Vies mannetje ben je toch ookquote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Rezania het volgende:
Nou Pax, welke andere doeleinden? Beschrijf eens, in detail graag!
gemeen van jequote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
Buikjes.![]()
Er zijn wel grenzen.Ik ken iemand die echt heel erg skinny en dun en alles was, en die heeft nu echt een ton om.
Zonde.
doe normaalquote:Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry ik durfde t niet via WA te zeggen
kan ookquote:Op zondag 8 november 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
ik zou voor 2de gaan, maar minder gespierd
quote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef Renesite het volgende:
Die tweede lijkt op mij. Maar ben minder gespierd
quote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef Renesite het volgende:
Die tweede lijkt op mij. Maar ben minder gespierd
Wowquote:Op zondag 8 november 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
ik zou voor 2de gaan, maar minder gespierd
ik ben al 6 jaar bezig met renes hart veroveren maar hij heeft na een lange, bittere strijd voor Pat gekozen, en op al op mijn wanhopige pogingen gaat hij niet inquote:
goede samenvattingquote:Op zondag 8 november 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben al 6 jaar bezig met renes hart veroveren maar hij heeft na een lange, bittere strijd voor Pat gekozen, en op al op mijn wanhopige pogingen gaat hij niet in
Via via hoorde ik dat hij en Pat in een sleur zittenquote:Op zondag 8 november 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben al 6 jaar bezig met renes hart veroveren maar hij heeft na een lange, bittere strijd voor Pat gekozen, en op al op mijn wanhopige pogingen gaat hij niet in
ik doelde meer op dat jij helemaal niet zo'n kapsel hebtquote:
klopt. Ik word toch kaalquote:Op zondag 8 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doelde meer dat jij helemaal niet zo'n kapsel hebt
Ja! Maar ik denk niet dat iemand op mijn buik zit te wachten en de rest durft toch niet.quote:Op zondag 8 november 2015 17:56 schreef Peter het volgende:
Dit vraagt eigenlijk om foto's van buikjes ofniet G_E?
Jij gaat naar de fitness zei je net, laat zien dan!quote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk niet dat iemand op mijn buik zit te wachten en de rest durft toch niet.
ik rene, jij pat?quote:Op zondag 8 november 2015 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Via via hoorde ik dat hij en Pat in een sleur zitten
dus nu is je enige kans
ook zo bollig?quote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk niet dat iemand op mijn buik zit te wachten en de rest durft toch niet.
Zwemmen, geen fitness. Ang3l enzo, die fitnessen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat naar de fitness zei je net, laat zien dan!
Wat een goede jongenquote:Op zondag 8 november 2015 18:10 schreef Renesite het volgende:
Pat liep net speciaal naar mij toe om een kusje. Lief he
niet hierquote:Op zondag 8 november 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een goede jongen
pics van jullie samen
als pat en rene uit elkaar gaan, zou t zomaar kunnen dat bob naar pat gaat, heb je toch een eigen kat.quote:
Zonder kleding zeker? En dan zeg je dat ik pervers ben.quote:Op zondag 8 november 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een goede jongen
pics van jullie samen
wil je nietquote:Op zondag 8 november 2015 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder kleding zeker? En dan zeg je dat ik pervers ben.
ik ken geen een in het echt. Cool he?quote:Op zondag 8 november 2015 18:12 schreef Peter het volgende:
Incrowd-groningers, ik krijg een COC Roze Salon idee.
Je reputatie snelt je vooruit?quote:Op zondag 8 november 2015 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ken geen een in het echt. Cool he?
Post dan picsquote:Op zondag 8 november 2015 18:22 schreef Rezania het volgende:
Te veel gelul, niet genoeg pics. Moet ergens op fappen.
quote:Op zondag 8 november 2015 18:22 schreef Rezania het volgende:
Te veel gelul, niet genoeg pics. Moet ergens op fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |