En het is geen hoax. http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-met-zijn-verjaardagquote:
nounouquote:Op woensdag 18 november 2015 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die kruipt volgende maand weer uit de kut van Maria.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Morgen Tongieboy. Tis vrijdag. Ga je nog wat leuks doen vandaag de 20st?
Mart is dus ook gevraagd om het gezicht van Ziggo Sport te worden. Ik denk verstandig dat Jack de kar gaat trekken. Mart moet je inzetten op klussen zoals het basketbal van de week en zijn column.quote:“Bij Ziggo Sport kom ik hem nu weer tegen. Ik in een kleine rol van zijn talkshow. Vlak voordat hij de switch maakte van NOS naar Sport1 werd mij dezelfde positie aangeboden. Ik besloot te bedanken: hij is de goede keus voor Sport1. Jack is altijd een vriend gebleven, zonder dat we elkaar veel meemaakten.” Mart Smeets over Jack van Gelder (VARAgids)
Gruwelijk. Talentloze bejaarden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Mart is dus ook gevraagd om het gezicht van Ziggo Sport te worden. Ik denk verstandig dat Jack de kar gaat trekken. Mart moet je inzetten op klussen zoals het basketbal van de week en zijn column.
Inderdaad, Van Gelder kan je ook overal op laten draven als uithangbord. Smeets moet mooie dingen makenquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Mart is dus ook gevraagd om het gezicht van Ziggo Sport te worden. Ik denk verstandig dat Jack de kar gaat trekken. Mart moet je inzetten op klussen zoals het basketbal van de week en zijn column.
goed gepland zo vlak voor het stemmen voor de top2000quote:
Sepultura vooraanquote:Op zondag 22 november 2015 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Epicmetalfest was Epic. Weliswaar niet helemaal volgehouden, maar bands als Moonspell, Sepultura (gewoon fucking eerste rij vrijwel in het midden![]()
) en Delain waren
Er werd ook net flink gemoshd, maar ik en mijn bril hebben stand gehouden.. Ook heb ik de drumstokken van de drummer mogen vasthouden, Ze werden gevangen door mensen naast mij en die waren duidelijk méér fan dan ik, dus het is hun gegundquote:Op zondag 22 november 2015 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sepultura vooraan![]()
Vriend van mij stond in de jaren 90 eens vooraan bij hun concert. In al het gemosh werd zn bril van zn hoofd getikt.
Al die stoere gasten gelijk een kring gemaakt om zn bril te zoekenmaar het eerste dat ze vonden was de portemonnee van andere viend
even later was de bril ook gevonden en ging men weer vol er tegenaan
Gaafquote:Op zondag 22 november 2015 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er werd ook net flink gemoshd, maar ik en mijn bril hebben stand gehouden.. Ook heb ik de drumstokken van de drummer mogen vasthouden, Ze werden gevangen door mensen naast mij en die waren duidelijk méér fan dan ik, dus het is hun gegund. Maar ik mocht ze dus wel even bekijken en aanraken..
quote:Op zondag 22 november 2015 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er werd ook net flink gemoshd, maar ik en mijn bril hebben stand gehouden.. Ook heb ik de drumstokken van de drummer mogen vasthouden, Ze werden gevangen door mensen naast mij en die waren duidelijk méér fan dan ik, dus het is hun gegund. Maar ik mocht ze dus wel even bekijken en aanraken..
Mij broer deed vrijwillerswerk in de Willem 2 in De Bosch. Hard Rockers de minste problemen en de Sinas was niet aan te slepen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sepultura vooraan![]()
Vriend van mij stond in de jaren 90 eens vooraan bij hun concert. In al het gemosh werd zn bril van zn hoofd getikt.
Al die stoere gasten gelijk een kring gemaakt om zn bril te zoekenmaar het eerste dat ze vonden was de portemonnee van een andere viend
even later was de bril ook gevonden en ging men weer vol er tegenaan
quote:Op zondag 22 november 2015 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ook gewoon lekkere muziek. Ik heb nu ook even Among the Living op gezetquote:Op zondag 22 november 2015 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gaaf
Ik had nog wel eens naar een concert van Anthrax gewild. Daar was ik helemaal wild van als tiener
quote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef borisz het volgende:
De Tongerlo-tap is weer eens afgesloten....
quote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef borisz het volgende:
De Tongerlo-tap is weer eens afgesloten....
is het een soepele fusie?quote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef borisz het volgende:
Bezig met de laatste voorbereidingen voor morgen. Morgen de D66 fusie ALV!
quote:
kom je ook weer in het nieuwe bestuur?quote:Op maandag 23 november 2015 21:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Alles is goed voorbereid. Nu nog twee ALV's die ja zeggen en dan een oprichtings ALV en dan is er per 1/1/16 D66IJmond.
Oh en per 1/1/16 is gewoon puur voor het gemak qua begroting enzo
quote:Op maandag 23 november 2015 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je ook weer in het nieuwe bestuur?
Geinig, helemaal gemistquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef Bos81 het volgende:
AZ http://www.melkweg.nl/nl/agenda/anthrax-02-12-2015
die kunnen meequote:Op dinsdag 24 november 2015 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geinig, helemaal gemistMaar dat gaat niet lukken, decembermaand is veels te druk hier met de kinderen.
dan heb ik zeker mijn oudste zus nodigquote:
Makkelijk ja. Zondag zag ik ook wat kinderen die ongeveer de leeftijd van Axel hebben.quote:
Je neemt ze me naar Ajax, dus daar ga je al de boot in met de fatsoenlijke opvoedingquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan heb ik zeker mijn oudste zus nodigzou ze wel stoer vinden denk, dat ik haar neefjes een fatsoenlijke opvoeding geef.
dat dusquote:Op woensdag 25 november 2015 10:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je neemt ze me naar Ajax, dus daar ga je al de boot in met de fatsoenlijke opvoeding![]()
dit was wel zo'n inkoppertjequote:Op woensdag 25 november 2015 10:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je neemt ze me naar Ajax, dus daar ga je al de boot in met de fatsoenlijke opvoeding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |