mogelijk heb jij weinig moeite met holocaustontkenning, das vaker met voorstanders van bijltjesdagenquote:Op zondag 8 november 2015 23:52 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Niet de geschiedenis verdraaien. Wat jij doet staat gelijk aan Holocaustontkenning. Al heb je daar mogelijk ook weinig moeite mee.
Die spottende vergelijking is inderdaad spottend. Naar hoe die mensen zich benadeeld voelen. Of het nu in de vs is of hier. Ze zien zichzelf als de calimero tussen de groters. Met al hun jaloezie en argumentatie dat succes ze vanzelf zou moeten toekomen en ze er geen reet moeite voor willen doen. Onder reden van 'ik ben zielig want ik ben zwart en de rest is groot en rijk alleen omdat ze wit zijn'.quote:Op maandag 9 november 2015 00:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er geen kansen zijn voor zwarten. Ik geef alleen aan dat jouw spottende vergelijking kant noch wal raakt.
(de rest is onzin en bijgelul)
net als al die blanken die altijd beginnen te huilen over Kwaku en nigga roepende rappersquote:Op maandag 9 november 2015 00:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die spottende vergelijking is inderdaad spottend. Naar hoe die mensen zich benadeeld voelen. Of het nu in de vs is of hier. Ze zien zichzelf als de calimero tussen de groters. Met al hun jaloezie en argumentatie dat succes ze vanzelf zou moeten toekomen en ze er geen reet moeite voor willen doen.
Welke leugens of veronderstellingen? Ik zie ze niet....Behalve dan een pc vingertje en veronderstellingen van 'dat is helemaal niet waar'.quote:Op maandag 9 november 2015 00:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
PC vingertje wijzen??? Ga toch weg man
Wanneer mensen komen met leugens of veronderstellingen die als feiten worden neergezet DAN hoor je mij.
Ik erken de Holocaust, de Armeense genocide en de slachtpartij bij Hindu Kush. Bovendien erken ik de slavenhandel waarbij islamieten blanke slaven gevangen maakten en de vrouwen als sexslaaf gebruikten. Bovendien erken ik de 270.000.000 moorden vanuit die ideologie waarbij meestens onschuldige mensen het slachtoffer werden. Duidelijk genoeg?quote:Op maandag 9 november 2015 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
mogelijk heb jij weinig moeite met holocaustontkenning, das vaker met voorstanders van bijltjesdagen
mogelijk ben ik eigenaar van de st. Louis Blues
weet jij veel, wat probeer je nu allemaal te zeggen want ik snap er geen kut meer van
Gebeurt dat dan?quote:Op maandag 9 november 2015 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
net als al die blanken die altijd beginnen te huilen over Kwaku en nigga roepende rappers
en nu wil je het zelf doen tijdens de bijltjesdag?quote:Op maandag 9 november 2015 00:11 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik erken de Holocaust, de Armeense genocide en de slachtpartij bij Hindu Kush. Bovendien erken ik de slavenhandel waarbij islamieten blanke slaven gevangen maakten en de vrouwen als sexslaaf gebruikten. Bovendien erken ik de 270.000.000 moorden vanuit die ideologie waarbij meestens onschuldige mensen het slachtoffer werden. Duidelijk genoeg?
Ik snap deze niet helemaal Spec.. Voor succes moet je moeite doen, niet achterover zitten en calimero'en. Nu probeer jij mij te verwijten dat ik dat wel doe?quote:Op maandag 9 november 2015 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
net als al die blanken die altijd beginnen te huilen over Kwaku en nigga roepende rappers
regelmatig, er hoeft maar een neger te roepen dat hij iets niet leuk vind en er begint wel iemand te roepen dat hij het kwaku festival ook niet leuk vindquote:
ik noem jouw naam toch niet?quote:Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik snap deze niet helemaal Spec.. Voor succes moet je moeite doen, niet achterover zitten en calimero'en. Nu probeer jij mij te verwijten dat ik dat wel doe?
Als je mijn posts had gelezen dan weet je dat ik ook verwacht het slachtoffer te worden van de bijltjesdag. Ik heb er alleen niet om gevraagd en ik heb ook niet meegewerkt aan een situatie waardoor het onvermijdelijk wordt.quote:Op maandag 9 november 2015 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
en nu wil je het zelf doen tijdens de bijltjesdag?
Bron?quote:Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
regelmatig, er hoeft maar een neger te roepen dat hij iets niet leuk vind en er begint wel iemand te roepen dat hij het kwaku festival ook niet leuk vind
daar zijn de meeste negers het mee eens![]()
Jij hebt zo'n bord voor je kopquote:Op maandag 9 november 2015 00:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die spottende vergelijking is inderdaad spottend. Naar hoe die mensen zich benadeeld voelen. Of het nu in de vs is of hier. Ze zien zichzelf als de calimero tussen de groters. Met al hun jaloezie en argumentatie dat succes ze vanzelf zou moeten toekomen en ze er geen reet moeite voor willen doen. Onder reden van 'ik ben zielig want ik ben zwart en de rest is groot en rijk alleen omdat ze wit zijn'.
je bent een van de aanvallers en ontkent de holocaust?quote:Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Als je mijn posts had gelezen dan weet je dat ik ook verwacht het slachtoffer te worden van de bijltjesdag. Ik heb er alleen niet om gevraagd en ik heb ook niet meegewerkt aan een situatie waardoor het onvermijdelijk wordt.
Ok, vandaar dat ik hem niet snapte.quote:Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik noem jouw naam toch niet?
ik zeg er overal wel mensen zitten die dat soort trekjes hebben, zo erg is dat helemaal niet want ze krijgen zelden gelijk
Je opmerking over Surinamers in de Bijlmer, je opmerking over Amerikaanse negers die nigganigga roepen terwijl ze niet herinnerd willen worden aan het verleden (waar haal je dat vandaan?), doen alsof iets als onderstaande gebruikelijk is:quote:Op maandag 9 november 2015 00:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke leugens of veronderstellingen? Ik zie ze niet....Behalve dan een pc vingertje en veronderstellingen van 'dat is helemaal niet waar'.
Er komt dus een bijltjesdag volgens jou?quote:Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Als je mijn posts had gelezen dan weet je dat ik ook verwacht het slachtoffer te worden van de bijltjesdag. Ik heb er alleen niet om gevraagd en ik heb ook niet meegewerkt aan een situatie waardoor het onvermijdelijk wordt.
Als je al zo begint...quote:
Nee, het is calimero gedrag als iets wat 50 jaar geleden was, 2 generaties later nog actueel denkt te zijn en je daarmee weg kan cijferen. Totale onzin. Gelijke rechten ging het om, gelijke rechten zijn er nu, pak ze dan en ga niet lopen mekkeren over dat het allemaal zo moeilijk is. Het is net zo moeilijk voor iedereen. Klaar.quote:Als je echt niet kan begrijpen dat apartheid tot in 1964 ook nog nagenoeg directe invloed zal hebben op de sociaal-economische situatie van mensen die bijvoorbeeld in 1974 zijn geboren, en daarnaast ook nog steeds kleiner worden invloed zal hebben op generaties daarna, tsja, dan geef ik het op![]()
Dat heeft verder geen zak te maken met calimerogedrag, maar simpelweg met het benoemen van oorzaak gevolg
Inderdaad, het continu blijven stilstaan bij wat lang geleden is afgeschaft is inderdaad onzin. Continu het kaartje trekken racisme, burgerrechten en slavernij is gewoon zielig. Daarmee maatschappelijke voordeel uit proberen te trekken door middel van kaarten continu over tafel heen te smijten is waanzin.quote:Het daar continu bij stilstaan zonder verdere actie te ondernemen om het, toch ver te schoppen, DAT is calerimerogedrag.
(rest is wederom onzin en droevig gelul.)
Ik leg je net uit dat het gros v/d personen die het er vaak over heeft rond die tijd geboren is. Oftewel, het zijn mensen die er direct door beïnvloed zijn. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op maandag 9 november 2015 00:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je al zo begint...
[..]
Nee, het is calimero gedrag als iets wat 50 jaar geleden was, 2 generaties later nog actueel denkt te zijn en je daarmee weg kan cijferen. Totale onzin. Gelijke rechten ging het om, gelijke rechten zijn er nu, pak ze dan en ga niet lopen mekkeren over dat het allemaal zo moeilijk is. Het is net zo moeilijk voor iedereen. Klaar.
[..]
Zeg gewoon welke ideologie je bedoelt, man. Gewoon even letterlijk: de islam heeft 270 miljoen mensen vermoord.quote:Op maandag 9 november 2015 00:11 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik erken de Holocaust, de Armeense genocide en de slachtpartij bij Hindu Kush. Bovendien erken ik de slavenhandel waarbij islamieten blanke slaven gevangen maakten en de vrouwen als sexslaaf gebruikten. Bovendien erken ik de 270.000.000 moorden vanuit die ideologie waarbij meestens onschuldige mensen het slachtoffer werden. Duidelijk genoeg?
Hun grootouders ja; voor zover die überhaupt hier woonden en voor zover die situatie überhaupt op hen van toepassing was.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op zich niet zo heel gek he? Gezien het feit hun ouders en/of grootouders nog achterin de bus moesten zitten i.v.m. hun ras.
En nee, daarmee zeg ik niet dat ik voorstander ben v/h gebruik v/d term 'nigga' als geuzennaam.
Mwoa. Dat is eigenlijk niet eens helemaal correct wat ik zei. De rappers die veel over de ghetto spraken en misstanden praten (denk aan 2pac, NWA-rappers, dr. Dre, etc) zijn geboren in de jaren 60 en 70, dat is 6 jaar nadat de apartheid is afgeschaft.quote:Op maandag 9 november 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hun grootouders ja; voor zover die überhaupt hier woonden en voor zover die situatie überhaupt op hen van toepassing was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |