dit zijn wel hele mooiequote:Op woensdag 25 november 2015 22:00 schreef rubbereend het volgende:
twee pareltjes van berichtjes gemaakt:
Nieuw: Feyenoord-sticker voor Ajax-brandblussers
"Wie niet springt is voor IS?" N.E.C.-fans zorgen voor verwarring
alles is op bed en naar huis nu.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:23 schreef borisz het volgende:
Dan heb je wellicht vanavond geen kind aan ze
/zonnige kant
mooi nummer van The Vervequote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
alles is op bed en naar huis nu.
Wel lachen, die jongen komt hier aan: 'Wonen jullie hier!?'
Moeder bij het ophalen: 'Vaak gekeken hier, voor als wij de staatsloterij zouden winnen'
Lucky man
vandaar die opmerkingquote:
quote:
quote:
het is ook een topnummer. en ik moet af en toe (elke dag) wel denken hoe verdraaid gelukkig we zijn met deze drie jongens, en dan ook nog eens dit geweldige huis. Dat laatste werd er gisteren nog even ingepeperd, op een fijne manier.quote:
Hugo de Groot ging ook in een kist wegquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is ook een topnummer. en ik moet af en toe (elke dag) wel denken hoe verdraaid gelukkig we zijn met deze drie jongens, en dan ook nog eens dit geweldige huis. Dat laatste werd er gisteren nog even ingepeperd, op een fijne manier.
Ik ga hier net als de Alberti's in een kist weg.
Lucky man
tja, zat erin na Parijsquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Imagine het laatste nr van 2015 op Radio2
Wel gewoon een mooi nummer. Ik vind dat dit nummer de eerste plaats gewoon wel een keer verdiend, los van de gebeurtenissen in Parijs, want dit zou ik ook zonder die gebeurtenissen gezegd hebben..quote:
scherpquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hugo de Groot ging ook in een kist weg
volkomen mee eens. dit nummer is voor mij altijd een lied van hoop, maar vooral een wens, geweest. Zo simpel qua muziek, en daarom met de tekst zo verschrikkelijk sterk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel gewoon een mooi nummer. Ik vind dat dit nummer de eerste plaats gewoon wel een keer verdiend, los van de gebeurtenissen in Parijs, want dit zou ik ook zonder die gebeurtenissen gezegd hebben..
ik ben in zijn geheel niet zo'n fan van de top2000quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel gewoon een mooi nummer. Ik vind dat dit nummer de eerste plaats gewoon wel een keer verdiend, los van de gebeurtenissen in Parijs, want dit zou ik ook zonder die gebeurtenissen gezegd hebben..
kan ik me voorstellen daar bij julliequote:Op vrijdag 27 november 2015 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
scherp
maar de Alberti's gingen niet levend weg hier uit het hof. En dat doen veel bewoners hier, en op hoge leeftijd gelukkig. Al was Willy Alberti een uitzondering, die heeft de 60 niet gehaald volgens mij.
het is hier gebouwd in 59/60. Oorspronkelijke bewoners zijn er blijven wonen, tot ze dood gaan. Daarom is er nu een verjongingsslag de laatste paar jaar....quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen daar bij jullie
Dat mensen er lang blijven, niet dat ze geen 60 worden
als ik de plek zo op Maps bekijk dan kan ik me dat goed voorstellenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is hier gebouwd in 59/60. Oorspronkelijke bewoners zijn er blijven wonen, tot ze dood gaan. Daarom is er nu een verjongingsslag de laatste paar jaar....
Allemaal artsen die hier een huis hebben gebouwd, de overbuurman heeft mijn zwager nog op de wereld gezet
Collega's die zijn opgegroeid hier kennen het als de plek van de Alberti's. Willy heeft hier tegenover een huis laten bouwen. Andere tijden had laatst nog beeld daarvan!
Slotervaart is prima wonen. Veel groen. Op school een prachtig mengsel van culturen. Van de CEO van een groot bedrijf tot de moeder die uit Darfur is gevlucht en nu voorleesmoeder is als ouders.
Ja. Ik blijf hier.
ik heb je de positie via DM doorgegeven dacht ik. Ik sta op streetview ondertussen zelf voor ons huis naast de autoquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik de plek zo op Maps bekijk dan kan ik me dat goed voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |