Schedule of Playquote:Group A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis
Group B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams
Group C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham
Group D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell
Group E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler
Group F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst
Group G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Jonny Clayton
Geert De Vos
Group H
(3) Phil Taylor
Rowby-John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
quote:Format
Group Games - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Prize Fund
Winner - £100,000
Runner-Up - £50,000
Semi-Final Losers - £25,000
Quarter-Final Losers - £15,000
Second Round Losers - £7,500
Group Winner's Bonus - £2,500
Third Place in Group - £5,000
Fourth Place in Group - £2,500
Zak in elkaar joh kk gekquote:Op maandag 9 november 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
En onthoudt u voor de komende 23 uur en 47 minutentwitter:
He does like:quote:Op maandag 9 november 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
En onthoudt u voor de komende 23 uur en 47 minutentwitter:
Daar raakt hij ook aan verslaafd.. En voorzichtig gesponsord. Ambachtelijk opstuurd door Media24store.nlquote:
In Hong Kong heeft ie ook nog een mooie Mokumse fles Wodka gekregenquote:Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar raakt hij ook aan verslaafd.. En voorzichtig gesponsord. Ambachtelijk opstuurd door Media24store.nl
quote:Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Hong Kong heeft ie ook nog een mooie Mokumse fles Wodka gekregen
[ afbeelding ]
Zomaar een willekeurige Tweet.twitter:Edward_Zeevat twitterde op woensdag 04-11-2015 om 01:12:59@Raybar180 Gaan we dan ook weer een keer een interview met jou zien? Ook na een verliespartij in de eerste ronde? @jpvanrooij reageer retweet
quote:Op maandag 9 november 2015 00:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]Zomaar een willekeurige Tweet.twitter:Edward_Zeevat twitterde op woensdag 04-11-2015 om 01:12:59@Raybar180 Gaan we dan ook weer een keer een interview met jou zien? Ook na een verliespartij in de eerste ronde? @jpvanrooij reageer retweet
http://www.darts-import.nl/dic/emb00/match/match02.htmlquote:BARNEY VOELT ZICH WEGGEPEST
Vooraf overwoog het management van Barney nog een protest tegen de reclameuitingen op het shirt van zijn tegenstander. Reglementair is het toegestaan 1 reclame-uiting te voeren, die 7 bij 2 cm mag zijn. Zowel het aantal als de afmetingen klopten niet. "Maar dat doe je niet".
Raymond staat bekend als een slecht verliezer en veel fotografen achtervolgden Raymond geruime tijd na de wedstrijd. Zelfs tot op de hotelkamer toe. Dat leverde een aantal fraaie "slecht weer" foto's op.
Eye of rabbitquote:Op maandag 9 november 2015 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.darts-import.nl/dic/emb00/match/match02.html
quote:Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme, hele avond zitten kijken, mis ik die 9-darter in die laatste kut partij.
Nice.quote:Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staan nog veel meer filmpjes op. Goed kanaaltje.
Mag in de OP wat mij betreft.
De Speld? Nee hè.quote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef hafcfan het volgende:
Leg je eten en drinken weg mensen anders komt het er zo weer uit van het lachen,
Volgens Van Barneveld, inmiddels afgezakt naar de 18de plek op de wereldranglijst, is zijn mobiele telefoon de reden van zijn zwakke jaar. ,,Mijn telefoon is een obsessie voor mij geweest. Ik durf rustig te stellen dat ik verslaafd ben geweest aan mijn mobieltje. Twitteren, facebooken, whatsappen, surfen op het internet... Dan zei mijn manager Ben de Kok tijdens het eten: Ray, leg dat kloteding nou eens weg!''
,,Ondertussen leden mijn dartprestaties onder mijn telefoonverslaving'', zegt Van Barneveld. ,,In plaats van te trainen, hing ik hele dagen thuis op de bank met mijn mobieltje te klooien. Ik heb regelmatig last van depressieve buien. Via nieuwssites die ik op mijn telefoon had, las ik de hele dag de meest vreselijke dingen. Van de vliegramp met de MH17 tot bomaanslagen; het ging mijn koppie in. Elke keer als ik droevig nieuws las, ging het tijdens wedstrijden ten koste van mijn concentratie. Denken en darten gaan niet samen. Je kunt alleen goed gooien als je lekker in je vel zit. Er is voor mij maar één medicijn tegen depressiviteit, en dat is wedstrijden winnen. Als dat uitblijft, kom ik terecht in een vicieuze cirkel.''
,,Ik ben gaan inzien dat ik verkeerd bezig was. Sinds september doe ik het allemaal anders. Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen. Weg met die telefoon. Voor wedstrijden ga ik weer net als vroeger een boek lezen, een wandelingetje maken of een potje monopoly spelen. Dat is heerlijk rustgevend. Ik ben ervan overtuigd dat het weer snel de goede kant opgaat met mijn prestaties.''(AD)
bedankt hans maar dit wisten we alquote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef hafcfan het volgende:
Leg je eten en drinken weg mensen anders komt het er zo weer uit van het lachen,
Volgens Van Barneveld, inmiddels afgezakt naar de 18de plek op de wereldranglijst, is zijn mobiele telefoon de reden van zijn zwakke jaar. ,,Mijn telefoon is een obsessie voor mij geweest. Ik durf rustig te stellen dat ik verslaafd ben geweest aan mijn mobieltje. Twitteren, facebooken, whatsappen, surfen op het internet... Dan zei mijn manager Ben de Kok tijdens het eten: Ray, leg dat kloteding nou eens weg!''
,,Ondertussen leden mijn dartprestaties onder mijn telefoonverslaving'', zegt Van Barneveld. ,,In plaats van te trainen, hing ik hele dagen thuis op de bank met mijn mobieltje te klooien. Ik heb regelmatig last van depressieve buien. Via nieuwssites die ik op mijn telefoon had, las ik de hele dag de meest vreselijke dingen. Van de vliegramp met de MH17 tot bomaanslagen; het ging mijn koppie in. Elke keer als ik droevig nieuws las, ging het tijdens wedstrijden ten koste van mijn concentratie. Denken en darten gaan niet samen. Je kunt alleen goed gooien als je lekker in je vel zit. Er is voor mij maar één medicijn tegen depressiviteit, en dat is wedstrijden winnen. Als dat uitblijft, kom ik terecht in een vicieuze cirkel.''
,,Ik ben gaan inzien dat ik verkeerd bezig was. Sinds september doe ik het allemaal anders. Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen. Weg met die telefoon. Voor wedstrijden ga ik weer net als vroeger een boek lezen, een wandelingetje maken of een potje monopoly spelen. Dat is heerlijk rustgevend. Ik ben ervan overtuigd dat het weer snel de goede kant opgaat met mijn prestaties.''(AD)
een gedachtenuitwisseling tussen Robin Haase een Raybar, dat lijkt me genotquote:Op maandag 9 november 2015 13:11 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Wie shopt hier even het raybar hoofd op? Wat een denker.
Hahahaha. Raybar 180 toch, wat een held. Ben benieuwd of ie nu weer op zijn oude niveau komt zonder zijn telefoonverslaving.quote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef hafcfan het volgende:
Dit. Heb overgeschakeld naar MotD.quote:Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme, hele avond zitten kijken, mis ik die 9-darter in die laatste kut partij.
Nee natuurlijk doet ie dat nietquote:Op maandag 9 november 2015 16:48 schreef Nober het volgende:
Gaat Van Gerwen met 5-2 verliezen van West om Huybrechts naar huis te sturen? Eens kijken hoe groot de haat is richting Kim, koffie drinken deden ze immers al niet.
Volgens mij valt het wel mee met die haat jegens Kim. Bovendien is v. Gerwen in zo'n geval juist iemand die zo'n speler dan het liefst in een eventuele rematch persoonlijk uit het toernooi gooit.quote:Op maandag 9 november 2015 16:48 schreef Nober het volgende:
Gaat Van Gerwen met 5-2 verliezen van West om Huybrechts naar huis te sturen? Eens kijken hoe groot de haat is richting Kim, koffie drinken deden ze immers al niet.
Vanavond op het gemakje alles terugkijken.quote:Op maandag 9 november 2015 20:23 schreef wimderon het volgende:
Geert wint met 5-0 en 113 gemiddeld![]()
Boem koekoek sow gol atleti.
115 gemiddeld zelfsquote:Op maandag 9 november 2015 20:23 schreef wimderon het volgende:
113.86.quote:Op maandag 9 november 2015 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
115 gemiddeld zelfsMooi voor Geert dat hij het eens laat zien na zijn mooie toernooiwinst.
Zo, topshowtje.quote:Op maandag 9 november 2015 20:23 schreef wimderon het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien. En ik heb goed opgelet. Vorige week was hij er wel bij natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 20:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo, topshowtje.
Zat die bloedirritante Belg nog in de zaal?
Godverdomme, dit heb ik weer gemist.quote:Op maandag 9 november 2015 20:23 schreef wimderon het volgende:
Ach, Taylor - Jenkins kan ook wel een interessante pot worden. Hij is in mijn ogen beter in staat om Taylor te verrassen dan Thornton.quote:
Lijkt mij dat Taylor die wel gaat pakken, zitten verder wel aardige potjes tussenquote:Op maandag 9 november 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, Taylor - Jenkins kan ook wel een interessante pot worden. Hij is in mijn ogen beter in staat om Taylor te verrassen dan Thornton.
Oh de odds zijn natuurlijk vrij duidelijk in het voordeel van Taylor, maar ik zie Jenkins in zo'n wedstrijd eerder verrassend uit de hoek komen dan Thornton.quote:Op maandag 9 november 2015 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Taylor die wel gaat pakken, zitten verder wel aardige potjes tussen
Tja hij speelt op weinig toernooien (althans de toernooien die ik zie) meer alle wedstrijden goed en constant. Spelers zullen zeker kansen krijgen tegen hemquote:Op maandag 9 november 2015 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh de odds zijn natuurlijk vrij duidelijk in het voordeel van Taylor, maar ik zie Jenkins in zo'n wedstrijd eerder verrassend uit de hoek komen dan Thornton.
Taylor is wel weer in bloedvorm dit toernooi. Vraag is een beetje of hij nog weer ergens een iets mindere wedstrijd krijgt. In tegenstelling tot een paar jaar geleden zijn er inmiddels vrij veel spelers in staat om daar dan gebruik van te maken.
Er zaten in mijn ogen altijd wel mindere wedstrijden tussen. Ik zag hem in het verleden vaak in een eerste ronde krap 90 gemiddeld gooien. Het verschil is vooral dat je je dat steeds minder goed kunt permitteren.quote:Op maandag 9 november 2015 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja hij speelt op weinig toernooien (althans de toernooien die ik zie) meer alle wedstrijden goed en constant. Spelers zullen zeker kansen krijgen tegen hem
Top wordt steeds breder, fijnquote:Op maandag 9 november 2015 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zaten in mijn ogen altijd wel mindere wedstrijden tussen. Ik zag hem in het verleden vaak in een eerste ronde krap 90 gemiddeld gooien. Het verschil is vooral dat je je dat steeds minder goed kunt permitteren.
Deze wedstrijd zie je het ook alweer. Rodriguez is nog wat jong en wisselvallig, maar die had hier in principe gewoon een break voor kunnen staan als hij de riante kansen die hij krijgt wel pakt.quote:
Zonde dat hij de 136 niet paktquote:Op maandag 9 november 2015 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze wedstrijd zie je het ook alweer. Rodriguez is nog wat jong en wisselvallig, maar die had hier in principe gewoon een break voor kunnen staan als hij de riante kansen die hij krijgt wel pakt.
Om het nou onder Babes & Hunks te plaatsen was ook iets teveel eer voor de heren darters.quote:Op maandag 9 november 2015 22:43 schreef Coco98 het volgende:
Kon het topic niet vinden, blijkt het onder Sport te staan.
Barneveldgodquote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst Wade - Brown en dan Barneveld - Butler
http://glamora.ma/2015/11/verslaving_nekte_barneys_dartc.htmlquote:Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Barneveldgod
Iemand dat linkje nog naar het bericht over zijn telefoonverslaving
quote:Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Barneveldgod
Iemand dat linkje nog naar het bericht over zijn telefoonverslaving
Bedankt. Opnieuw even lachen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://glamora.ma/2015/11/verslaving_nekte_barneys_dartc.html
All of the lightsquote:Op maandag 9 november 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst had hij nog dat flutnummer met Rihanna en Kanye West (??). Wat een flopshow was dat.
Dan verleng ik mijn ui met twee weekjesquote:Op maandag 9 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt leuker.
Hopelijk kan Fordham winnen van Viesdikjr
0% kans.quote:Op maandag 9 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt leuker.
Hopelijk kan Fordham winnen van Viesdikjr
En straks weer lekker raybar jinxen, Sjak kan dit allemaal.quote:Op maandag 9 november 2015 22:50 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig loopt Sjak alles weer te spoileren
quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef luckass het volgende:
Ik moet woensdag weer darten tegen de vrouw van Sjak.
Wie wil mij aanraken.
Is die ook #viesdik?quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef luckass het volgende:
Ik moet woensdag weer darten tegen de vrouw van Sjak.
Wie wil mij aanraken.
Vrijdag kijk ik Frankrijk-Duitslandquote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval fijn dat we vrijdag live naar het darten kunnen kijken en niet naar de troep van het Nederlands Elftal.
Dat zijn monsters in de slaapkamer, word je bang vanquote:
rtl7darts zegt stream om 20:00, al zou dat heel vreemd zijnquote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval fijn dat we vrijdag live naar het darten kunnen kijken en niet naar de troep van het Nederlands Elftal.
NL Elftal kan aan het gas.quote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow, gerapporteerd. Dit beeld moet je niet willen oproepen bij mensen...quote:Op maandag 9 november 2015 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zijn monsters in de slaapkamer, word je bang van
Noemen zichzelf "curvy"quote:Op maandag 9 november 2015 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zijn monsters in de slaapkamer, word je bang van
Wilfred is een act.quote:Op maandag 9 november 2015 23:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat zou Wilfred Genee hier van vinden?
Ik denk niet dat ik nog kan slapen vannacht.quote:
Lastig kiezen voor wim denk ik, twee van zulke giganten tegenover elkaar.quote:
En zijn haartransplantatiegenot.quote:Op maandag 9 november 2015 23:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lastig kiezen voor wim denk ik, twee van zulke giganten tegenover elkaar.
Ik denk dat de balansband van Barney het verschil maakt, mits hij niet de hele dag heeft zitten snapchatten met Syl.
Is het ook niet gewoon het vrij korte format in de poulefase?quote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef F.M.D. het volgende:
Ja hoor, De vos die nooit boven de 100 komt bij de bdo gooit opeens 114 gemiddeld in het eerste en beste pdc toernooi waar ie aan meedoet. zullen de trebles dan echt groter zijn dan bij bdo ? kan bijna geen toeval zijn.
Febo kroketten.quote:Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
Deze man heeft een kelder met vieze dingen, kan niet anders
Jammer dat hij in de tweede ronde van Lakeside waarschijnlijk al wordt verslagen door Durrant.quote:Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
Deze man heeft een kelder met vieze dingen, kan niet anders
Die dietist is nu ook dik.quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij werkt(e) samen met een dietist.
Hij heeft net zoveel managers versleten als diëtisten.quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij werkt(e) samen met een dietist.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:17 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ziek lekker wijf die daar net meeliep met Barneygod
En dan lekker terug naar de whatsappquote:Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef Szura het volgende:
Barney gaat gewoon 5/5 op de dubbels gooien
Dat is voor bdo begrippen toch topvormquote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef DeeBee het volgende:
Haha Butler in topvorm, jongens hou eens op.
Gooit ook eens paar keer boven de 80 gemiddeld...
quote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Charlotte Wood, toepasselijke naam.
Gelukkig gooit hij volgende maand op de Finder Darts Masters (Zuiderduin) tegenquote:
Ik vond die van het vorige toernooi beter. Dit zijn echt van die stereotype Britse wijven met een goed gevuld decolleté.quote:
Die van Charlotte Wood zijn toch helemaal niet zo groot?quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond die van het vorige toernooi beter. Dit zijn echt van die stereotype Britse wijven met een goed gevuld decolleté.
Moeilijke loting voor Ome Tony.quote:Op maandag 9 november 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig gooit hij volgende maand op de Finder Darts Masters (Zuiderduin) tegen. Remco van Eijden
.
Nou Geert gun ik nu wel eens een finale'tje na die clinic van eerder vanavond, goeie genade.quote:
En dat terwijl hij het al had kunnen weten na z'n gejinxquote:
Niet eens zo zeer. Ik vind het gewoon leuk om hem zien te verliezen.quote:
Forse naald danquote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef Szura het volgende:
Barney heeft zich door het oog van de naald gewurmd
De Butler heeft hem gered van zijn verslikking in een hap groente/quote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef Szura het volgende:
Barney heeft zich door het oog van de naald gewurmd
Gvdquote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Butler heeft hem gered van zijn verslikking in een hap groente/
Hij is ervaren met kleine gaatjes raken.quote:Op maandag 9 november 2015 23:31 schreef Caland het volgende:
Die Butler staat best aardig te gooien. Voor een pedofiel.
Dit zou ik wel een mooi excuus vinden.quote:Op maandag 9 november 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Mijn pijlen waren gehackt. Zak in elkaar.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:31 schreef Caland het volgende:
Die Butler staat best aardig te gooien. Voor een pedofiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |