Vanavond op het gemakje alles terugkijken.quote:Op maandag 9 november 2015 20:23 schreef wimderon het volgende:
Geert wint met 5-0 en 113 gemiddeld![]()
Boem koekoek sow gol atleti.
115 gemiddeld zelfsquote:Op maandag 9 november 2015 20:23 schreef wimderon het volgende:
113.86.quote:Op maandag 9 november 2015 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
115 gemiddeld zelfsMooi voor Geert dat hij het eens laat zien na zijn mooie toernooiwinst.
Zo, topshowtje.quote:Op maandag 9 november 2015 20:23 schreef wimderon het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien. En ik heb goed opgelet. Vorige week was hij er wel bij natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 20:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo, topshowtje.
Zat die bloedirritante Belg nog in de zaal?
Godverdomme, dit heb ik weer gemist.quote:Op maandag 9 november 2015 20:23 schreef wimderon het volgende:
Ach, Taylor - Jenkins kan ook wel een interessante pot worden. Hij is in mijn ogen beter in staat om Taylor te verrassen dan Thornton.quote:
Lijkt mij dat Taylor die wel gaat pakken, zitten verder wel aardige potjes tussenquote:Op maandag 9 november 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, Taylor - Jenkins kan ook wel een interessante pot worden. Hij is in mijn ogen beter in staat om Taylor te verrassen dan Thornton.
Oh de odds zijn natuurlijk vrij duidelijk in het voordeel van Taylor, maar ik zie Jenkins in zo'n wedstrijd eerder verrassend uit de hoek komen dan Thornton.quote:Op maandag 9 november 2015 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Taylor die wel gaat pakken, zitten verder wel aardige potjes tussen
Tja hij speelt op weinig toernooien (althans de toernooien die ik zie) meer alle wedstrijden goed en constant. Spelers zullen zeker kansen krijgen tegen hemquote:Op maandag 9 november 2015 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh de odds zijn natuurlijk vrij duidelijk in het voordeel van Taylor, maar ik zie Jenkins in zo'n wedstrijd eerder verrassend uit de hoek komen dan Thornton.
Taylor is wel weer in bloedvorm dit toernooi. Vraag is een beetje of hij nog weer ergens een iets mindere wedstrijd krijgt. In tegenstelling tot een paar jaar geleden zijn er inmiddels vrij veel spelers in staat om daar dan gebruik van te maken.
Er zaten in mijn ogen altijd wel mindere wedstrijden tussen. Ik zag hem in het verleden vaak in een eerste ronde krap 90 gemiddeld gooien. Het verschil is vooral dat je je dat steeds minder goed kunt permitteren.quote:Op maandag 9 november 2015 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja hij speelt op weinig toernooien (althans de toernooien die ik zie) meer alle wedstrijden goed en constant. Spelers zullen zeker kansen krijgen tegen hem
Top wordt steeds breder, fijnquote:Op maandag 9 november 2015 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zaten in mijn ogen altijd wel mindere wedstrijden tussen. Ik zag hem in het verleden vaak in een eerste ronde krap 90 gemiddeld gooien. Het verschil is vooral dat je je dat steeds minder goed kunt permitteren.
Deze wedstrijd zie je het ook alweer. Rodriguez is nog wat jong en wisselvallig, maar die had hier in principe gewoon een break voor kunnen staan als hij de riante kansen die hij krijgt wel pakt.quote:
Zonde dat hij de 136 niet paktquote:Op maandag 9 november 2015 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze wedstrijd zie je het ook alweer. Rodriguez is nog wat jong en wisselvallig, maar die had hier in principe gewoon een break voor kunnen staan als hij de riante kansen die hij krijgt wel pakt.
Om het nou onder Babes & Hunks te plaatsen was ook iets teveel eer voor de heren darters.quote:Op maandag 9 november 2015 22:43 schreef Coco98 het volgende:
Kon het topic niet vinden, blijkt het onder Sport te staan.
Barneveldgodquote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst Wade - Brown en dan Barneveld - Butler
http://glamora.ma/2015/11/verslaving_nekte_barneys_dartc.htmlquote:Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Barneveldgod
Iemand dat linkje nog naar het bericht over zijn telefoonverslaving
quote:Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Barneveldgod
Iemand dat linkje nog naar het bericht over zijn telefoonverslaving
Bedankt. Opnieuw even lachen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://glamora.ma/2015/11/verslaving_nekte_barneys_dartc.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |