Wat moet je ook met werk als je Fok! hebt?quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand in het Feijenoord topic wil Vincent Janssen terughalen.
Ik moest HEEL hard lachen
Goed hoor. Ik heb gezellig met mn ouders en vriendin gegeten toen mn zusje in bed lag.quote:
Ninedart vandaag.quote:Op maandag 9 november 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb gezellig met mn ouders en vriendin gegeten toen mn zusje in bed lag.
Daarna heb ik een film gekeken, en nu lig ik in bed.
Niet voor niets nooit doorgebroken bij Feyenoord ondanks dat ie veel scoorde.quote:Op maandag 9 november 2015 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik zie nog steeds niet wat er nou zo bijzonder aan hem is.
FYSIEK STERK. Leeft een beetje van wat er in zijn beperkte draaicirkel gebeurt.quote:Op maandag 9 november 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet voor niets nooit doorgebroken bij Feyenoord ondanks dat ie veel scoorde.
Gewoon beperkte speler. Erg matig.
Doe je mee danquote:Op maandag 9 november 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mortaxx misschien moet je een horeca zaak in azie starten
Vorige grand slam zag ik mijn enige 9 darter die ik live zag ooitquote:Op maandag 9 november 2015 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chisnall
Verder heeft Adams opnieuw gewonnen.
Toch weer mooi dat de 9-dart is gevallen. Is al een aantal maanden niet gebeurd, telkens mis op d12quote:Op maandag 9 november 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige grand slam zag ik mijn enige 9 darter die ik live zag ooit
Anderhalf maandquote:Op maandag 9 november 2015 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer mooi dat de 9-dart is gevallen. Is al een aantal maanden niet gebeurd, telkens mis op d12
Die uitmelktoernooien volg ik helemaal nietquote:Op maandag 9 november 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)levised_nine-darters
Pfoe, lastig te zeggen. Momenteel dan toch maar MVG. Anderson blijft wel onberekenbaar. Taylor heeft al sinds het WK geen finale op een TV-rankingtoernooi gespeeldquote:
is morgen gewoon weer vandaagquote:
morgen wel jaquote:
Ah uit die regio. Dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 9 november 2015 12:05 schreef Bassie015 het volgende:
[..]
morgen wel ja
maar ik typte Morguh! een trekje uit me carrière als Westlander
De regio? Dat is toch waar ze alle vluchtelingen willen opvangen?quote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah uit die regio. Dan heb ik niets gezegd.
Jep, die regio!quote:Op maandag 9 november 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De regio? Dat is toch waar ze alle vluchtelingen willen opvangen?
ahw cutequote:Op maandag 9 november 2015 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet echt. Er was vannacht zo'n post hier je selfie whisper. De mijne kreeg 20 hartjes
liever nietquote:Op maandag 9 november 2015 18:54 schreef Etsu het volgende:
als je niet met mij durft, weet ik zeker dat paxcon wel met je mee wilt
ik zoek een leuk meisje om bij te slapenquote:Op maandag 9 november 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
durf je niet meer bij hem te slapen? kom je dan nu eindelijk hier?
nou die zijn er genoeg in groningenquote:Op maandag 9 november 2015 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zoek een leuk meisje om bij te slapen
ik heb zo het vermoeden dat ik de rits niet bij bewustzijn verlaatquote:Op maandag 9 november 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou die zijn er genoeg in groningen
we kunnen na de rits naar ocean41 gaan
quote:Op maandag 9 november 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat ik de rits niet bij bewustzijn verlaat
wat heb je gehoord dan en van wiequote:Op maandag 9 november 2015 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meer in die tent, wat ik allemaal gehoord heb
dat lijkt mij heel erg leuk.quote:Op maandag 9 november 2015 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zullen we daar chillen met mortaxx?
quote:Op maandag 9 november 2015 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ga louter naar de tintelier en oceans 40-45quote:Op maandag 9 november 2015 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat vinden johannes en ik ook goedquote:Op maandag 9 november 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
ik ga louter naar de tintelier en oceans 40-45
vrijdag is leuker denk ik?quote:Op maandag 9 november 2015 19:12 schreef Etsu het volgende:
laten we wel op een woensdag of op een vrijdag gaan, want dan zijn de cocktails 2 voor 1
coyotes bar want ik vond coyotes ugly een leuke filmquote:Op maandag 9 november 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
en als je je chickie goedkoop ladderzat wil voeren, kan ik je het kasteel (13 bier voor 10 euro), ome ko (1 bier voor 1 euro tot 01:00) of coyotes bar (1 shotje 1 euro (ook sterk)) aanraden.
ik ben met oud en nieuw in groningenquote:Op maandag 9 november 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
en als je je chickie goedkoop ladderzat wil voeren, kan ik je het kasteel (13 bier voor 10 euro), ome ko (1 bier voor 1 euro tot 01:00) of coyotes bar (1 shotje 1 euro (ook sterk)) aanraden.
wel leuke disco opzichquote:Op maandag 9 november 2015 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
coyotes bar want ik vond coyotes ugly een leuke film
ik ookquote:Op maandag 9 november 2015 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben met oud en nieuw in groningen
Dat was mijn favoriete film vroegerquote:Op maandag 9 november 2015 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
coyotes bar want ik vond coyotes ugly een leuke film
ik kom ookquote:Op maandag 9 november 2015 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben met oud en nieuw in groningen
cool, wij met een mannetje of 100 in een studentenhuis en dan eindigen we vast ergens om 10:00 in de stad.quote:Op maandag 9 november 2015 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
gezellig hoor
wij gaan met een mannetje of 10 geloof ik
lekker hoor, zit je bij een studentenvereniging of wat?quote:Op maandag 9 november 2015 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool, wij met een mannetje of 100 in een studentenhuis en dan eindigen we vast ergens om 10:00 in de stad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]OhmygawdddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |