net zo vies als de ovenhamburgers?quote:Op zondag 8 november 2015 20:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik had net kaashapjes uit de oven gemaakt en ze waren heel erg vies
vies duurquote:Op zondag 8 november 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon bigmacje halen, is je maag ook weer tevreden
Wanneer is dat wel grappig dan?quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar komt die oudere vriend dus handig om de hoek kijken.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Gewoon naar die tent waar we toen hebben gegeten, die ene met die lekkere salade.quote:
Wil jij mn sugardaddy worden?quote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
ja maar niet hierquote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt vast ergens een kortingsbonnetje
Ja die was chill hequote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon naar die tent waar we toen hebben gegeten, die ene met die lekkere salade.
ik kan je ook de boerenfrietjes aanraden. johannes en ik vonden dat heel erg lekker.quote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar niet hier
en dan moet ik er twee
en dan komen de kilos er weer bij
dus nu niks meer eten tot morgen
Eh ja... Zit in het zelfde straatje als 'me hond'.quote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is niet garppig. Net als hont en kad. Het is er in geslopen.
Je kan ook gewoon gaan cammen schat, meer vrijheid en zo.quote:
Ja, fijne tent.quote:
Groetjes aan Pat en neukze.quote:Op zondag 8 november 2015 20:26 schreef Renesite het volgende:
Nou ik kruip tegen mn jongetje aan hoor. Doeggg![]()
Eerst spoelen he!quote:Op zondag 8 november 2015 20:26 schreef Renesite het volgende:
heb altijd een opzetstukje voor de doucheslang in mn handtasquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb altijd een opzetstukje voor de doucheslang in mn handtas
Zal het nooit meer doen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja... Zit in het zelfde straatje als 'me hond'.
Iets voor <16 jarigen.
Het is half negen. Spannend, zo'n relatie.quote:Op zondag 8 november 2015 20:26 schreef Renesite het volgende:
Goed bezig!quote:Op zondag 8 november 2015 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb altijd een opzetstukje voor de doucheslang in mn handtas
lees terug. En de wekker om kwart voor 6quote:Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is half negen. Spannend, zo'n relatie.
Trust.
Dan sta ik voor de rest van m'n leven op internet :s Dan kan ik beter even een avondje met Jopie doorbrengen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan cammen schat, meer vrijheid en zo.
[..]
Ja, fijne tent.
Ik ben ook wel eens sarcastisch.quote:Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
lees terug. En de wekker om kwart voor 6
fryskquote:Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens sarcastisch.
Beterschap en lekker koezen!![]()
Een avondje maar? En niks mee, heb ik easy access.quote:Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan sta ik voor de rest van m'n leven op internet :s Dan kan ik beter even een avondje met Jopie doorbrengen.
Voor een avondje zit er misschien ook wel meer in dan alleen een big mac.quote:Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan sta ik voor de rest van m'n leven op internet :s Dan kan ik beter even een avondje met Jopie doorbrengen.
Happy meal?quote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een avondje zit er misschien ook wel meer in dan alleen een big mac.
wij praten later welquote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, aan afkomst kun je weinig doen.
Een BigMac en een worst... Dan voel je je de koning te rijk!quote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een avondje zit er misschien ook wel meer in dan alleen een big mac.
medium-rare graagquote:Op zondag 8 november 2015 20:36 schreef Rezania het volgende:
Hé, als we nou allemaal wat inleggen kunnen we misschien een biefstuk voor Pax kopen. Wel in ruil voor een wederdienst van zijn kant natuurlijk.
Is hij al legaal dan?quote:Op zondag 8 november 2015 20:36 schreef Rezania het volgende:
Hé, als we nou allemaal wat inleggen kunnen we misschien een biefstuk voor Pax kopen. Wel in ruil voor een wederdienst van zijn kant natuurlijk.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar moeten we nog maar even goed over nadenken
#cockblockquote:Op zondag 8 november 2015 20:36 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2015 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Voor een biefstukje wil ik m'n schoenen wel uitdoen.
Ik zei niks over m'n sokken hequote:Op zondag 8 november 2015 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Niemand hier heeft een voetfetisj geloof ik.
Dat is gewoon niks waard, jij zou ons geld daarvoor moeten betalen met die stanklucht.quote:
Dit verzin je ter plekkequote:Op zondag 8 november 2015 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon niks waard, jij zou ons geld daarvoor moeten betalen met die stanklucht.
Ja, maar voeten kunnen af en toe ook echt lelijk zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie enkel sokken aan ook zo aantrekkelijk eruit zien?
Oh ik was niet serieusquote:Op zondag 8 november 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar voeten kunnen af en toe ook echt lelijk zijn.
Pfffffffquote:Op zondag 8 november 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een waterdichte telefoon
imagine the possibilities
SPOILER: :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een waterdichte telefoon
imagine the possibilities
quote:Op zondag 8 november 2015 20:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Dit soort dingen jaSPOILER: :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hondje
ja weet je hoe sexy als een man naast je in bed sokken aan heeftquote:Op zondag 8 november 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie enkel sokken aan ook zo aantrekkelijk eruit zien?
Jezus, ooit van een back-up gehoord?quote:Op zondag 8 november 2015 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee geen nieuw nummer maar ik ben wel zo ongeveer iedereens nummer kwijt (2004 belde)
Ja weet ik veelquote:Op zondag 8 november 2015 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, ooit van een back-up gehoord?
Ieuw!quote:Op zondag 8 november 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
Vandaag begonnen met Scream (serie), mij viel deze Connor Weil op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou hard doen.
Ben gestopt eind seizoen 11 (?), daarna niet meer gekeken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ieuw!
Kijk je Grey's? Die nieuwe..
*Moment, ff pic zoeken.
Alex.quote:Op zondag 8 november 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben gestopt eind seizoen 11 (?), daarna niet meer gekeken.
Karev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |