net zo vies als de ovenhamburgers?quote:Op zondag 8 november 2015 20:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik had net kaashapjes uit de oven gemaakt en ze waren heel erg vies
vies duurquote:Op zondag 8 november 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon bigmacje halen, is je maag ook weer tevreden
Wanneer is dat wel grappig dan?quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar komt die oudere vriend dus handig om de hoek kijken.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Gewoon naar die tent waar we toen hebben gegeten, die ene met die lekkere salade.quote:
Wil jij mn sugardaddy worden?quote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
ja maar niet hierquote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt vast ergens een kortingsbonnetje
Ja die was chill hequote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon naar die tent waar we toen hebben gegeten, die ene met die lekkere salade.
ik kan je ook de boerenfrietjes aanraden. johannes en ik vonden dat heel erg lekker.quote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar niet hier
en dan moet ik er twee
en dan komen de kilos er weer bij
dus nu niks meer eten tot morgen
Eh ja... Zit in het zelfde straatje als 'me hond'.quote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is niet garppig. Net als hont en kad. Het is er in geslopen.
Je kan ook gewoon gaan cammen schat, meer vrijheid en zo.quote:
Ja, fijne tent.quote:
Groetjes aan Pat en neukze.quote:Op zondag 8 november 2015 20:26 schreef Renesite het volgende:
Nou ik kruip tegen mn jongetje aan hoor. Doeggg![]()
Eerst spoelen he!quote:Op zondag 8 november 2015 20:26 schreef Renesite het volgende:
heb altijd een opzetstukje voor de doucheslang in mn handtasquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb altijd een opzetstukje voor de doucheslang in mn handtas
Zal het nooit meer doen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja... Zit in het zelfde straatje als 'me hond'.
Iets voor <16 jarigen.
Het is half negen. Spannend, zo'n relatie.quote:Op zondag 8 november 2015 20:26 schreef Renesite het volgende:
Goed bezig!quote:Op zondag 8 november 2015 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb altijd een opzetstukje voor de doucheslang in mn handtas
lees terug. En de wekker om kwart voor 6quote:Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is half negen. Spannend, zo'n relatie.
Trust.
Dan sta ik voor de rest van m'n leven op internet :s Dan kan ik beter even een avondje met Jopie doorbrengen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan cammen schat, meer vrijheid en zo.
[..]
Ja, fijne tent.
Ik ben ook wel eens sarcastisch.quote:Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
lees terug. En de wekker om kwart voor 6
fryskquote:Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens sarcastisch.
Beterschap en lekker koezen!![]()
Een avondje maar? En niks mee, heb ik easy access.quote:Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan sta ik voor de rest van m'n leven op internet :s Dan kan ik beter even een avondje met Jopie doorbrengen.
Voor een avondje zit er misschien ook wel meer in dan alleen een big mac.quote:Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan sta ik voor de rest van m'n leven op internet :s Dan kan ik beter even een avondje met Jopie doorbrengen.
Happy meal?quote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een avondje zit er misschien ook wel meer in dan alleen een big mac.
wij praten later welquote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, aan afkomst kun je weinig doen.
Een BigMac en een worst... Dan voel je je de koning te rijk!quote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een avondje zit er misschien ook wel meer in dan alleen een big mac.
medium-rare graagquote:Op zondag 8 november 2015 20:36 schreef Rezania het volgende:
Hé, als we nou allemaal wat inleggen kunnen we misschien een biefstuk voor Pax kopen. Wel in ruil voor een wederdienst van zijn kant natuurlijk.
Is hij al legaal dan?quote:Op zondag 8 november 2015 20:36 schreef Rezania het volgende:
Hé, als we nou allemaal wat inleggen kunnen we misschien een biefstuk voor Pax kopen. Wel in ruil voor een wederdienst van zijn kant natuurlijk.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar moeten we nog maar even goed over nadenken
#cockblockquote:Op zondag 8 november 2015 20:36 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2015 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Voor een biefstukje wil ik m'n schoenen wel uitdoen.
Ik zei niks over m'n sokken hequote:Op zondag 8 november 2015 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Niemand hier heeft een voetfetisj geloof ik.
Dat is gewoon niks waard, jij zou ons geld daarvoor moeten betalen met die stanklucht.quote:
Dit verzin je ter plekkequote:Op zondag 8 november 2015 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon niks waard, jij zou ons geld daarvoor moeten betalen met die stanklucht.
Ja, maar voeten kunnen af en toe ook echt lelijk zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie enkel sokken aan ook zo aantrekkelijk eruit zien?
Oh ik was niet serieusquote:Op zondag 8 november 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar voeten kunnen af en toe ook echt lelijk zijn.
Pfffffffquote:Op zondag 8 november 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een waterdichte telefoon
imagine the possibilities
SPOILER: :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een waterdichte telefoon
imagine the possibilities
quote:Op zondag 8 november 2015 20:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Dit soort dingen jaSPOILER: :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hondje
ja weet je hoe sexy als een man naast je in bed sokken aan heeftquote:Op zondag 8 november 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie enkel sokken aan ook zo aantrekkelijk eruit zien?
Jezus, ooit van een back-up gehoord?quote:Op zondag 8 november 2015 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee geen nieuw nummer maar ik ben wel zo ongeveer iedereens nummer kwijt (2004 belde)
Ja weet ik veelquote:Op zondag 8 november 2015 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, ooit van een back-up gehoord?
Ieuw!quote:Op zondag 8 november 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
Vandaag begonnen met Scream (serie), mij viel deze Connor Weil op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou hard doen.
Ben gestopt eind seizoen 11 (?), daarna niet meer gekeken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ieuw!
Kijk je Grey's? Die nieuwe..
*Moment, ff pic zoeken.
Alex.quote:Op zondag 8 november 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben gestopt eind seizoen 11 (?), daarna niet meer gekeken.
Karev
greysquote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ieuw!
Kijk je Grey's? Die nieuwe.. Giacomo Gianniotti
[ afbeelding ]
chillquote:Op zondag 8 november 2015 21:11 schreef Paxcon het volgende:
En nu kan ik muziek luisteren, internetten en tv kijken tijdens het douchen
en vingerafdrukscanner
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sugardaddyquote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Al die selfies van jou trekt mensenquote:Op zondag 8 november 2015 21:52 schreef Kaas- het volgende:
Wat gaat deze SC ineens debiel vlug joh.Elke keer als ik kijk 100+ posts verder.
Zo blijven mensen hangen, hopend om er toch echt een keer op tijd bij te zijnquote:Op zondag 8 november 2015 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel 'het mysterie van de selfie die er gestaan heeft' volgens mij.
Ergens tussen nu en over een maand plaats ik hier onaangekondigd een persoonlijke nudie, die ik na 30 sec weghaal.quote:Op zondag 8 november 2015 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo blijven mensen hangen, hopend om er toch echt een keer op tijd bij te zijn
quote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ergens tussen nu en over een maand plaats ik hier onaangekondigd een persoonlijke nudie, die ik na 30 sec weghaal.
Oeh, ik reken nog in big mac's. Hoeveel zijn dat er ongeveer?quote:Op zondag 8 november 2015 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb wel een nieuwe broek nodig eigenlijk.
Wat!?quote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ergens tussen nu en over een maand plaats ik hier onaangekondigd een persoonlijke nudie, die ik na 30 sec weghaal.
Stuur maar gewoon via postduif, veel makkelijker.quote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet prima lukken voor 20-30 denk ik.quote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oeh, ik reken nog in big mac's. Hoeveel zijn dat er ongeveer?
*luistert mee*quote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff, dat zijn een hoop avonden. Kan je niet iets goedkopers uitzoeken.quote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet prima lukken voor 20-30 denk ik.
Die kent jouw woonplaats niet.quote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon via postduif, veel makkelijker.
Huh, ik hoef toch maar 1 broek, niet een maand lang elke avond een Big Mac?quote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Pff, dat zijn een hoop avonden. Kan je niet iets goedkopers uitzoeken.
Als je iedere avond big macs gaat eten heb je wel meer dan 1 nieuwe broek nodig.quote:Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh, ik hoef toch maar 1 broek, niet een maand lang elke avond een Big Mac?
Ben jij niet opvallend naakt dan?quote:Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt niet op in Rotterdam, let je misschien op de verkeerde.
Als ik een avondje Pax kan krijgen voor een big mac, wat wil jij dan doen voor een broek?quote:Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh, ik hoef toch maar 1 broek, niet een maand lang elke avond een Big Mac?
quote:Op zondag 8 november 2015 22:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als ik een avondje Pax kan krijgen voor een big mac, wat wil jij dan doen voor een broek?
quote:Op zondag 8 november 2015 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Activiteit is hier weer voor een maandje gegarandeerd, zo blijft het tenminste gezellig.
Als dat rooksignaal eenmaal boven de stad hangt zullen moeders hun kinderen hun ogen bedekken.quote:
Nu wil ik het zien ook, hoeveel shotjes kost dat?quote:Op zondag 8 november 2015 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als dat rooksignaal eenmaal boven de stad hangt zullen moeders hun kinderen hun ogen bedekken.
Passen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als ik een avondje Pax kan krijgen voor een big mac, wat wil jij dan doen voor een broek?
Dit is nog min of meer waar ookquote:Op zondag 8 november 2015 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paxcon ligt de hele dag door in bed.
Goedkoop hoertje ben je dan.quote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is nog min of meer waar ook
Maar morgen ga ik 's ochtends 20 euro verdienen
Ik stelde me voor dat we samen naar de mac zouden gaan maar blijkbaar heb je weinig interesse in een boyfriend experiencequote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sta je al bijna voor de deur dan? Of moest ik eerst het geld storten op je PayPal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Shotjes? Breezers wil ik natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2015 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu wil ik het zien ook, hoeveel shotjes kost dat?
Moeten we dan echt naar de Mac? Kunnen we niet naar een behoorlijk restaurant? Mag voor het zelfde gage.quote:Op zondag 8 november 2015 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik stelde me voor dat we samen naar de mac zouden gaan maar blijkbaar heb je weinig interesse in een boyfriend experience
Dat is alles? Lichtgewicht.quote:Op zondag 8 november 2015 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Shotjes? Breezers wil ik natuurlijk.
Stuk of 6.
De MacDonalds is mijn favoriete restaurantquote:Op zondag 8 november 2015 22:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Moeten we dan echt naar de Mac? Kunnen we niet naar een behoorlijk restaurant? Mag voor het zelfde gage.
Laat je telefoon dit keer niet achter in de busquote:Op zondag 8 november 2015 22:16 schreef Rezania het volgende:
Morgen trouwens ook commissie kick-off. Lekker met de halve vereniging naar de Skihut in Rotterdam.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat je telefoon dit keer niet achter in de bus
Oh, ik zie een interessante meet aankomen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet de persoon nog ontmoeten die ik er niet uit drink broertje.
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.quote:Op zondag 8 november 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De MacDonalds is mijn favoriete restaurant
quote:Op zondag 8 november 2015 22:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.
Ik zei toch al dat hij een goedkoop hoertje is.quote:Op zondag 8 november 2015 22:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.
Wij zijn niet eens bij de Mac geweest toenquote:Op zondag 8 november 2015 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat hij een goedkoop hoertje is.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat hij een goedkoop hoertje is.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij zijn niet eens bij de Mac geweest toen
high class restaurant was dat waar we waren
Absintquote:Op zondag 8 november 2015 22:21 schreef Kaas- het volgende:
In het begin toen ik net een vriend had, een keer soort van seks met hem gehad nadat ik veel te veel absint had gedronken en echt tyfusdronken was en zelfs zo misselijk/draaierig dat als ik even lag ofzo dat ik bijvoorbeeld van die momenten had waarop ik -direct- om moest draaien om over m'n nek gaan te voorkomen.
Toen gewoon dus meerdere keren midden in de actie ineens van het bed gesprongen om nekken te voorkomen en op de vraag "Wat is er?" geantwoord met "Niks joh, ik plaag je maar".
#slechteanecdotes
Valt in Nederland nog mee en er zit een anijs-smaakje aan. Maar niet een enorm succes nee.quote:Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
AbsintKan je net zo goed pure alcohol drinken.
Dat het niet high-class was, ook niet vergeleken met de Mac.quote:
Gewoon gemeet.quote:
Ik zou mijn baan nog niet opzeggen, als je er over denkt schrijver te worden.quote:Op zondag 8 november 2015 22:21 schreef Kaas- het volgende:
In het begin toen ik net een vriend had, een keer soort van seks met hem gehad nadat ik veel te veel absint had gedronken en echt tyfusdronken was en zelfs zo misselijk/draaierig dat als ik even lag ofzo dat ik bijvoorbeeld van die momenten had waarop ik -direct- om moest draaien om over m'n nek gaan te voorkomen.
Toen gewoon dus meerdere keren midden in de actie ineens van het bed gesprongen om nekken te voorkomen en op de vraag "Wat is er?" geantwoord met "Niks joh, ik plaag je maar".
#slechteanecdotes
Oh, ik heb het enkel in België geprobeerd ooit. Was wel richting de 70 - 80 % geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt in Nederland nog mee en er zit een anijs-smaakje aan. Maar niet een enorm succes nee.
Oh nee dat kloptquote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het niet high-class was, ook niet vergeleken met de Mac.
[..]
Gewoon gemeet.
Het ging hier over drank en jullie zijn homo dus het leek me plotseling grappig om te delen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik zou mijn baan nog niet opzeggen, als je er over denkt schrijver te worden.
Het impulsieve type. Niets mis mee.quote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het ging hier over drank en jullie zijn homo dus het leek me plotseling grappig om te delen.
Nooit verstandig.quote:Op zondag 8 november 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik heb het enkel in België geprobeerd ooit.
Money to blowquote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef Rezania het volgende:
Over high-class eten gesproken. Na het symposium dat ik met wat mensen organiseer mogen wij gratis samen met de sprekers uit eten, en we gaan naar een fucking fancy restaurant.
Gezellig lijkt me dat, uit eten met 10 bèta's.quote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef Rezania het volgende:
Over high-class eten gesproken. Na het symposium dat ik met wat mensen organiseer mogen wij gratis samen met de sprekers uit eten, en we gaan naar een fucking fancy restaurant.
Houd erover op.quote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het impulsieve type. Niets mis mee.
Nee, idd. Beter gewoon bij het bier blijven.quote:
Geld moet rollen.quote:
Comité van Aanbeveling gaat ook mee, dus we zijn met 30 personen ongeveer. En hartstikke gezellig, ook superinteressant, dit zijn de slimste mensen van hun vakgebied. Stientje mag ook mee.quote:Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gezellig lijkt me dat, uit eten met 10 bèta's.
Ik ga Stientje vragen waar het is en dan stiekem in de zaal zitten als zo'n stary stalker.quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, idd. Beter gewoon bij het bier blijven.
[..]
Geld moet rollen.
[..]
Comité van Aanbeveling gaat ook mee, dus we zijn met 30 personen ongeveer. En hartstikke gezellig, ook superinteressant, dit zijn de slimste mensen van hun vakgebied. Stientje mag ook mee.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga Stientje vragen waar het is en dan stiekem in de zaal zitten als zo'n stary stalker.
Voorspel beperk ik tot het grijzend vragen van "d'r Klaar voor?!?".quote:Op zondag 8 november 2015 22:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het moet ergens beginnen. Niet een man van voorspel?
#jeugdigheidquote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voorspel beperk ik tot het grijzend vragen van "d'r Klaar voor?!?".
Ehmmm... Dat zou te veel gezegd zijn denk ik.quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef Rezania het volgende:
We weten trouwens nog niet of we haar willen. Maar heb jij contact met haar dan?
quote:Op zondag 8 november 2015 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehmmm... Dat zou te veel gezegd zijn denk ik.
Met drank, en drugs. En drank, en drugs. Whoop whoop.quote:
Na een pil kan ik al niet pissen, zou het niet willen proberen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met drank, en drugs. En drank, en drugs. Whoop whoop.
Bijna niemand kan pissen na een pil.quote:Op zondag 8 november 2015 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na een pil kan ik al niet pissen, zou het niet willen proberen.
Hoewel iedereen om je heen knuffelen dan zooooooo zalig is.![]()
Mijn ouders kochten ook eens kaarsen toen ik nog bij ze woonde.quote:Op zondag 8 november 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb van de week waxinelichtjes- en houders gekocht
en nieuwe geurkaarsjes
romantisch he
Ga je dat niet al van de drank doen dan? Bij het diesfeest heb ik ook keihard lopen knuffelen op het einde.quote:Op zondag 8 november 2015 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na een pil kan ik al niet pissen, zou het niet willen proberen.
Hoewel iedereen om je heen knuffelen dan zooooooo zalig is.![]()
Ja, best wel. Voorzie je de noodzaak!?quote:Op zondag 8 november 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en nieuwe geurkaarsjes
romantisch he
En met wie ga je dat delen?quote:Op zondag 8 november 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en nieuwe geurkaarsjes
romantisch he
Kun je nagaan wat ze allemaal met elkaar gedaan hebben toen jij op bed lagquote:Op zondag 8 november 2015 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten ook eens kaarsen toen ik nog bij ze woonde.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Voorzie je de noodzaak!?
Jopie komt langs met bigmacs, schijnt hetquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Switch jij de muziek ineens heel abrupt naar You Can Leave Your Hat On van Joe Cocker.
En dat wist je van de week al!?quote:Op zondag 8 november 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Jopie komt langs met bigmacs, schijnt het
Ga je die big mac seducen?quote:Op zondag 8 november 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Jopie komt langs met bigmacs, schijnt het
Oja nu val ik een beetje door de mandquote:Op zondag 8 november 2015 22:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En dat wist je van de week al!?
#smooth
Pics.quote:Op zondag 8 november 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb trouwens ook superleuke lichtjes gekocht bij de Action
Mijn studentenkamer heeft een upgrade gekregen qua gezelligheid
Mwoa beetje, maar dat is echt niet vergelijkbaar met XTC hoor. Dan ga ik iedereen vertellen hoeveel ik van ze houd en iedereen knuffelen en zo. Fucking chill.quote:Op zondag 8 november 2015 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je dat niet al van de drank doen dan? Bij het diesfeest heb ik ook keihard lopen knuffelen op het einde.
Ik heb nog nooit XTC gedaan.quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa beetje, maar dat is echt niet vergelijkbaar met XTC hoor. Dan ga ik iedereen vertellen hoeveel ik van ze houd en iedereen knuffelen en zo. Fucking chill.
Ja, ergens over een half jaar, want Fallout 4 komt dinsdag uit.quote:
Meid, wat heerlijk.quote:Op zondag 8 november 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb trouwens ook superleuke lichtjes gekocht bij de Action
Mijn studentenkamer heeft een upgrade gekregen qua gezelligheid
BO3 is de shit tochquote:Op zondag 8 november 2015 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit XTC gedaan.
[..]
Ja, ergens over een half jaar, want Fallout 4 komt dinsdag uit.
Toch raad ik je dat echt snoeihard aan. Wel op verstandige wijze uiteraard.quote:Op zondag 8 november 2015 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit XTC gedaan.
[..]
Ja, ergens over een half jaar, want Fallout 4 komt dinsdag uit.
BO3?quote:
Mja, ken bijna niemand die het doet, en wil het ook niet in m'n eentje doen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch raad ik je dat echt snoeihard aan. Wel op verstandige wijze uiteraard.
black ops 3quote:Op zondag 8 november 2015 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
BO3?
[..]
Mja, ken bijna niemand die het doet, en wil het ook niet in m'n eentje doen.
Zozoquote:Op zondag 8 november 2015 22:51 schreef Rezania het volgende:
Maar Pax, kan wel een keer langs komen, heb maar op 3 maandagen college deze periode. Gezellig, leuk.
Leeft dat niet een beetje in Delft dan?quote:Op zondag 8 november 2015 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
BO3?
[..]
Mja, ken bijna niemand die het doet, en wil het ook niet in m'n eentje doen.Trouwens had ik het afgelopen jaar al genoeg moeite met alcohol.
Moet je zeker de eerste keer niet doen. Het is ook veel leuker samen. Echt een knuffel-drugs.quote:Op zondag 8 november 2015 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
BO3?
[..]
Mja, ken bijna niemand die het doet, en wil het ook niet in m'n eentje doen.Trouwens had ik het afgelopen jaar al genoeg moeite met alcohol.
Gewoon maandje terug voor het eerst gekocht en uitgespeeld.quote:Op zondag 8 november 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mw2 is echt leuk
goede tijden waren dat
single player vond ik niks aanquote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon maandje terug voor het eerst gekocht en uitgespeeld.
Niet echt, best wel streng drugsbeleid hier doordat eigenlijk alle feesten bij verenigingen zijn en die hebben geen poot om op te staan als leden harddrugs gaan doen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leeft dat niet een beetje in Delft dan?
Ja, luxe leventje vergeleken met vorig jaar.quote:
Vrienden die nog nooit wiet op hebben willen een keer spacecake doen met z'n allen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Moet je zeker de eerste keer niet doen. Het is ook veel leuker samen. Echt een knuffel-drugs.![]()
1e keer is ook de beste.![]()
Disclaimer: Doe nooit drugs!
Wiet zuigt. Veel te lang in blijven hangen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:55 schreef Rezania het volgende:
Vrienden die nog nooit wiet op hebben willen een keer spacecake doen met z'n allen.Kan ik lachen, want ik ben de enige die het gewend is.
Je moet het dan ook niet iedere dag doen. Sporadisch is het leuk, en roken is inderdaad beter, maar daar zijn ze op tegen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wiet zuigt. Veel te lang in blijven hangen.En het eten vind ik helemaal niets. Val altijd als een blok in slaap.
Paddo's vond ik wel helemaal geweldig.
Zware tijden waren datquote:Op zondag 8 november 2015 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ja, luxe leventje vergeleken met vorig jaar.
Ben ik te slecht voor, allemaal mensen die dat veel te vaak spelen kom je dan tegen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
single player vond ik niks aan
maar online tegen andere mensenSearch and destroy, capture the flag
heerlijke maps ook
Ben je nu vies dik?quote:Op zondag 8 november 2015 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 kg kwijtgeraakt toen.
Meh, ben er wel klaar mee. Word ook ouder he. lol.quote:Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet iedere dag doen. Sporadisch is het leuk, en roken is inderdaad beter, maar daar zijn ze op tegen.
Haha jaquote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben ik te slecht voor, allemaal mensen die dat veel te vaak spelen kom je dan tegen.
Oke, begrijpelijk wel.quote:Op zondag 8 november 2015 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet echt, best wel streng drugsbeleid hier doordat eigenlijk alle feesten bij verenigingen zijn en die hebben geen poot om op te staan als leden harddrugs gaan doen.
[..]
Ja, luxe leventje vergeleken met vorig jaar.
[..]
Vrienden die nog nooit wiet op hebben willen een keer spacecake doen met z'n allen.Kan ik lachen, want ik ben de enige die het gewend is.
Bad trips zijn altijd kut.quote:Op zondag 8 november 2015 23:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, begrijpelijk wel.
Heb een keer spacecake met wat Fok!kers gedaan, liep compleet uit de hand. Ik herkende m'n eigen kamer niet meer en was bang voor hun en dus totaal niet relaxed. Iedereen spacete hem echt snoeiiiiihard.
Kijk jij downtown!?quote:Op zondag 8 november 2015 23:09 schreef Rezania het volgende:
Ben nu ITV aan het kijken voor Downton Abbey. Die reclame, echt, wat een verschil met Nederland. Geen geschreeuw, felle kleuren, gewoon classy.
Trek jij mijn claim in twijfel?quote:
Yes. Laatste aflevering, dus steeds vanquote:
Gelukkig niet veel ervaring mee. Wel met trips die 5 uur lang mooi zijn en dan 2 uur kut ofzo. Is ook wel semi-bad.quote:
Nu al zin in morgen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trek jij mijn claim in twijfel?
[..]
Yes. Laatste aflevering, dus steeds van,
,
,
. Emoties vliegen alle kanten op.
Absoluutquote:Op zondag 8 november 2015 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trek jij mijn claim in twijfel?
[..]
Yes. Laatste aflevering, dus steeds van,
,
,
. Emoties vliegen alle kanten op.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik geef je zo een stoot tussen je ogen
quote:Op zondag 8 november 2015 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb jij de kracht niet voor.
Ik ga je alles verklappen in dm, zodat de storyline je beeldscherm in vliegt *boosaardige smiley*quote:
Best wel ja.quote:Op zondag 8 november 2015 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ja, veel plezier.
[..]
Nee, dit is gay:
[ afbeelding ]
Daar zou ik niet anders van worden.quote:Op zondag 8 november 2015 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga je alles verklappen in dm, zodat de storyline je beeldscherm in vliegt *boosaardige smiley*
Owh. Had het ook niet gedaan hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 23:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet anders van worden.
Over hetero's gesproken.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over hetero's gesproken.wtfSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Vergeet je straks niet je kaarsjes uit te blazen.
Gewoon wippen dan? Gezellig op en neer tussen de kinders.quote:Op zondag 8 november 2015 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aan dat soort ordinaire dingen doe ik niet
Heeft hij een dickpic gestuurd?quote:Op zondag 8 november 2015 23:21 schreef Kaas- het volgende:
Lol, ik had niet verwacht dat Jopie er ook gewoon echt eentje zou sturen.
watquote:Op zondag 8 november 2015 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon wippen dan? Gezellig op en neer tussen de kinders.
Gozer, een wip, ooit van gehoord? Gelijk doordenken, viezerik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |