Vorig seizoen niet. Dus daarom zet je veilig het woord ''vrijwel'' ertussen.quote:Op zondag 8 november 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
AZ wint vrijwel altijd in het GelreDome.
Dat is de enige editie die AZ verloor in de afgelopen elf jaar.quote:Op zondag 8 november 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen niet. Dus daarom zet je veilig het woord ''vrijwel'' ertussen.
Eensquote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is aanwijsbaar maar één speler van de week en dat is Pereiro.
quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker, ouwe archievenreus.quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is de enige editie die AZ verloor in de afgelopen elf jaar.
wat is het meeste aantal gelijkspelen op 1 speelweekend?quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen idee. Dan zou ik in de archieven moeten duiken maar daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 8 november 2015 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is het meeste aantal gelijkspellen op 1 speelweekend?
Waarom dacht jij dat Willem 2 een beter elftal had dan Heracles? Serieuze vraag, want ik zie Willem 2 daar moeilijk wegkomen.quote:Op zondag 8 november 2015 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is het meeste aantal gelijkspelen op 1 speelweekend?
Wtf. Dat in een uitwedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is de enige editie die AZ verloor in de afgelopen elf jaar.
Wat is het geheim van Heracles?quote:Op zondag 8 november 2015 17:01 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Chelsea 2 zoveel leuke spelers heeft anders konden we met veel fortuin nog 4e worden ook
Maar ik vind het serieus wel vaccinerend dat mensen op tv beweren dat het door het kunstgras komt. Dat moet wel het domste argument zijn na vorig jaar.quote:Op zondag 8 november 2015 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hap hap, kijk naar de PI volgende keer.
AZ iets. Vermakelijke wedstrijdquote:Op zondag 8 november 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet gekeken nog, wie is er beter?
Diks ook al speler van de week laatst, moet hij even balenquote:
Lijkt helemaal kansloos wanneer hij eraan begint, maar komt vaak toch een heel eindquote:Op zondag 8 november 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Rashica heeft levensgevaarlijke solo's.
Op whatsapp zie ik ook 'KANKERLEIERS, kanker janssen'quote:Op zondag 8 november 2015 17:28 schreef Tagliano het volgende:
Bij Vitesse zijn ze vaak ook vrij doorgesnoven overigens
Leuke vrienden heb jijquote:Op zondag 8 november 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op whatsapp zie ik ook 'KANKERLEIERS, kanker janssen'
Tjaquote:Op zondag 8 november 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verder een heel normale gozerquote:
is het Sked?quote:Op zondag 8 november 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het een goede?quote:Op zondag 8 november 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen goal van Janssen.
Wiens moeder overigens een hoer schijnt te zijn.
Moet je aan de Vitesse supporters vragenquote:
Ik zal Sked even polsen als hij weer terug isquote:Op zondag 8 november 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je aan de Vitesse supporters vragen
Jij hebt voorspellend vermogenquote:Op zondag 8 november 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet hier in op de minuut waarin Nakamba zijn tweede geel krijgt.
Dat zijn de fijnstequote:Op zondag 8 november 2015 17:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt wel weer een typisch Ajax prutsgoaltje, met een mazzeltje van de arbitrage.
Ik zie liever mooie goals eigenlijkquote:
Zo'n vrije trap van Van Rhijn kan ik ook zeker van genietenquote:Op zondag 8 november 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie liever mooie goals eigenlijk
Tja, ik heb het gevoel dat je dan niet bij Ajax moet zijn. Altijd dat gelummel en gerommel in het 16 meter gebied en vaak stuitert of rolt de bal er dan inquote:Op zondag 8 november 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie liever mooie goals eigenlijk
Ook lollig is bijvoorbeeld een eigen goal van de verdediger in de laatste seconde, terwijl die verdediger omver wordt getrokkenquote:Op zondag 8 november 2015 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo'n vrije trap van Van Rhijn kan ik ook zeker van genieten
Maar zo'n goal vind ik stiekem ook wel heerlijk, al helemaal als het 90+3 was geweest
Dat was net even wat minder prettig voor mijquote:Op zondag 8 november 2015 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook lollig is bijvoorbeeld een eigen goal van de verdediger in de laatste seconde, terwijl die verdediger omver wordt getrokken
Bwahahaha. Maar over twee weken weer vrolijk Narsingh.twitter:OptaJohan twitterde op zondag 08-11-2015 om 13:50:061 - Only 211 seconds after coming on, Gastón Pereiro gave an assist with his first touch vs FC Utrecht. Impact. reageer retweet
Ik ben een weekendje weg. Goed gepland van mij!quote:Op zondag 8 november 2015 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
Over twee weken gesproken, waarom nou alweer die takkeinterlands. Word er helemaal ziek van.
We zijn het gewend he.quote:Op zondag 8 november 2015 17:57 schreef Tagliano het volgende:
Ondanks dat Vitesse een man minder heeft blijft het best vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |