Daar raakt hij ook aan verslaafd.. En voorzichtig gesponsord. Ambachtelijk opstuurd door Media24store.nlquote:
In Hong Kong heeft ie ook nog een mooie Mokumse fles Wodka gekregenquote:Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar raakt hij ook aan verslaafd.. En voorzichtig gesponsord. Ambachtelijk opstuurd door Media24store.nl
quote:Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Hong Kong heeft ie ook nog een mooie Mokumse fles Wodka gekregen
[ afbeelding ]
Zomaar een willekeurige Tweet.twitter:Edward_Zeevat twitterde op woensdag 04-11-2015 om 01:12:59@Raybar180 Gaan we dan ook weer een keer een interview met jou zien? Ook na een verliespartij in de eerste ronde? @jpvanrooij reageer retweet
quote:Op maandag 9 november 2015 00:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]Zomaar een willekeurige Tweet.twitter:Edward_Zeevat twitterde op woensdag 04-11-2015 om 01:12:59@Raybar180 Gaan we dan ook weer een keer een interview met jou zien? Ook na een verliespartij in de eerste ronde? @jpvanrooij reageer retweet
http://www.darts-import.nl/dic/emb00/match/match02.htmlquote:BARNEY VOELT ZICH WEGGEPEST
Vooraf overwoog het management van Barney nog een protest tegen de reclameuitingen op het shirt van zijn tegenstander. Reglementair is het toegestaan 1 reclame-uiting te voeren, die 7 bij 2 cm mag zijn. Zowel het aantal als de afmetingen klopten niet. "Maar dat doe je niet".
Raymond staat bekend als een slecht verliezer en veel fotografen achtervolgden Raymond geruime tijd na de wedstrijd. Zelfs tot op de hotelkamer toe. Dat leverde een aantal fraaie "slecht weer" foto's op.
Eye of rabbitquote:Op maandag 9 november 2015 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.darts-import.nl/dic/emb00/match/match02.html
quote:Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme, hele avond zitten kijken, mis ik die 9-darter in die laatste kut partij.
Nice.quote:Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staan nog veel meer filmpjes op. Goed kanaaltje.
Mag in de OP wat mij betreft.
De Speld? Nee hè.quote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef hafcfan het volgende:
Leg je eten en drinken weg mensen anders komt het er zo weer uit van het lachen,
Volgens Van Barneveld, inmiddels afgezakt naar de 18de plek op de wereldranglijst, is zijn mobiele telefoon de reden van zijn zwakke jaar. ,,Mijn telefoon is een obsessie voor mij geweest. Ik durf rustig te stellen dat ik verslaafd ben geweest aan mijn mobieltje. Twitteren, facebooken, whatsappen, surfen op het internet... Dan zei mijn manager Ben de Kok tijdens het eten: Ray, leg dat kloteding nou eens weg!''
,,Ondertussen leden mijn dartprestaties onder mijn telefoonverslaving'', zegt Van Barneveld. ,,In plaats van te trainen, hing ik hele dagen thuis op de bank met mijn mobieltje te klooien. Ik heb regelmatig last van depressieve buien. Via nieuwssites die ik op mijn telefoon had, las ik de hele dag de meest vreselijke dingen. Van de vliegramp met de MH17 tot bomaanslagen; het ging mijn koppie in. Elke keer als ik droevig nieuws las, ging het tijdens wedstrijden ten koste van mijn concentratie. Denken en darten gaan niet samen. Je kunt alleen goed gooien als je lekker in je vel zit. Er is voor mij maar één medicijn tegen depressiviteit, en dat is wedstrijden winnen. Als dat uitblijft, kom ik terecht in een vicieuze cirkel.''
,,Ik ben gaan inzien dat ik verkeerd bezig was. Sinds september doe ik het allemaal anders. Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen. Weg met die telefoon. Voor wedstrijden ga ik weer net als vroeger een boek lezen, een wandelingetje maken of een potje monopoly spelen. Dat is heerlijk rustgevend. Ik ben ervan overtuigd dat het weer snel de goede kant opgaat met mijn prestaties.''(AD)
bedankt hans maar dit wisten we alquote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef hafcfan het volgende:
Leg je eten en drinken weg mensen anders komt het er zo weer uit van het lachen,
Volgens Van Barneveld, inmiddels afgezakt naar de 18de plek op de wereldranglijst, is zijn mobiele telefoon de reden van zijn zwakke jaar. ,,Mijn telefoon is een obsessie voor mij geweest. Ik durf rustig te stellen dat ik verslaafd ben geweest aan mijn mobieltje. Twitteren, facebooken, whatsappen, surfen op het internet... Dan zei mijn manager Ben de Kok tijdens het eten: Ray, leg dat kloteding nou eens weg!''
,,Ondertussen leden mijn dartprestaties onder mijn telefoonverslaving'', zegt Van Barneveld. ,,In plaats van te trainen, hing ik hele dagen thuis op de bank met mijn mobieltje te klooien. Ik heb regelmatig last van depressieve buien. Via nieuwssites die ik op mijn telefoon had, las ik de hele dag de meest vreselijke dingen. Van de vliegramp met de MH17 tot bomaanslagen; het ging mijn koppie in. Elke keer als ik droevig nieuws las, ging het tijdens wedstrijden ten koste van mijn concentratie. Denken en darten gaan niet samen. Je kunt alleen goed gooien als je lekker in je vel zit. Er is voor mij maar één medicijn tegen depressiviteit, en dat is wedstrijden winnen. Als dat uitblijft, kom ik terecht in een vicieuze cirkel.''
,,Ik ben gaan inzien dat ik verkeerd bezig was. Sinds september doe ik het allemaal anders. Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen. Weg met die telefoon. Voor wedstrijden ga ik weer net als vroeger een boek lezen, een wandelingetje maken of een potje monopoly spelen. Dat is heerlijk rustgevend. Ik ben ervan overtuigd dat het weer snel de goede kant opgaat met mijn prestaties.''(AD)
een gedachtenuitwisseling tussen Robin Haase een Raybar, dat lijkt me genotquote:Op maandag 9 november 2015 13:11 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Wie shopt hier even het raybar hoofd op? Wat een denker.
Hahahaha. Raybar 180 toch, wat een held. Ben benieuwd of ie nu weer op zijn oude niveau komt zonder zijn telefoonverslaving.quote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef hafcfan het volgende:
Dit. Heb overgeschakeld naar MotD.quote:Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme, hele avond zitten kijken, mis ik die 9-darter in die laatste kut partij.
Nee natuurlijk doet ie dat nietquote:Op maandag 9 november 2015 16:48 schreef Nober het volgende:
Gaat Van Gerwen met 5-2 verliezen van West om Huybrechts naar huis te sturen? Eens kijken hoe groot de haat is richting Kim, koffie drinken deden ze immers al niet.
Volgens mij valt het wel mee met die haat jegens Kim. Bovendien is v. Gerwen in zo'n geval juist iemand die zo'n speler dan het liefst in een eventuele rematch persoonlijk uit het toernooi gooit.quote:Op maandag 9 november 2015 16:48 schreef Nober het volgende:
Gaat Van Gerwen met 5-2 verliezen van West om Huybrechts naar huis te sturen? Eens kijken hoe groot de haat is richting Kim, koffie drinken deden ze immers al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |