abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 00:08:13 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157417875
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:52 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Niet de geschiedenis verdraaien. Wat jij doet staat gelijk aan Holocaustontkenning. Al heb je daar mogelijk ook weinig moeite mee.
mogelijk heb jij weinig moeite met holocaustontkenning, das vaker met voorstanders van bijltjesdagen :D
mogelijk ben ik eigenaar van de st. Louis Blues

weet jij veel, wat probeer je nu allemaal te zeggen want ik snap er geen kut meer van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 november 2015 @ 00:09:05 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157417889
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat er geen kansen zijn voor zwarten. Ik geef alleen aan dat jouw spottende vergelijking kant noch wal raakt.
(de rest is onzin en bijgelul)
Die spottende vergelijking is inderdaad spottend. Naar hoe die mensen zich benadeeld voelen. Of het nu in de vs is of hier. Ze zien zichzelf als de calimero tussen de groters. Met al hun jaloezie en argumentatie dat succes ze vanzelf zou moeten toekomen en ze er geen reet moeite voor willen doen. Onder reden van 'ik ben zielig want ik ben zwart en de rest is groot en rijk alleen omdat ze wit zijn'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 00:10:52 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157417909
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die spottende vergelijking is inderdaad spottend. Naar hoe die mensen zich benadeeld voelen. Of het nu in de vs is of hier. Ze zien zichzelf als de calimero tussen de groters. Met al hun jaloezie en argumentatie dat succes ze vanzelf zou moeten toekomen en ze er geen reet moeite voor willen doen.
net als al die blanken die altijd beginnen te huilen over Kwaku en nigga roepende rappers
  maandag 9 november 2015 @ 00:11:09 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157417910
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

PC vingertje wijzen??? Ga toch weg man :r

Wanneer mensen komen met leugens of veronderstellingen die als feiten worden neergezet DAN hoor je mij.
Welke leugens of veronderstellingen? Ik zie ze niet....Behalve dan een pc vingertje en veronderstellingen van 'dat is helemaal niet waar'.
1947-2016
pi_157417915
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

mogelijk heb jij weinig moeite met holocaustontkenning, das vaker met voorstanders van bijltjesdagen :D
mogelijk ben ik eigenaar van de st. Louis Blues

weet jij veel, wat probeer je nu allemaal te zeggen want ik snap er geen kut meer van
Ik erken de Holocaust, de Armeense genocide en de slachtpartij bij Hindu Kush. Bovendien erken ik de slavenhandel waarbij islamieten blanke slaven gevangen maakten en de vrouwen als sexslaaf gebruikten. Bovendien erken ik de 270.000.000 moorden vanuit die ideologie waarbij meestens onschuldige mensen het slachtoffer werden. Duidelijk genoeg?
pi_157417928
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

net als al die blanken die altijd beginnen te huilen over Kwaku en nigga roepende rappers
Gebeurt dat dan?
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 00:12:21 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157417929
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:11 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik erken de Holocaust, de Armeense genocide en de slachtpartij bij Hindu Kush. Bovendien erken ik de slavenhandel waarbij islamieten blanke slaven gevangen maakten en de vrouwen als sexslaaf gebruikten. Bovendien erken ik de 270.000.000 moorden vanuit die ideologie waarbij meestens onschuldige mensen het slachtoffer werden. Duidelijk genoeg?
en nu wil je het zelf doen tijdens de bijltjesdag?
  maandag 9 november 2015 @ 00:13:13 #208
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157417942
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ik snap deze niet helemaal Spec.. Voor succes moet je moeite doen, niet achterover zitten en calimero'en. Nu probeer jij mij te verwijten dat ik dat wel doe?
1947-2016
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 00:13:17 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157417946
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:12 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Gebeurt dat dan?
regelmatig, er hoeft maar een neger te roepen dat hij iets niet leuk vind en er begint wel iemand te roepen dat hij het kwaku festival ook niet leuk vind

daar zijn de meeste negers het mee eens :') _O-
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 00:14:20 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157417954
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik snap deze niet helemaal Spec.. Voor succes moet je moeite doen, niet achterover zitten en calimero'en. Nu probeer jij mij te verwijten dat ik dat wel doe?
ik noem jouw naam toch niet?

ik zeg er overal wel mensen zitten die dat soort trekjes hebben, zo erg is dat helemaal niet want ze krijgen zelden gelijk
pi_157417956
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

en nu wil je het zelf doen tijdens de bijltjesdag?
Als je mijn posts had gelezen dan weet je dat ik ook verwacht het slachtoffer te worden van de bijltjesdag. Ik heb er alleen niet om gevraagd en ik heb ook niet meegewerkt aan een situatie waardoor het onvermijdelijk wordt.
pi_157417963
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

regelmatig, er hoeft maar een neger te roepen dat hij iets niet leuk vind en er begint wel iemand te roepen dat hij het kwaku festival ook niet leuk vind

daar zijn de meeste negers het mee eens :') _O-
Bron?
  maandag 9 november 2015 @ 00:15:48 #213
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_157417975
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die spottende vergelijking is inderdaad spottend. Naar hoe die mensen zich benadeeld voelen. Of het nu in de vs is of hier. Ze zien zichzelf als de calimero tussen de groters. Met al hun jaloezie en argumentatie dat succes ze vanzelf zou moeten toekomen en ze er geen reet moeite voor willen doen. Onder reden van 'ik ben zielig want ik ben zwart en de rest is groot en rijk alleen omdat ze wit zijn'.
Jij hebt zo'n bord voor je kop |:(

Als je echt niet kan begrijpen dat apartheid tot in 1964 ook nog nagenoeg directe invloed zal hebben op de sociaal-economische situatie van mensen die bijvoorbeeld in 1974 zijn geboren, en daarnaast ook nog steeds kleiner worden invloed zal hebben op generaties daarna, tsja, dan geef ik het op :'(

Dat heeft verder geen zak te maken met calimerogedrag, maar simpelweg met het benoemen van oorzaak gevolg |:(

Het daar continu bij stilstaan zonder verdere actie te ondernemen om het, ondanks jouw achterstand, toch ver te schoppen, DAT is calerimerogedrag. Maar wat jij doet is het ontkennen van de werkelijkheid. En tsja, met zo iemand valt niet echt te praten.
Krekker is de bom!
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 00:16:57 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157417987
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Als je mijn posts had gelezen dan weet je dat ik ook verwacht het slachtoffer te worden van de bijltjesdag. Ik heb er alleen niet om gevraagd en ik heb ook niet meegewerkt aan een situatie waardoor het onvermijdelijk wordt.
je bent een van de aanvallers en ontkent de holocaust?
  maandag 9 november 2015 @ 00:19:25 #215
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157418005
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik noem jouw naam toch niet?

ik zeg er overal wel mensen zitten die dat soort trekjes hebben, zo erg is dat helemaal niet want ze krijgen zelden gelijk
Ok, vandaar dat ik hem niet snapte.
1947-2016
  maandag 9 november 2015 @ 00:21:14 #216
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_157418019
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Welke leugens of veronderstellingen? Ik zie ze niet....Behalve dan een pc vingertje en veronderstellingen van 'dat is helemaal niet waar'.
Je opmerking over Surinamers in de Bijlmer, je opmerking over Amerikaanse negers die nigganigga roepen terwijl ze niet herinnerd willen worden aan het verleden (waar haal je dat vandaan?), doen alsof iets als onderstaande gebruikelijk is:

"Mijn betbetbetoveroverovergrootmoeder moest katoenplukken in de brandende zon. Nu kan ik niet naar het uwv om werk te zoeken en ben ik arbeidsongeschikt. Ook heb ik daardoor mijn school niet af kunnen maken omdat het mij altijd zo van mijn concentratie af hield."

En waarschijnlijk nog een hoop meer, maar ik dit is wat ik me zo even kan herinneren.
Krekker is de bom!
pi_157418021
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Er komt dus een bijltjesdag volgens jou?
De term bijltjesdag wordt gebruikt voor het gewelddadig afrekenen met die mensen die net een oorlog verloren hebben of die sympathiseerden met de verliezers.
Wie verliest die oorlog ?
Of denk je meer aan een gewelddadige dag van diverse partijen van burgers tegen elkaar... en dat jij dan ook slachtoffer word. Waarom ben jij dan slachtoffer?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 09-11-2015 00:32:10 ]
  maandag 9 november 2015 @ 00:26:54 #218
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157418048
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij hebt zo'n bord voor je kop |:(
Als je al zo begint...
quote:
Als je echt niet kan begrijpen dat apartheid tot in 1964 ook nog nagenoeg directe invloed zal hebben op de sociaal-economische situatie van mensen die bijvoorbeeld in 1974 zijn geboren, en daarnaast ook nog steeds kleiner worden invloed zal hebben op generaties daarna, tsja, dan geef ik het op :'(

Dat heeft verder geen zak te maken met calimerogedrag, maar simpelweg met het benoemen van oorzaak gevolg |:(
Nee, het is calimero gedrag als iets wat 50 jaar geleden was, 2 generaties later nog actueel denkt te zijn en je daarmee weg kan cijferen. Totale onzin. Gelijke rechten ging het om, gelijke rechten zijn er nu, pak ze dan en ga niet lopen mekkeren over dat het allemaal zo moeilijk is. Het is net zo moeilijk voor iedereen. Klaar.

quote:
Het daar continu bij stilstaan zonder verdere actie te ondernemen om het, toch ver te schoppen, DAT is calerimerogedrag.
(rest is wederom onzin en droevig gelul.)
Inderdaad, het continu blijven stilstaan bij wat lang geleden is afgeschaft is inderdaad onzin. Continu het kaartje trekken racisme, burgerrechten en slavernij is gewoon zielig. Daarmee maatschappelijke voordeel uit proberen te trekken door middel van kaarten continu over tafel heen te smijten is waanzin.
1947-2016
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 00:33:34 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157418089
hebben jullie wel eens Calimero gekeken vroeger?

die was superklein en had een eierdop op zijn kop, die durfde niks, dat hele racisme roepen van verongelijkte negers heeft meer weg van Don Quichotte zijn avonturen ... die blanken die constant roepen dat de negers altijd hun zin krijgen vertonen calimero gedrag

ze mogen nigga roepen want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk boehoehoe
  maandag 9 november 2015 @ 00:35:00 #220
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_157418096
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je al zo begint...

[..]

Nee, het is calimero gedrag als iets wat 50 jaar geleden was, 2 generaties later nog actueel denkt te zijn en je daarmee weg kan cijferen. Totale onzin. Gelijke rechten ging het om, gelijke rechten zijn er nu, pak ze dan en ga niet lopen mekkeren over dat het allemaal zo moeilijk is. Het is net zo moeilijk voor iedereen. Klaar.

[..]

Ik leg je net uit dat het gros v/d personen die het er vaak over heeft rond die tijd geboren is. Oftewel, het zijn mensen die er direct door beïnvloed zijn. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?

Oh en: "als je zo begint" maar ondertussen wel zelf komen met termen als "PC vingertje wijzen" :')
Krekker is de bom!
pi_157418198
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:11 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Zeg gewoon welke ideologie je bedoelt, man. Gewoon even letterlijk: de islam heeft 270 miljoen mensen vermoord.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 november 2015 @ 01:34:26 #223
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_157418539
Iedereen kan hier lullen als Brugman, maar feit blijft dat we in Nederland veel problemen hebben met mensen van allochtone afkomst, of ze wel of niet hier zijn geboren maakt niets uit. De problemen zijn er. En dat mensen, veelal uit de linkse hoek, met allerlei verzachtende omstandigheden stooien maakt geen verschil.. Die mensen zijn nooit geintegreerd, hebben altijd samen geklit en hebben hun kinderen een opvoeding gegeven die niet strookt met de onze. Er zijn wijken vol met allochtone probleemgevallen, dat is niet meer te ontkennen.
Op het moment dat men ''man en paard'' noemt word er in koor ''racisme'' geroepen. Misschien moet het woordje racisme vervangen worden voor realisme. Men mag in Nederland niet meer eerlijk zijn door te zeggen dat mensen van allochtone afkomst veelal problemen veroorzaken, we zijn allemaal oh zo bang om voor racist uitgemaakt te worden.
pi_157418634
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Op zich niet zo heel gek he? Gezien het feit hun ouders en/of grootouders nog achterin de bus moesten zitten i.v.m. hun ras.

En nee, daarmee zeg ik niet dat ik voorstander ben v/h gebruik v/d term 'nigga' als geuzennaam.
Hun grootouders ja; voor zover die überhaupt hier woonden en voor zover die situatie überhaupt op hen van toepassing was.

Dus: ja, ik vind het wél gek dat die types voortdurend mekkeren. Het lijkt de laatste tijd ook alleen maar erger te worden, onder meer met de hetze tegen Zwarte Piet.
  maandag 9 november 2015 @ 08:42:31 #225
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_157419263
quote:
15s.gif Op maandag 9 november 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hun grootouders ja; voor zover die überhaupt hier woonden en voor zover die situatie überhaupt op hen van toepassing was.

Mwoa. Dat is eigenlijk niet eens helemaal correct wat ik zei. De rappers die veel over de ghetto spraken en misstanden praten (denk aan 2pac, NWA-rappers, dr. Dre, etc) zijn geboren in de jaren 60 en 70, dat is 6 jaar nadat de apartheid is afgeschaft.

De jongere rappers hoor je er veel minder over.

Dit heeft verder weinig te maken met de Zwarte Piet discussie.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')