Vies mannetje ben je toch ookquote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Rezania het volgende:
Nou Pax, welke andere doeleinden? Beschrijf eens, in detail graag!
gemeen van jequote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
Buikjes.![]()
Er zijn wel grenzen.Ik ken iemand die echt heel erg skinny en dun en alles was, en die heeft nu echt een ton om.
Zonde.
doe normaalquote:Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry ik durfde t niet via WA te zeggen
kan ookquote:Op zondag 8 november 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
ik zou voor 2de gaan, maar minder gespierd
quote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef Renesite het volgende:
Die tweede lijkt op mij. Maar ben minder gespierd
quote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef Renesite het volgende:
Die tweede lijkt op mij. Maar ben minder gespierd
Wowquote:Op zondag 8 november 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
ik zou voor 2de gaan, maar minder gespierd
ik ben al 6 jaar bezig met renes hart veroveren maar hij heeft na een lange, bittere strijd voor Pat gekozen, en op al op mijn wanhopige pogingen gaat hij niet inquote:
goede samenvattingquote:Op zondag 8 november 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben al 6 jaar bezig met renes hart veroveren maar hij heeft na een lange, bittere strijd voor Pat gekozen, en op al op mijn wanhopige pogingen gaat hij niet in
Via via hoorde ik dat hij en Pat in een sleur zittenquote:Op zondag 8 november 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben al 6 jaar bezig met renes hart veroveren maar hij heeft na een lange, bittere strijd voor Pat gekozen, en op al op mijn wanhopige pogingen gaat hij niet in
ik doelde meer op dat jij helemaal niet zo'n kapsel hebtquote:
klopt. Ik word toch kaalquote:Op zondag 8 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doelde meer dat jij helemaal niet zo'n kapsel hebt
Ja! Maar ik denk niet dat iemand op mijn buik zit te wachten en de rest durft toch niet.quote:Op zondag 8 november 2015 17:56 schreef Peter het volgende:
Dit vraagt eigenlijk om foto's van buikjes ofniet G_E?
Jij gaat naar de fitness zei je net, laat zien dan!quote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk niet dat iemand op mijn buik zit te wachten en de rest durft toch niet.
ik rene, jij pat?quote:Op zondag 8 november 2015 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Via via hoorde ik dat hij en Pat in een sleur zitten
dus nu is je enige kans
ook zo bollig?quote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk niet dat iemand op mijn buik zit te wachten en de rest durft toch niet.
Zwemmen, geen fitness. Ang3l enzo, die fitnessen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat naar de fitness zei je net, laat zien dan!
Wat een goede jongenquote:Op zondag 8 november 2015 18:10 schreef Renesite het volgende:
Pat liep net speciaal naar mij toe om een kusje. Lief he
niet hierquote:Op zondag 8 november 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een goede jongen
pics van jullie samen
als pat en rene uit elkaar gaan, zou t zomaar kunnen dat bob naar pat gaat, heb je toch een eigen kat.quote:
Zonder kleding zeker? En dan zeg je dat ik pervers ben.quote:Op zondag 8 november 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een goede jongen
pics van jullie samen
wil je nietquote:Op zondag 8 november 2015 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder kleding zeker? En dan zeg je dat ik pervers ben.
ik ken geen een in het echt. Cool he?quote:Op zondag 8 november 2015 18:12 schreef Peter het volgende:
Incrowd-groningers, ik krijg een COC Roze Salon idee.
Je reputatie snelt je vooruit?quote:Op zondag 8 november 2015 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ken geen een in het echt. Cool he?
Post dan picsquote:Op zondag 8 november 2015 18:22 schreef Rezania het volgende:
Te veel gelul, niet genoeg pics. Moet ergens op fappen.
quote:Op zondag 8 november 2015 18:22 schreef Rezania het volgende:
Had je m'n pic maar moeten opslaan.quote:Op zondag 8 november 2015 18:22 schreef Rezania het volgende:
Ja, daar zou ik wel naast wakker willen worden.quote:
quote:
Hahaha nu je het zegt.quote:Op zondag 8 november 2015 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik heb nog herinneringen van de liveshow.
Ik kick gewoon op dat soort dingen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Niet iedereen hoeft al onze geheimen te weten.
Ik de jouwe wel.quote:Op zondag 8 november 2015 18:32 schreef Rezania het volgende:
Ik weet tevens niet meer hoe die pener van Etsu eruit ziet.
niet zo minderwaardigquote:Op zondag 8 november 2015 18:32 schreef Rezania het volgende:
Ik weet tevens niet meer hoe die pener van Etsu eruit ziet.
Ja, dat snap ik wel, zo indrukwekkend is hij nou eenmaal.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 18:34 schreef Etsu het volgende:
Zo'n microkleintje had ik nog nooit gezien namelijk
quote:Op zondag 8 november 2015 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, zo indrukwekkend is hij nou eenmaal.
quote:Op zondag 8 november 2015 18:34 schreef Etsu het volgende:
Zo'n microkleintje had ik nog nooit gezien namelijk
Jim.quote:Op zondag 8 november 2015 18:35 schreef Rezania het volgende:
Het liefst gewoon die leuke jongen van de studie.
Nick is schattig.quote:
Ik had al foto gepost maar jij keek niet.quote:Op zondag 8 november 2015 18:37 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Maar foto's posten, ho maar.
quote:Op zondag 8 november 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had al foto gepost maar jij keek niet.
Help die arme man dan.quote:Op zondag 8 november 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had al foto gepost maar jij keek niet.
Gewoon liveshow geven in ruil voor een McDonald's cheeseburger.quote:Op zondag 8 november 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat het een goed idee is? Youknow.
quote:Op zondag 8 november 2015 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon liveshow geven in ruil voor een McDonald's cheeseburger.
Toehoequote:Op zondag 8 november 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat het een goed idee is? Youknow.
jij bent niet jim en doet niet de studie van Rezo.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gammastralingquote:Op zondag 8 november 2015 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben ook gamma. Dus doe niet dom.
Als je dat al niet snaptquote:Op zondag 8 november 2015 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gammastraling
[ afbeelding ]
quote:
Godverdikkie. Je pikkie is wel erg staif nu.quote:Op zondag 8 november 2015 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]Zonder bèta's had jij dit niet kunnen posten jongen.
So. Hoeveel nationaliteiten heb je gehad?quote:Op zondag 8 november 2015 18:49 schreef Rezania het volgende:
Voor de rest een stom onderwerp. We hadden het over belangrijkere zaken, uiterlijk en seks.
Kom maar voelen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godverdikkie. Je pikkie is wel erg staif nu.
Eentje maar.quote:Op zondag 8 november 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
So. Hoeveel nationaliteiten heb je gehad?
Ja. Beetje droevig ventje.quote:Op zondag 8 november 2015 18:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beetje sneue gozer.![]()
Z'n vader vindt het wel leuk..
Met zo'n gedachte pik je nooit een Amerikaan op in een gayclub in Hawaii waarna jullie een uur later op de achterbank in de auto een beetje aan elkaar zitten te friemelen en vervolgens 'de daad' op een pooltafel bij hem thuis doen. Daarna brengt hij je netjes bij je hostel en eindigt het met een afscheidkus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met zo'n gedachte pik je nooit een Amerikaan op in een gayclub in Hawaii waarna jullie een uur later op de achterbank in de auto een beetje aan elkaar zitten te friemelen en vervolgens 'de daad' op een pooltafel bij hem thuis doen. Daarna brengt hij je netjes bij je hostel en eindigt het met een afscheidkus.Hmmmhmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 8 november 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met zo'n gedachte pik je nooit een Amerikaan op in een gayclub in Hawaii waarna jullie een uur later op de achterbank in de auto een beetje aan elkaar zitten te friemelen en vervolgens 'de daad' op een pooltafel bij hem thuis doen. Daarna brengt hij je netjes bij je hostel en eindigt het met een afscheidkus.Ik heb daar het geld niet voor. Maar goed verhaal, 8/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik met dat haar.quote:Op zondag 8 november 2015 18:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb moeite met z'n oorbel.. Denk ik.
Alsof wij ooit gekozen worden om ons land te verdedigen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:59 schreef Jopie78 het volgende:
Zijn we oorlogsverhalen aan het uitwisselen.
Ik neuk ze allemaal de moederquote:Op zondag 8 november 2015 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof wij ooit gekozen worden om ons land te verdedigen.
Revolver..quote:Op zondag 8 november 2015 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel handig. Altijd en revolver bij je.
Neuh. Lig te hoesten met spierpijn en opkomende hoofdpijn en stokjes onder mijn ogenquote:
Dan juist.quote:Op zondag 8 november 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook wel nog een leuk verhaal, maar is een beetje smerig.
Is dit die keer dat je jezelf naakt en met een buttplug in je aars onder Pax z'n bed had verstopt?quote:Op zondag 8 november 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook wel nog een leuk verhaal, maar is een beetje smerig.
Pax heeft een dicht bed.quote:Op zondag 8 november 2015 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dit die keer dat je jezelf naakt en met een buttplug in je aars onder Pax z'n bed had verstopt?
"Ik heb het gedaan maar ik zeg dat hij het heeft gedaan" -momentjequote:Op zondag 8 november 2015 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dit die keer dat je jezelf naakt en met een buttplug in je aars onder Pax z'n bed had verstopt?
achterin in een café. Rustig bier/wijn drinken. Beetje praten, stiltes, telefoons pakken. Oh! En met een groeps-pot werken en uiteindelijk betaald slechts de helft.quote:Op zondag 8 november 2015 19:08 schreef Jopie78 het volgende:
Hoe verlopen de meets normaal gesproken.![]()
![]()
Beetje awkward om elkaar heen staat terwijl je small talk maakt over het weer en geen oogcontact probeert te maken.quote:Op zondag 8 november 2015 19:08 schreef Jopie78 het volgende:
Hoe verlopen de meets normaal gesproken.![]()
![]()
Vertel.quote:Op zondag 8 november 2015 19:11 schreef Jopie78 het volgende:
![]()
Had er een heel ander beeld bij na al die verhalen.
Zal wel komen omdat ik de foto's gemist heb..
Zag een bijeenkomst voor me van allemaal godjes van rond de 25, die na elven hun kleren uitgooien en over elkaar heen kruipen.quote:
SPOILER: Foto... Gewoon om er bij te horen. :7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2015 19:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zag een bijeenkomst voor me van allemaal godjes van rond de 25, die na elven hun kleren uitgooien en over elkaar heen kruipen.
Blijkt het gewoon een awkward FOK! bijeenkomst te zijn.Hej!SPOILER: Foto... Gewoon om er bij te horen. :7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das toch niet ranzig. Dacht dat je minimaal over je heen had laten zeiken door 8 mannen.
quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das toch niet ranzig. Dacht dat je minimaal over je heen had laten zeiken door 8 mannen.
Hmmm, roomtaart.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Renesite het volgende:
Dacht een fistfucking op een schommel en daarna nog een creampie.
Is toch meestal zo met seks, als je geil bent doe je dingen waar je op je nuchtere maag niet al te blij mee zou zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef Etsu het volgende:
Wat krijg je als je net je ding hebt gedaan op de wc en daarna je kontje open doet
Godverdomme.
Je moet sowieso niet aan tentseks doen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Jongens kom op, dat is toch niet normaal. Spoel je je even schoon van te voren ofzo.
Kon het niet lezen. Was met mn man aan het praten.quote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Jongens kom op, dat is toch niet normaal. Spoel je je even schoon van te voren ofzo.
Het was in een tent of buiten, wat wil je?quote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet aan tentseks doen.
Verkapte kijk-mij-getrouwd-zijn-post.quote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon het niet lezen. Was met mn man aan het praten.
Nee, maar dat beeld krijg ik nooit meer uit m'n hoofd. Misschien omdat het mijn eerste keer was, i dont know.quote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is toch meestal zo met seks, als je geil bent doe je dingen waar je op je nuchtere maag niet al te blij mee zou zijn.
Neuh.quote:Op zondag 8 november 2015 19:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-getrouwd-zijn-post.
Geen seks dus.quote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was in een tent of buiten, wat wil je?
Er komen wrs nog genoeg beelden die hier overheen geschreven worden. Seks moet soms een beetje ranzig zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar dat beeld krijg ik nooit meer uit m'n hoofd. Misschien omdat het mijn eerste keer was, i dont know.![]()
Hoe is het met Bob?quote:Op zondag 8 november 2015 19:25 schreef Renesite het volgende:
Ging het over poep op je staaf omdat de darm niet gespoeld is omdat het spontaan was?
Ja dat dus.. Of een scheet laten.. Ook zoiets..quote:Op zondag 8 november 2015 19:25 schreef Renesite het volgende:
Ging het over poep op je staaf omdat de darm niet gespoeld is omdat het spontaan was?
Die is vervelend omdat hij een kat zag in het raam, terwijl hij het zelf was.quote:
Scheetjes. Nog nóóóóit gehad!!quote:Op zondag 8 november 2015 19:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja dat dus.. Of een scheet laten.. Ook zoiets..
Dan had je maar geen hommo moeten worden.
Ow. Dat had ik de eerste keer. Daarna zo hard gelachen.. Seks was klaar, maar heb wel lol gehad.quote:
Ik ben wel eens sarcastischquote:Op zondag 8 november 2015 19:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ow. Dat had ik de eerste keer. Daarna zo hard gelachen.. Seks was klaar, maar heb wel lol gehad.
Heerlijk hoor, met een man wakker worden en eerst een paar scheten latenquote:Op zondag 8 november 2015 19:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik weet. Voelde een behoefte tot delen.
ik vind dat wel hygiënischquote:Op zondag 8 november 2015 19:28 schreef Renesite het volgende:
He maar serieus, doen jullie (altijd) anaaldouchjes? Echt? Dus nooit spontane pr0n?
Vroegah gingen we nog iets doen. Naar de Efteling of karten ofzo.quote:Op zondag 8 november 2015 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
achterin in een café. Rustig bier/wijn drinken. Beetje praten, stiltes, telefoons pakken. Oh! En met een groeps-pot werken en uiteindelijk betaald slechts de helft.
Gedoe.quote:
Klopt hoorquote:Op zondag 8 november 2015 19:30 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vroegah gingen we nog iets doen. Naar de Efteling of karten ofzo.
volgende keer beterquote:Op zondag 8 november 2015 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gedoe.
Dat je op de bank zit en zegt 'Hej, verveel me, kom eens mee naar boven'
" HO STOP! EERST JE KONT SPOELEN!!!!!!"
Dan ontgaat mij alle goesting
Nee, ff een sollicitatiebrief van mn broer checken. Die wil ook een nieuwe baanquote:
Tututuquote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja Rene en ik
al zal hij wel doen alsof hij met een sollicitatiebrief bezig is
Noh, wat leuk! Kitten of asielkat.quote:Op zondag 8 november 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was net bezig met mijn kat die ik net 1 dag heb
Ah, doe hem de groeten en zijn horloge ligt hier nog.quote:
Asiel. Bijna 7 jaar oud. Ze is al wat meer open, net lag ze op de bank en hebben we even geknuffeld. Toen tilde ik d'r op naar het etensbakje en ze at een paar brokjes, toen is ze weer gevlucht naar bovenquote:
Tof en gezellig, beestjes in huis.quote:Op zondag 8 november 2015 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Asiel. Bijna 7 jaar oud. Ze is al wat meer open, net lag ze op de bank en hebben we even geknuffeld. Toen tilde ik d'r op naar het etensbakje en ze at een paar brokjes, toen is ze weer gevlucht naar boven
Ze kwijlt ontzettend veel, dus even in de gaten houden of ze voldoende eet/drinkt.
Kwijlen meer. Vanmiddag kwam ze ook naar me toe en gingen we kroelen enzo, toen kwijlde ze enorm (wss omdat ze het leuk/goed vindt). Net op de bank ook weer, hele bank helemaal onder kwijlspettersquote:Op zondag 8 november 2015 19:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tof en gezellig, beestjes in huis.![]()
[bemoeizucht]Kwijlen of schuimbekken? Klinkt niet echt gezond, maar zo lang ze nog eet idd. Durf je haar bek te openen en te kijken of er niets is ontstoken? Kan natuurlijk ook van de spanning komen van het reizen en de nieuwe omgeving. [/bemoeizucht]
Ik denk dat ik ook zou gaan kwijlen als je mij op mijn buikje zou kriebelen..quote:Op zondag 8 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwijlen meer. Vanmiddag kwam ze ook naar me toe en gingen we kroelen enzo, toen kwijlde ze enorm (wss omdat ze het leuk/goed vindt). Net op de bank ook weer, hele bank helemaal onder kwijlspettersHeb al gehoord/opgezocht dat ik even in de gaten moet houden of ze voldoende eet/drinkt (daarom bracht ik d'r ook erheen
). Vanmiddag zag ik wel een paar waterdruppels bij het drinkbakje, dus ik neem aan dat ze er is geweest.
Dat bekje durf ik nog niet echt, ik heb d'r vertrouwen nog niet helemaal.
quote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zou gaan kwijlen als je mij op mijn buikje zou kriebelen..![]()
Kan ook van overenthousiasme komen. Ze komt lig wel naar je toe. Komt vast goed.![]()
Katten ook hoorquote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Rezania het volgende:
Ik dacht dat enkel sommige honden kwijlbeesten waren.
22quote:Op zondag 8 november 2015 19:59 schreef Rezania het volgende:
22 niet
Ben ik eigenlijk best wel blij mee, krijg al genoeg aandacht van oudere mannen.![]()
Ik ook. Hij ook. Delen?quote:Op zondag 8 november 2015 20:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij hebt al een hubby. Ik kan heel slecht delen.
Jongen, je zou van gekkigheid niet weten wat je er mee aan zou moeten...quote:Op zondag 8 november 2015 19:59 schreef Rezania het volgende:
22 niet
Ben ik eigenlijk best wel blij mee, krijg al genoeg aandacht van oudere mannen.![]()
15 keer op een dag neuken.quote:Op zondag 8 november 2015 20:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jongen, je zou van gekkigheid niet weten wat je er mee aan zou moeten...
Vind het wel wat een wilde gedachtequote:Op zondag 8 november 2015 20:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Moeten we het dan ook met z'n drieën doen. Dat lijkt me heel druk, 3 mannen in 1 bed.
Kan je niet eens.quote:
Je bent nog nat achter je oortjes!quote:
Moet jij eens opletten.quote:Op zondag 8 november 2015 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je niet eens.
[..]
Je bent nog nat achter je oortjes!
quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja, jou vergeten. Je lijkt op 15![]()
![]()
Ja, moet ik wel iemand voor hebben natuurlijk, iemand jong en vitaal die me kan bijbenen.quote:
Heb wel ooit MMV gedaan. Vond het meh. Dus bel maar als-ie een avond weg is.quote:Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het wel wat een wilde gedachte! Alleen wel veel aandacht verdelen
Was ik van plan maar toen was jij like OUDDD en toen ik like nee niet plaatsen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:53 schreef Rezania het volgende:
En nu pics van het lichaam ex ondergoed.
Ga maar 15 keer met je linker danwel rechterhand handkarren.quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel iemand voor hebben natuurlijk, iemand jong en vitaal die me kan bijbenen.
Wat deed jij met V?quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb wel ooit MMV gedaan. Vond het meh. Dus bel maar als-ie een avond weg is.
Na 6 keer sta je jankend naast het bed... Wedden.quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel iemand voor hebben natuurlijk, iemand jong en vitaal die me kan bijbenen.
Ja maar, maar, maar...quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was ik van plan maar toen was jij like OUDDD en toen ik like nee niet plaatsen.
Meh, dat lukt me niet meer tegenwoordig, niet genoeg stimulans op het einde.quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga maar 15 keer met je linker danwel rechterhand handkarren.
Hoho, ik ben top hè.quote:Op zondag 8 november 2015 20:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Na 6 keer sta je jankend naast het bed... Wedden.
Deze zin klopt nietquote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja, jou vergeten. Je lijkt op 15![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zondag 8 november 2015 20:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoe zouden we daar nu eens achter kunnen komen!?
Pssst, als je nou slim ben dwing je ook gelijk een pic van Pax af.quote:
Ben je bi dan? Want ik zou met een vrouw weinig aan kunnenquote:Op zondag 8 november 2015 20:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn verhaal kan nooit tippen aan jouw fantasie.
Weet jij een jonge en vitale gozer dan die mij kan bijbenen?quote:
Nope. En zou het nu ook niet meer kunnen, toen was ik nog "zo".quote:Op zondag 8 november 2015 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je bi dan? Want ik zou met een vrouw weinig aan kunnen
waarom niet?quote:Op zondag 8 november 2015 20:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik durf nu al een paar minuten niks anders te doen maar die foto komt er maar niet
Meldquote:Op zondag 8 november 2015 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet jij een jonge en vitale gozer dan die mij kan bijbenen?
Haha miss later in dm ofzo, ga nu net met m'n vriend de trein in. Die is wmb gewoon echt gvd top 1% knapsten van Amsterdam qua looks en zou ik eigenlijk pics van moeten posten.quote:
welquote:Op zondag 8 november 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
beetje jammer dat je mijn foto van vanmiddag niet hebt gezien
pics van jullie samen in mn dmquote:Op zondag 8 november 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha miss later in dm ofzo, ga nu net met m'n vriend de trein in. Die is wmb gewoon echt gvd top 1% knapsten van Amsterdam qua looks en zou ik eigenlijk pics van moeten posten.
37.. oud..quote:
DM pls.quote:Op zondag 8 november 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha miss later in dm ofzo, ga nu net met m'n vriend de trein in. Die is wmb gewoon echt gvd top 1% knapsten van Amsterdam qua looks en zou ik eigenlijk pics van moeten posten.
Bijna 40 man. Ja sorry, vind dat echt oud.quote:Op zondag 8 november 2015 20:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
37.. oud..
Dude.. Spreek je over een jaar of 12 nog wel.
* Jopie kruipt in een hoekje en gaat huilend in de foetushouding liggen.
kom maar op.quote:Op zondag 8 november 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan iemand even dat mes uit mijn rug halen!?quote:Op zondag 8 november 2015 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna 40 man. Ja sorry, vind dat echt oud.
Maak je je echt druk om wat die puber zegt?quote:Op zondag 8 november 2015 20:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kan iemand even dat mes uit mijn rug halen!?
Meh. Maak me soberso niet zo druk om dingen die ik niet kan veranderen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maak je je echt druk om wat die puber zegt?
quote:Op zondag 8 november 2015 20:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kan iemand even dat mes uit mijn rug halen!?
quote:Op zondag 8 november 2015 20:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Meh. Maak me soberso niet zo druk om dingen die ik niet kan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |