Vorig seizoen niet. Dus daarom zet je veilig het woord ''vrijwel'' ertussen.quote:Op zondag 8 november 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
AZ wint vrijwel altijd in het GelreDome.
Dat is de enige editie die AZ verloor in de afgelopen elf jaar.quote:Op zondag 8 november 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen niet. Dus daarom zet je veilig het woord ''vrijwel'' ertussen.
Eensquote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is aanwijsbaar maar één speler van de week en dat is Pereiro.
quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker, ouwe archievenreus.quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is de enige editie die AZ verloor in de afgelopen elf jaar.
wat is het meeste aantal gelijkspelen op 1 speelweekend?quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen idee. Dan zou ik in de archieven moeten duiken maar daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 8 november 2015 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is het meeste aantal gelijkspellen op 1 speelweekend?
Waarom dacht jij dat Willem 2 een beter elftal had dan Heracles? Serieuze vraag, want ik zie Willem 2 daar moeilijk wegkomen.quote:Op zondag 8 november 2015 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is het meeste aantal gelijkspelen op 1 speelweekend?
Wtf. Dat in een uitwedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is de enige editie die AZ verloor in de afgelopen elf jaar.
Wat is het geheim van Heracles?quote:Op zondag 8 november 2015 17:01 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Chelsea 2 zoveel leuke spelers heeft anders konden we met veel fortuin nog 4e worden ook
Maar ik vind het serieus wel vaccinerend dat mensen op tv beweren dat het door het kunstgras komt. Dat moet wel het domste argument zijn na vorig jaar.quote:Op zondag 8 november 2015 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hap hap, kijk naar de PI volgende keer.
AZ iets. Vermakelijke wedstrijdquote:Op zondag 8 november 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet gekeken nog, wie is er beter?
Diks ook al speler van de week laatst, moet hij even balenquote:
Lijkt helemaal kansloos wanneer hij eraan begint, maar komt vaak toch een heel eindquote:Op zondag 8 november 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Rashica heeft levensgevaarlijke solo's.
Op whatsapp zie ik ook 'KANKERLEIERS, kanker janssen'quote:Op zondag 8 november 2015 17:28 schreef Tagliano het volgende:
Bij Vitesse zijn ze vaak ook vrij doorgesnoven overigens
Leuke vrienden heb jijquote:Op zondag 8 november 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op whatsapp zie ik ook 'KANKERLEIERS, kanker janssen'
Tjaquote:Op zondag 8 november 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verder een heel normale gozerquote:
is het Sked?quote:Op zondag 8 november 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het een goede?quote:Op zondag 8 november 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen goal van Janssen.
Wiens moeder overigens een hoer schijnt te zijn.
Moet je aan de Vitesse supporters vragenquote:
Ik zal Sked even polsen als hij weer terug isquote:Op zondag 8 november 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je aan de Vitesse supporters vragen
Jij hebt voorspellend vermogenquote:Op zondag 8 november 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet hier in op de minuut waarin Nakamba zijn tweede geel krijgt.
Dat zijn de fijnstequote:Op zondag 8 november 2015 17:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt wel weer een typisch Ajax prutsgoaltje, met een mazzeltje van de arbitrage.
Ik zie liever mooie goals eigenlijkquote:
Zo'n vrije trap van Van Rhijn kan ik ook zeker van genietenquote:Op zondag 8 november 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie liever mooie goals eigenlijk
Tja, ik heb het gevoel dat je dan niet bij Ajax moet zijn. Altijd dat gelummel en gerommel in het 16 meter gebied en vaak stuitert of rolt de bal er dan inquote:Op zondag 8 november 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie liever mooie goals eigenlijk
Ook lollig is bijvoorbeeld een eigen goal van de verdediger in de laatste seconde, terwijl die verdediger omver wordt getrokkenquote:Op zondag 8 november 2015 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo'n vrije trap van Van Rhijn kan ik ook zeker van genieten
Maar zo'n goal vind ik stiekem ook wel heerlijk, al helemaal als het 90+3 was geweest
Dat was net even wat minder prettig voor mijquote:Op zondag 8 november 2015 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook lollig is bijvoorbeeld een eigen goal van de verdediger in de laatste seconde, terwijl die verdediger omver wordt getrokken
Bwahahaha. Maar over twee weken weer vrolijk Narsingh.twitter:OptaJohan twitterde op zondag 08-11-2015 om 13:50:061 - Only 211 seconds after coming on, Gastón Pereiro gave an assist with his first touch vs FC Utrecht. Impact. reageer retweet
Ik ben een weekendje weg. Goed gepland van mij!quote:Op zondag 8 november 2015 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
Over twee weken gesproken, waarom nou alweer die takkeinterlands. Word er helemaal ziek van.
We zijn het gewend he.quote:Op zondag 8 november 2015 17:57 schreef Tagliano het volgende:
Ondanks dat Vitesse een man minder heeft blijft het best vermakelijk
Cringe.quote:Op zondag 8 november 2015 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
Over twee weken gesproken, waarom nou alweer die takkeinterlands. Word er helemaal ziek van.
Altijd dit gezeikquote:
Die had ie kunnen hebben denk ikquote:
Of verder naar de zijkant stompenquote:Op zondag 8 november 2015 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ie kunnen hebben denk ik
Dit jaar hoop ikquote:Op zondag 8 november 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
13e goal dit seizoen voor Henriksen al.
Dit seizoen, alle competities.quote:
Ah ja, dan klopt het.quote:Op zondag 8 november 2015 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit seizoen, alle competities.
Haha, op de verkeerde clubjes gegokt.quote:Op zondag 8 november 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Teleurstellende tweede helft van deze managerronde.
Houd je béééééééé''eékquote:Op zondag 8 november 2015 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, op de verkeerde clubjes gegokt.
quote:
Zeker.quote:Op zondag 8 november 2015 18:32 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch gewoon een penalty of niet? Coutinho schopt Kasiha bijna doormidden.
Tja.. het was ook al een keer geel voor AZ. Lekker mazzelen weer.quote:Op zondag 8 november 2015 18:32 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch gewoon een penalty of niet? Coutinho schopt Kasiha bijna doormidden.
NEC heeft al tegen Ajax gespeeld.quote:Op zondag 8 november 2015 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer moet NEC eigenlijk tegen Ajax en Feyenoord?
Ik heb nog steeds dezelfde opstelling als in week 1, al een tijdje niet gekeken maar volgens mij staan er alleen maar prutsers in.quote:Op zondag 8 november 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Teleurstellende tweede helft van deze managerronde.
Ik vind dit een niet bijzonder leuke speelrondequote:Op zondag 8 november 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Schildkamp overdrijft met zijn veerkrachtgezwets.
Volgende ronde
AZ - SC Heerenveen
Roda JC - PEC Zwolle
Ajax - SC Cambuur
Willem II - PSV
De Graafschap - FC Groningen
======================================
Heracles Almelo - Excelsior
Feyenoord - FC Twente
NEC - FC Utrecht
ADO Den Haag - Vitesse
Willem 2-uit, altijd lastigquote:Op zondag 8 november 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende speelronde wint de top drie sowieso.
Wat niet uit te sluiten valtquote:Op zondag 8 november 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Pereiro en Hendrix niet opstelt en je 80% inzet toont.
Zit niets boeiends tussen, dus ik ben benieuwd welke wedstrijd Fox als DE KRAKER gaat bestempelen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Schildkamp overdrijft met zijn veerkrachtgezwets.
Volgende ronde
AZ - SC Heerenveen
Roda JC - PEC Zwolle
Ajax - SC Cambuur
Willem II - PSV
De Graafschap - FC Groningen
======================================
Heracles Almelo - Excelsior
Feyenoord - FC Twente
NEC - FC Utrecht
ADO Den Haag - Vitesse
Feyenoord - Twentequote:Op zondag 8 november 2015 18:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zit niets boeiends tussen, dus ik ben benieuwd welke wedstrijd Fox als DE KRAKER gaat bestempelen.
Derksen nomineert Karsdorp en Gijp nomineert Klaassen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:45 schreef Tagliano het volgende:
Boskamp nomineert Van Beek als speler van de week, weten we in ieder geval waar dat prijsje naartoe gaat
Goede reden om gewoon voor mijn tentamens te lerenquote:
FC Twente ligt op apegapen, daar zou Feyenoord in de Kuip toch makkelijk van moeten winnen.quote:
Az - Heerenveenquote:Op zondag 8 november 2015 18:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zit niets boeiends tussen, dus ik ben benieuwd welke wedstrijd Fox als DE KRAKER gaat bestempelen.
Voorlopig... eigenlijk heb je helemaal niks gezegd in deze post.quote:Op zondag 8 november 2015 18:41 schreef hafcfan het volgende:
Als Ado wint van Vitesse zijn de onderste 4 al zo goed als zeker voorlopig.
Maar er is wel iets om naar uit te kijken buiten de Mickey Mouse divisie : Real Madrid - Barcelonaquote:
twitter:Anoukhoogendijk twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 13:02:27Vanavond ben ik samen met @pietsweer te gast bij 'de eretribune' van @FOXSportsnl. #ajacam #kijken #oantmoarn reageer retweet
Piet Paulusmaquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:17 schreef Brammess het volgende:
twitter:Anoukhoogendijk twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 13:02:27Vanavond ben ik samen met @pietsweer te gast bij 'de eretribune' van @FOXSportsnl. #ajacam #kijken #oantmoarn reageer retweet
Faber is ook erg defensief, maar dat mag bij een promovendus. vdLooiquote:Op woensdag 18 november 2015 15:02 schreef hafcfan het volgende:
Groningen![]()
Je verwacht het ook niet met die VD Looi.
Aparte conclusie dat veel passes op eigen helft gelijk staat aan defensief voetbal. Dan zou Vitesse ook defensief spelen met die beredenering.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Faber is ook erg defensief, maar dat mag bij een promovendus. vdLooi
Ik denk wel dat daar enige correlatie bestaat.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aparte conclusie dat veel passes op eigen helft gelijk staat aan defensief voetbal. Dan zou Vitesse ook defensief spelen met die beredenering.
Fear is the mindkiller.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
De Cil: Angst is niet mijn ding
Lol is Piet daar serieusquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
Het dieptepunt is bereikt: Piet Paulusma te gast bij de Eretribune.
Ook direct het hoogtepunt: Anouk Hoogendijk.
Konden ze die van VI niet vragen?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Leuk dat ze dat meisje uitnodigen qua eyecandy, maar moet ze dan ook echt meepraten? Hemel wat een dom wicht.
Vrouwenvoetbal kijken is al een belediging voor je ogen, maar naar zo'n muts luisteren is nog erger.
Ik zou d'r wel geven.
incorrectquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alle ajacieden kijken Barca ipv hun eigen club.
Noor was wel extreem belangrijkquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:14 schreef hafcfan het volgende:
Roda gaat gewoon degraderen. Na de eerste 6 potjes zijn die nog slechter dan De Graafschap.
Guardado speelt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
De Cil: Angst is niet mijn ding
We zien het Frank, is weer genieten vandaagquote:Cruijff besloot niet verder te gaan als adviseur omdat hij vindt dat Ajax zijn plan niet goed naleeft. De Boer ziet dat anders: 'Wij werken volgens zijn visie. Ik werk volgens zijn visie. Ik vind het heel jammer dat hij gestopt is.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alle ajacieden kijken Barca ipv hun eigen club.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dadelijk gewoon weer 53000 op teletekst.
Mensen denken dat Frank niet te vervangen isquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:05 schreef Seam het volgende:
[..]
We zien het Frank, is weer genieten vandaag
Wanneer sturen ze jouw eens naar de front linie dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vind je het gek, we zijn in oorlog met de IS, en Ajax is een joodse club
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:11 schreef Seam het volgende:
PRACHTIG VELTSPELZO WIL CRUIJFF HET ZIEN!
Ditquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:11 schreef Seam het volgende:
PRACHTIG VELDSPELZO WIL CRUIJFF HET ZIEN!
Zap nu maar weer weg,quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schakel in en gelijk 2 goals. Topshow.
Ze hebben gewacht totdat El Clasico afgelopen isquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schakel in en gelijk 2 goals. Topshow.
van de streek heet ie hoor.quote:
gold natuurlijk ook voor de 1-0, Dammers stond lucht te dekkenquote:
Kopsterk heb ik nooit op humor kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van de streek heet ie hoor.
Ik Veltman, jammer dat ie nu ook een tegengoal heeft.quote:
JA MET HET WOORD 'DE' ERBIJ KAN IK TOCH NIET DEZE EPIC WOORDGRAP MAKEN PFFFFFFquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van de streek heet ie hoor.
Tja, dat is een Cambuurverdediger.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gold natuurlijk ook voor de 1-0, Dammers stond lucht te dekken
Ik keek Schalke - Bayern, viel tegen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je net Real - Barca gekeken hebt en je zet nu aja-cam aan dan is dit degradatie voetbal
Oké Gijpquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je net Real - Barca gekeken hebt en je zet nu aja-cam aan dan is dit degradatie voetbal
Tijd voor de verdiende 2-2.quote:
ff wachten op het echte werkquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Prima hoor, maar ik had gehoopt dat Cambuur de 1-1 toch effe vast had kunnen houdenquote:
Wat was de uitslag?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik keek Schalke - Bayern, viel tegen.
Leo Driessen voelt zich op zijn gemak dus.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:16 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, bij Telstar zitten gemiddeld nog meer mensen dan hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
achja, ook daar kon SCC dit jaar niet van winnenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:16 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, bij Telstar zitten gemiddeld nog meer mensen dan hier.
Nee hoor, Milik en Veltmanquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:17 schreef Brammess het volgende:
Ajax scoort uit corners
Powerloungen en GGMM
chlamydiaquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]Duitsers en het getal (jaartal) '88.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Oke Arie van Osquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:17 schreef Brammess het volgende:
Ajax scoort uit corners
Powerloungen en GGMM
Hou nou toch eens opquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja, ook daar kon SCC dit jaar niet van winnen
quote:
Dat mag, ik word alleen moe van al die Cambuur posts van je. Als ze volgend jaar weer naar Volendam en Almere mogen, volg je ze toch niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hafcfan en ik vinden Cambuur gewoon niet zo sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |