Vertelquote:Op maandag 30 november 2015 23:53 schreef rubbereend het volgende:
Wat een film is 'Er ist wieder da'erg indrukwekkend
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hitler wordt wakker in het nu, dat is de start van de film. Zeer vermakelijk maar ook met een vrij confronterende boodschap. De film legt de vinger wel op de zere plek.
Sander is ook prima inderdaadquote:Op zondag 29 november 2015 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze is samen met Sander de topfavoriet voor de opvolging van Rabering. Als die ooit eens weggaat.
ikben er algeweest bij Vijzelgracht als 'buurtbewoner'. Toen waren ze nog echt met zwaar spul bezig, gat zagen in een vloer van anderhalver meter dikte, dat soort spul. Heel gaafquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:45 schreef rubbereend het volgende:
leuk:
even rondkijken in de Metro van AZ, je kan echt helemaal rondkijken
Het was ook eigenlijk hard nodig, Amsterdam piept en kraakt onder de druktequote:Op dinsdag 1 december 2015 23:58 schreef Againzender het volgende:
Maar het kost een paar miljard die metrolijn, maar dan heb je ook wat...
Ik was altijd voor het idee om die lijn aan te leggen. Maar hoe dat dan te doen in die slappe grond...
Wat ik het spannendste vond was het boren van de tunnels, en dat ging zonder probleem. Maar het metrostation voor ons kantoor, daar bleken ze geen fatsoenlijke wand te kunnnen maken. Ze zijn nu de laatste panden aan het opkrikken die verzakt zijn in 2008 (!)
Maar dit wordt een druk station straks. Niet voor niets hebben kennissen aan de overkant een horeca zaak geopend.
dat zeker. Een hoop mensen realiseerden zich dat niet omdat het Rijks heel lang bijna volledig dicht was, Stedelijk ook. Kroegbaas van onze oude stamkroeg, die nu dus tegenover ons kantoor een cafe heeft geopend, zei al: sinds de opening van het Rijks is het gillend druk hier.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk hard nodig, Amsterdam piept en kraakt onder de drukte
nu nog een fietsbrugquote:Op woensdag 2 december 2015 14:25 schreef borisz het volgende:
Is Noord ook op een fatsoenlijke manier met de stad verbonden.
Ik ben er geweest met de Idee-week van de VUquote:Op woensdag 2 december 2015 20:09 schreef Againzender het volgende:
Echt, hoeveel mensen er naar Heineken gaan, belachelijk. Ben er een keer op uitnodiging geweest, ik vind het een tourist trap.
ik vond het wel vermakelijk, zeker omdat de man achter de bar ons maar gratis bij bleef vullenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zeker. Een hoop mensen realiseerden zich dat niet omdat het Rijks heel lang bijna volledig dicht was, Stedelijk ook. Kroegbaas van onze oude stamkroeg, die nu dus tegenover ons kantoor een cafe heeft geopend, zei al: sinds de opening van het Rijks is het gillend druk hier.
Dat station Vijzelgracht wordt een mooi begin van een looptocht naar het Museumplein, en de minder in kunst geinteresserden gaan de andere kant op naar de Heineken brouwerij.
Echt, hoeveel mensen er naar Heineken gaan, belachelijk. Ben er een keer op uitnodiging geweest, ik vind het een tourist trap.
je ziet toch wel dat Heineken een soort icoon is wereldwijd. Al die toeristen staan buiten voor een foto met zichzelf met de Heineken brouwerij op de achtergrond. Ik heb er de nodige gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2015 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond het wel vermakelijk, zeker omdat de man achter de bar ons maar gratis bij bleef vullen
prima bier, Brandquote:Op woensdag 2 december 2015 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
je ziet toch wel dat Heineken een soort icoon is wereldwijd. Al die toeristen staan buiten voor een foto met zichzelf met de Heineken brouwerij op de achtergrond. Ik heb er de nodige gemaakt
Maar die Heineken Experience... ik vond het maar niets. Maar daarna hadden we feest op zolder daar. Dat was erg gaaf, mooi uitzicht. En Brand van de tap.
en klopte zijn boekhouding?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:44 schreef borisz het volgende:
Zo. Halfjaarlijkse controle bij de tandarts ook weer gehad.
zeker. Leerde het eigenlijk pas kennen toen ik in Amsterdam ging wonen. Studiegenote uit Landgraaf wilde alleen maar Brand hebben, en die deelde een woning met mijn (toen nog niet) vrouw. En mijn schoonvader komt uit Maastricht, dus die hadden thuis ook altijd Brand.quote:
hij krijgt in ieder geval met de roequote:Op zaterdag 5 december 2015 15:05 schreef Ole het volgende:
Zou tong voor straf mee moeten naar Spanje?
dat zeker!quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij krijgt in ieder geval met de roe
Bijna!quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef borisz het volgende:
Sinterklaasje kom maar binnen met je tong?
Hier in IJmuiden doen wij niet aan dat randstedelijk geneuzel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Bijna!
Het was
Sinterklaasje kom maar binnen met je Piet
Want we zitten allemaal recht en lief
(zoiets.... het rijmt niet eens.. )
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef borisz het volgende:
Sinterklaasje kom maar binnen met je tong?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Egbers weer hoor: "PSV hoopt schade vrij te blijven voor de wedstrijd tegen Wolfsburg"
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk!quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef borisz het volgende:
In het kader van HOOLS BLVD.
Bjoro heeft raak geschoten en komt een nieuwe mascotte.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef borisz het volgende:
In het kader van HOOLS BLVD.
Bjoro heeft raak geschoten en komt een nieuwe mascotte.
Goede keuze van K?quote:Op maandag 7 december 2015 00:27 schreef Bos81 het volgende:
Zo K's CHoice mag ook van het lijstje met bands die ik nog wil zien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |