Daar wil Utrecht 9 miljoen voor...quote:Op maandag 9 november 2015 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Haller halen zou een goede investering zijn.
Kunnen ze willen maar voor een spits van Utrecht gaat niemand dat betalen.quote:Op maandag 9 november 2015 09:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar wil Utrecht 9 miljoen voor...
Dan gaat Feyenoord echt afhaken. De wedstrijden tegen Den Haag en de Graafschap zeggen wat dat betreft meer dan een 'op zichzelf staande' wedstrijd als de Klassieker.quote:Op maandag 9 november 2015 09:58 schreef Caland het volgende:
Haller![]()
Maar nee, een spits gaat niet gehaald worden.
Dus blijft ie daar lekker spelen tot een Watford o.i.d komt aankloppen.quote:Op maandag 9 november 2015 09:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kunnen ze willen maar voor een spits van Utrecht gaat niemand dat betalen.
Er zit een spits in de selectie die bijna altijd scoort als ie speelt en goed kan meevoetballen. Alleen er is nog geen coach geweest die het meer dan 3 wedstrijden achter elkaar met hem heeft aangedurfd.quote:Op maandag 9 november 2015 10:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan gaat Feyenoord echt afhaken. De wedstrijden tegen Den Haag en de Graafschap zeggen wat dat betreft meer dan een 'op zichzelf staande' wedstrijd als de Klassieker.
Achabar? Je gunt het 'm, maar inmiddels is dat ook zo onbetrouwbaar. Zit nu zelfs op de tribune toch?quote:Op maandag 9 november 2015 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit een spits in de selectie die bijna altijd scoort als ie speelt en goed kan meevoetballen. Alleen er is nog geen coach geweest die het meer dan 3 wedstrijden achter elkaar met hem heeft aangedurfd.
Klopt. Ongelooflijk voor een speler die het altijd heeft laten zien. En Kazim mag maar blijven prutsen.quote:Op maandag 9 november 2015 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achabar? Je gunt het 'm, maar inmiddels is dat ook zo onbetrouwbaar. Zit nu zelfs op de tribune toch?
Dit dus. Ik erger me kapot aan de praatjes van die halen, zus kopen. D'r zit r verdorie eentje op de tribune die niet continu ruzie heeft (al dan niet met de bal) en kan combineren daar je je vingers erbij aflikt. Maar nee, we kopen mr. Haags kwartiertje en een vals Turks molenpaard met vallende ziektequote:Op maandag 9 november 2015 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit een spits in de selectie die bijna altijd scoort als ie speelt en goed kan meevoetballen. Alleen er is nog geen coach geweest die het meer dan 3 wedstrijden achter elkaar met hem heeft aangedurfd.
Altijd heeft laten zien? WTFquote:Op maandag 9 november 2015 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Ongelooflijk voor een speler die het altijd heeft laten zien. En Kazim mag maar blijven prutsen.
Iets is mij zegt dat Achahbar eraan komt.
Maar dat zijn wel je eerste twee spitsen. En eerlijk is eerlijk; mr Haags kwartiertje werd ook gehaald als een échte versterking waar behoorlijk lovend over werd gesproken.quote:Op maandag 9 november 2015 10:10 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dit dus. Ik erger me kapot aan de praatjes van die halen, zus kopen. D'r zit r verdorie eentje op de tribune die niet continu ruzie heeft (al dan niet met de bal) en kan combineren daar je je vingers erbij aflikt. Maar nee, we kopen mr. Haags kwartiertje en een vals Turks molenpaard met vallende ziekte
Speelde altijd een (ruime) voldoende, maakte zijn kansen af en voetbalt goed mee in de wedstrijden dat hij voor Feyenoord speelde. Iets wat ik zowel Kramer als Kazim nog nooit heb zien doen.quote:Op maandag 9 november 2015 10:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Altijd heeft laten zien? WTF![]()
Hij heeft 2 wedstrijden iets laten zien en de rest van zijn leven nog nooit. Zelfs in de Duitse tweede divisie had hij geen basisplaats en als hij speelde scoorde hij niet. Bij Bielefeld heeft hij zelfs zijn wedstrijd in het tweede moeten spelen.
Hij heeft het niet echt waar kunnen maken bij Bielefeld nee, maar ik vind wel dat hij elke wedstrijd die hij daarna voor Feyenoord gespeeld heeft, heeft aangetoond zich ontzettend te hebben ontwikkeld, en dan met name in zijn balvastheid. Zijn techniek, voetballend inzicht en mogelijkheid om elke halve kans binnen de palen te schieten nog even daargelaten, dat kon hij daarvoor ook al.quote:Op maandag 9 november 2015 10:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Altijd heeft laten zien? WTF![]()
Hij heeft 2 wedstrijden iets laten zien en de rest van zijn leven nog nooit. Zelfs in de Duitse tweede divisie had hij geen basisplaats en als hij speelde scoorde hij niet. Bij Bielefeld heeft hij zelfs zijn wedstrijd in het tweede moeten spelen.
En ook gewoon een matige, overschatte spits.quote:Op maandag 9 november 2015 10:18 schreef Tortugal het volgende:
Haller zou ons kampioen maken maar die is onbetaalbaar voor ons.
Nee, man. Op basis van wat? Die kerel is super balvast, maar daar stopt het ook wel mee.quote:Op maandag 9 november 2015 10:18 schreef Tortugal het volgende:
Haller zou ons kampioen maken maar die is onbetaalbaar voor ons.
Sleegers is een totaal ander geval. We dachten dat het een groot talent was, omdat ie goede statistieken had in de Jupiler League, terwijl waarschijnlijk bijna niemand hem daadwerkelijk in actie heeft gezien.quote:Op maandag 9 november 2015 10:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Er zal ook wel een reden zijn waarom geen enkele trainer het met Achahbar aandurft hé.
Misschien laat hij het op trainingen onvoldoende zien.
Feitelijk heeft hij bij ons ook maar 2 wedstrijden uitgeblonken.
Wij willen nog weleens spelers omhoog of omlaag schrijven en denken dat de hele technische staf gek is.
Wij vonden het ook zo onbegrijpelijk dat ze Sleegers lieten gaan, maar die heeft ook nog geen minuut gespeeld bij NEC.
Misschien ziet de technische staf het beter dan wij denken.
Is geen slechte. Veel potentie.quote:Op maandag 9 november 2015 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook gewoon een matige, overschatte spits.
De Jong.quote:Op maandag 9 november 2015 10:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iedere speler die niet speelt wordt gezien als potentiële held.En elke club in Nederland heeft betere spitsen dan wij. Blijkbaar. Vorig jaar hadden ze zelfs bij Ado een betere spits. Oh, die zit nu bij ons.
Het is de waan van de dag wat dat betreft, er loopt sinds Pelle geen echte spits meer in NL rond.
Niet echt overeenstemming over hem hier hoorquote:Op maandag 9 november 2015 10:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel je eerste twee spitsen. En eerlijk is eerlijk; mr Haags kwartiertje werd ook gehaald als een échte versterking waar behoorlijk lovend over werd gesproken.
Het is dat ik niet weet hoe de zoekfunctie werkt, maar Elia en Kramer werden ook hier bejubeld. Niet door 1. Maar da's verder niet rullevant.quote:Op maandag 9 november 2015 10:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet hier hooralleen door zogenaamde kenners als Van Halst e.d.
De Jong, oke. Maar die vind ik over de grond toch een stuk minder dan Pelle. Samen met Bas Dost zijn dat wel een beetje dezelfde spitsen. Lang, sterk als aanspeelpunt. Kramer is meer een type Havenaar. Lang maar ook slungelig. Vreemde is dat Kramer niet kan koppen en zo'n Havenaar kan dat wel.quote:
Dat is ook weer waar. Zul je zien dat mensen aan het eind van het seizoen gaan roepen om Wout Weghorst als ie dit moyenne vasthoudt.quote:Op maandag 9 november 2015 10:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iedere speler die niet speelt wordt gezien als potentiële held.En elke club in Nederland heeft betere spitsen dan wij. Blijkbaar. Vorig jaar hadden ze zelfs bij Ado een betere spits. Oh, die zit nu bij ons.
Het is de waan van de dag wat dat betreft, er loopt sinds Pelle geen echte spits meer in NL rond.
Over Kramer waren de meningen bijzonder verdeeld.quote:Op maandag 9 november 2015 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dat ik niet weet hoe de zoekfunctie werkt, maar Elia en Kramer werden ook hier bejubeld. Niet door 1. Maar da's verder niet rullevant.
Elia doet het prima tot nu toe. Dat ie er in 2 wedstrijden tegen Tete en een collectieve wanprestatie iets minder aan te pas komt valt wel te begrijpen.quote:Op maandag 9 november 2015 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dat ik niet weet hoe de zoekfunctie werkt, maar Elia en Kramer werden ook hier bejubeld. Niet door 1. Maar da's verder niet rullevant.
Ja, was het alleen Elia? Volgens mij was het alleen Onlogisch die het écht niet zag zitten.quote:Op maandag 9 november 2015 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Over Kramer waren de meningen bijzonder verdeeld.
Qua scorend vermogen stelt hij toch gewoon echt teleur? En om nou te zeggen dat hij de assists lekker panklaar legt... Hij valt mij echt tegen.quote:Op maandag 9 november 2015 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Elia doet het prima tot nu toe. Dat ie er in 2 wedstrijden tegen Tete en een collectieve wanprestatie iets minder aan te pas komt valt wel te begrijpen.
Ik vind het wel fijn om zo'n speler erbij te hebben, goede passeerbeweging in huis en laat zijn kop ook niet hangen als die een paar keer mislukt. Vooral te spreken over zijn werklust, dat had ik niet verwacht van hem. Bij die tackle waar uiteindelijk de gele kaart voor Klaassen (geloof ik) uit viel was dat goed te zien.quote:Op maandag 9 november 2015 10:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Qua scorend vermogen stelt hij toch gewoon echt teleur? En om nou te zeggen dat hij de assists lekker panklaar legt... Hij valt mij echt tegen.
Alsjeblieft niet, wat een naar mannetjequote:Op maandag 9 november 2015 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Zul je zien dat mensen aan het eind van het seizoen gaan roepen om Wout Weghorst als ie dit moyenne vasthoudt.
Nou, hij heeft er al 3 gemaakt. Als je er als buitenspeler een stuk of 10/12 maakt doe je het heel aardig. Zou tevens zijn hoogste aantal ooit zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 10:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Qua scorend vermogen stelt hij toch gewoon echt teleur? En om nou te zeggen dat hij de assists lekker panklaar legt... Hij valt mij echt tegen.
Bilalquote:Op maandag 9 november 2015 11:00 schreef Ramboetan het volgende:
Is het "spitsenprobleem" bij Feyenoord niet makkelijk op te lossen door Kuyt daar neer te zetten en op rechts Basacikoglu(?) Of Achahbar neer te zetten. Van di3 laatste kan ik me een paar knappe doelpunten herrineren. Kun Kazim en Kramer lekker samen irritant zijn op de bank.
Zit nu bij Udinese. Begon lekker op stoom te komen begin oktober, maar is nu zwaar geblesseerd.quote:
Verhuurd aan Udinese, daar heeft hij 6 potjes gespeeld: 3 goals/1 assist. Verder is hij tot na de winterstop geblesseerd.quote:
Hij heeft wel hetzelfde als de rest van de buitenspelers in Nederland, waarschijnlijk speelt ie daarom ook in Nederland, en dat is beginnen met een rush zonder te weten waar het eindigt. Daar kan ik heel slecht naar kijken.quote:Op maandag 9 november 2015 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om zo'n speler erbij te hebben, goede passeerbeweging in huis en laat zijn kop ook niet hangen als die een paar keer mislukt. Vooral te spreken over zijn werklust, dat had ik niet verwacht van hem. Bij die tackle waar uiteindelijk de gele kaart voor Klaassen (geloof ik) uit viel was dat goed te zien.
Voor eredivisiebegrippen gewoon een van de betere buitenspelers. Dat hij het dan wat moeilijker heeft tegen Tete vind ik wel logisch.
Ik denk dat je hem pas in een later stadium goed kan beoordelen, hij heeft lang niet gespeeld en dat heeft toch invloed, Luuk de Jong raakte ook geen knikker tot aan de winterstop vorig seizoen. En dan gaat het er ook nog een beetje om met wie je speelt, Kramer noch Kazim hebben voetbalintelligentie genoeg om ruimte te creërenquote:Op maandag 9 november 2015 11:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft wel hetzelfde als de rest van de buitenspelers in Nederland, waarschijnlijk speelt ie daarom ook in Nederland, en dat is beginnen met een rush zonder te weten waar het eindigt. Daar kan ik heel slecht naar kijken.
Luuk de Jong raakte geen knikker tot aan de winterstop? Say what?quote:Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem pas in een later stadium goed kan beoordelen, hij heeft lang niet gespeeld en dat heeft toch invloed, Luuk de Jong raakte ook geen knikker tot aan de winterstop vorig seizoen. En dan gaat het er ook nog een beetje om met wie je speelt, Kramer noch Kazim hebben voetbalintelligentie genoeg om ruimte te creëren
zijn eerste seizoen bij PSV niet nee, toen had hij aan Wijnaldum en Depay te danken dat hij mocht blijven staan.quote:Op maandag 9 november 2015 11:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Luuk de Jong raakte geen knikker tot aan de winterstop? Say what?
Nou hij was idd niet meteen succesvol in zelf doelpunten maken; geloof dat dat idd wel ff duurde. Verder was hij wel direct bruikbaar als aanspeelpunt.quote:Op maandag 9 november 2015 11:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Luuk de Jong raakte geen knikker tot aan de winterstop? Say what?
Tja, als dat bewust gaat. Kazim zorgde ook voor die kans van Gustafson, alleen moet Vilhena dan blijven staan. Zo'n zelfde moment eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 11:11 schreef Tortugal het volgende:
Kramer is trouwens wel ontzettend goed in kansen creeren met zijn looplijnen. Uit loopacties van hem kwamen gisteren die enorme kans van Elia, en ook de 1-0.
Speelde Ajax aan gort met zijn werklust, steekballen en assists en scoorde een hattrick tegen Feyenoord. Liet het hele elftal beter spelen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn eerste seizoen bij PSV niet nee, toen had hij aan Wijnaldum en Depay te danken dat hij mocht blijven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |