekst kennelijk gericht tegen de Islam als inspiratiebron voor geweld dat door moslims wordt uitgeoefend. Het bord lijkt gericht tegen een gewelddadige islam. Dit betekent dat het bord, bij nadere bestudering, niet strafbaar is.
quote:Op maandag 9 november 2015 14:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vanavond weer Sinterklaasjournaal.
quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 14:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet verrassend. Wel dapper dat je het in ieder geval hebt geprobeerd.
Ik zweer je het. Als die Piet zwart is, dan ga ik rellen. Die ellende moet eens stoppen.quote:Op maandag 9 november 2015 14:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vanavond weer Sinterklaasjournaal.
Zo kennen we de linksmensch weer.quote:Op maandag 9 november 2015 14:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zweer je het. Als die Piet zwart is, dan ga ik rellen. Die ellende moet eens stoppen.
Toch wel gewoon komende zaterdag in Meppel hè?quote:Op maandag 9 november 2015 14:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zweer je het. Als die Piet zwart is, dan ga ik rellen. Die ellende moet eens stoppen.
Eh, als de blankmensch niet wil luisteren dan motten ze maar voelen.quote:Op maandag 9 november 2015 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo kennen we de linksmensch weer.
Klinkt als een uitgelezen kans om een podium te zoeken en luidkeels mijn mening over de maatschappij te kunnen verkondigen.quote:Op maandag 9 november 2015 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch wel gewoon komende zaterdag in Meppel hè?
Badr Hari, ben jij het?quote:Op maandag 9 november 2015 14:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eh, als de blankmensch niet wil luisteren dan motten ze maar voelen.
Doch, er is weinig eer in het uitdelen van klappen aan mensen wier geestelijke gezondheid ernstig in twijfel kan worden getrokken.quote:Op maandag 9 november 2015 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Dat derde album van Spinvis is toch best mooi, alhoewel ik verwacht dat ik klappen zal ontvangen voor deze opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |