lijkt me een geweldig conceptquote:Op zondag 8 november 2015 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Paxje wat vind jij van een kattencafé?
Wat. Dan ga ik nietquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me een geweldig concept
alleen ik vind het stom dat je entreegeld moet betalen
Wat? Serieusquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haphapquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Je bent fucking26, ga je denken dat ik ga toehappen doordat je kinderachtig kaap roept. Whuehue.
Ik wil.graag eens naar de tintelier. Daarna naar oceans 40-45quote:Op zondag 8 november 2015 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laten we dan tintelier gaan
die hebben Chilly de huiskat
dat is voor goedkope sletjesquote:Op zondag 8 november 2015 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil.graag eens naar de tintelier. Daarna naar oceans 40-45
Juist wel, meiden die aangepast zijn aan zijn niveau.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is voor goedkope sletjes
dat is niks voor jou
wow hatelijkhedenquote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Juist wel, meiden die aangepast zijn aan zijn niveau.
Even snijden nu hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog met jou wil omgaan
ja ik ken de reclamesquote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chilly is een merk. Google het eens
nou enquote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even snijden nu hoor.
Maar chilly is dus een intiemverzorgingsmerk, waarom vernoem je een kat daarnaar
Als ik niets gehosseld heb moeten we daarheen. Moet wel slaapplaats fixenquote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is voor goedkope sletjes
dat is niks voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |