abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2015 @ 00:14:33 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157417958
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef Merode32 het volgende:
Wat levert zo negen dart op?
30.000 pond.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157417959
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar raakt hij ook aan verslaafd.. En voorzichtig gesponsord. Ambachtelijk opstuurd door Media24store.nl
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 00:14:51 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157417966
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_157417977
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Daar raakt hij ook aan verslaafd.. En voorzichtig gesponsord. Ambachtelijk opstuurd door Media24store.nl
In Hong Kong heeft ie ook nog een mooie Mokumse fles Wodka gekregen

maandag 9 november 2015 @ 00:15:59 #31
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157417980
Harry Mensgod na de reclame
RED ONS HENNIEGOD
pi_157417990
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In Hong Kong heeft ie ook nog een mooie Mokumse fles Wodka gekregen

[ afbeelding ]
Edward_Zeevat twitterde op woensdag 04-11-2015 om 01:12:59 @Raybar180 Gaan we dan ook weer een keer een interview met jou zien? Ook na een verliespartij in de eerste ronde? @jpvanrooij reageer retweet
Zomaar een willekeurige Tweet.
pi_157418001
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Edward_Zeevat twitterde op woensdag 04-11-2015 om 01:12:59 @Raybar180 Gaan we dan ook weer een keer een interview met jou zien? Ook na een verliespartij in de eerste ronde? @jpvanrooij reageer retweet
Zomaar een willekeurige Tweet.
pi_157418040

quote:
BARNEY VOELT ZICH WEGGEPEST

Vooraf overwoog het management van Barney nog een protest tegen de reclameuitingen op het shirt van zijn tegenstander. Reglementair is het toegestaan 1 reclame-uiting te voeren, die 7 bij 2 cm mag zijn. Zowel het aantal als de afmetingen klopten niet. "Maar dat doe je niet".

Raymond staat bekend als een slecht verliezer en veel fotografen achtervolgden Raymond geruime tijd na de wedstrijd. Zelfs tot op de hotelkamer toe. Dat leverde een aantal fraaie "slecht weer" foto's op.
http://www.darts-import.nl/dic/emb00/match/match02.html

_O_
  maandag 9 november 2015 @ 00:26:42 #35
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157418045
RED ONS HENNIEGOD
pi_157418052
Godverdomme, hele avond zitten kijken, mis ik die 9-darter in die laatste kut partij. ;(
Jack does it in real time...
pi_157418054
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme, hele avond zitten kijken, mis ik die 9-darter in die laatste kut partij. ;(

Staan nog veel meer filmpjes op. Goed kanaaltje.

Mag in de OP wat mij betreft.
pi_157418077
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Staan nog veel meer filmpjes op. Goed kanaaltje.

Mag in de OP wat mij betreft.
Nice.

Live is alleen stukken epischer, ik was alleen weggezapt na het gejinx van schrale Jacques...
pi_157422144
Leg je eten en drinken weg mensen anders komt het er zo weer uit van het lachen,

Volgens Van Barneveld, inmiddels afgezakt naar de 18de plek op de wereldranglijst, is zijn mobiele telefoon de reden van zijn zwakke jaar. ,,Mijn telefoon is een obsessie voor mij geweest. Ik durf rustig te stellen dat ik verslaafd ben geweest aan mijn mobieltje. Twitteren, facebooken, whatsappen, surfen op het internet... Dan zei mijn manager Ben de Kok tijdens het eten: Ray, leg dat kloteding nou eens weg!''

,,Ondertussen leden mijn dartprestaties onder mijn telefoonverslaving'', zegt Van Barneveld. ,,In plaats van te trainen, hing ik hele dagen thuis op de bank met mijn mobieltje te klooien. Ik heb regelmatig last van depressieve buien. Via nieuwssites die ik op mijn telefoon had, las ik de hele dag de meest vreselijke dingen. Van de vliegramp met de MH17 tot bomaanslagen; het ging mijn koppie in. Elke keer als ik droevig nieuws las, ging het tijdens wedstrijden ten koste van mijn concentratie. Denken en darten gaan niet samen. Je kunt alleen goed gooien als je lekker in je vel zit. Er is voor mij maar één medicijn tegen depressiviteit, en dat is wedstrijden winnen. Als dat uitblijft, kom ik terecht in een vicieuze cirkel.''

,,Ik ben gaan inzien dat ik verkeerd bezig was. Sinds september doe ik het allemaal anders. Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen. Weg met die telefoon. Voor wedstrijden ga ik weer net als vroeger een boek lezen, een wandelingetje maken of een potje monopoly spelen. Dat is heerlijk rustgevend. Ik ben ervan overtuigd dat het weer snel de goede kant opgaat met mijn prestaties.''(AD)
pi_157423385

Wie shopt hier even het raybar hoofd op? Wat een denker. _O_
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 13:44:29 #41
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157424132
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef hafcfan het volgende:
Leg je eten en drinken weg mensen anders komt het er zo weer uit van het lachen,

Volgens Van Barneveld, inmiddels afgezakt naar de 18de plek op de wereldranglijst, is zijn mobiele telefoon de reden van zijn zwakke jaar. ,,Mijn telefoon is een obsessie voor mij geweest. Ik durf rustig te stellen dat ik verslaafd ben geweest aan mijn mobieltje. Twitteren, facebooken, whatsappen, surfen op het internet... Dan zei mijn manager Ben de Kok tijdens het eten: Ray, leg dat kloteding nou eens weg!''

,,Ondertussen leden mijn dartprestaties onder mijn telefoonverslaving'', zegt Van Barneveld. ,,In plaats van te trainen, hing ik hele dagen thuis op de bank met mijn mobieltje te klooien. Ik heb regelmatig last van depressieve buien. Via nieuwssites die ik op mijn telefoon had, las ik de hele dag de meest vreselijke dingen. Van de vliegramp met de MH17 tot bomaanslagen; het ging mijn koppie in. Elke keer als ik droevig nieuws las, ging het tijdens wedstrijden ten koste van mijn concentratie. Denken en darten gaan niet samen. Je kunt alleen goed gooien als je lekker in je vel zit. Er is voor mij maar één medicijn tegen depressiviteit, en dat is wedstrijden winnen. Als dat uitblijft, kom ik terecht in een vicieuze cirkel.''

,,Ik ben gaan inzien dat ik verkeerd bezig was. Sinds september doe ik het allemaal anders. Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen. Weg met die telefoon. Voor wedstrijden ga ik weer net als vroeger een boek lezen, een wandelingetje maken of een potje monopoly spelen. Dat is heerlijk rustgevend. Ik ben ervan overtuigd dat het weer snel de goede kant opgaat met mijn prestaties.''(AD)
De Speld? Nee hè.
pi_157424241
quote:

bedankt hans maar dit wisten we al
pi_157424294
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 13:11 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]

Wie shopt hier even het raybar hoofd op? Wat een denker. _O_
een gedachtenuitwisseling tussen Robin Haase een Raybar, dat lijkt me genot
pi_157425033
quote:

Hahahaha. Raybar 180 toch, wat een held. Ben benieuwd of ie nu weer op zijn oude niveau komt zonder zijn telefoonverslaving.
pi_157425560
Hoezo is iedereen hier toch zo bijgelovig met hun 'jinx'.
Jullie lijken wel Engelse dartsfans.
pi_157425624
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef DeeBee het volgende:
Dit. Heb overgeschakeld naar MotD.

Maar vanavond niet :P
Children of the night. What music they make.
pi_157428006
Gaat Van Gerwen met 5-2 verliezen van West om Huybrechts naar huis te sturen? Eens kijken hoe groot de haat is richting Kim, koffie drinken deden ze immers al niet.
pi_157428051
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:48 schreef Nober het volgende:
Gaat Van Gerwen met 5-2 verliezen van West om Huybrechts naar huis te sturen? Eens kijken hoe groot de haat is richting Kim, koffie drinken deden ze immers al niet.
Nee natuurlijk doet ie dat niet
pi_157428311
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:48 schreef Nober het volgende:
Volgens mij valt het wel mee met die haat jegens Kim. Bovendien is v. Gerwen in zo'n geval juist iemand die zo'n speler dan het liefst in een eventuele rematch persoonlijk uit het toernooi gooit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157428827
Kim en Jelle zijn bevriend toch?
Zal daar wel uit voortvloeien gok ik.
Evenals de sportieve rivaliteit die er is.
Verder vindt Michael het juichen van Kim irritant.. terwijl hij er anders zelf ook wel iets van kan.

Jelle, Kim, Ronny
vs
Michael van Gerwen, Vincent van der Voort
(en Raymond houdt zich er buiten terwijl hij op zijn mobiel zit te spelen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')