SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Een rendementsloos pingelaartje of een fysiek sterke techniekloze beukerquote:Op zondag 8 november 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom , als ze met een vleugelspeler komen zal het wel een slechte zijnOh.![]()
Die knakker van Wimbledon gewoon kopen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een rendementsloos pingelaartje of een fysiek sterke techniekloze beuker![]()
Federer?quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die knakker van Wimbledon gewoon kopen.Oh.![]()
Nee die mag in de meisjeskleedkamerquote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk jij dat Sinkgraven dan nog durft te douchen na afloop?RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker douchen met Anouk Hoogendijk.quote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee die mag in de meisjeskleedkamer
Ik zou het wel weten.Oh.![]()
Jammer dat hij homo is.quote:Op zondag 8 november 2015 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker douchen met Anouk Hoogendijk.
Ik zou het wel weten.![]()
Ik word zo doodziek van dit Ajax he... donderdag avond 90 minuten lang pure ellende gezien en nu ook voor de 2e keer in 2 weken verliezen van die Rotterdammers![]()
Maar hey, we hebben wel met 6-0 van Roda gewonnen
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Frank zal wel weer zeggen dat we gedomineerd hebben ofzo.quote:Op zondag 8 november 2015 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik word zo doodziek van dit Ajax he... donderdag avond 90 minuten lang pure ellende gezien en nu ook voor de 2e keer in 2 weken verliezen van die Rotterdammers![]()
Maar hey, we hebben wel met 6-0 van Roda gewonnen![]()
Dat gaat wat worden na de wedstrijd, KNJB enz.quote:Fuck today, it's tomorrow.![]()
Veltman is echt een ramp. In het NL elftal altijd een lul bij Ajax ook."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj
Met zijn kansloze afstandsschoten
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Misschien handig om Veltman ook even bij de KNVB op herhalingscursus te sturen voor de regels van het voetbalspel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ging 1 keer goed en nu denkt hij dat hij goed kan schietenquote:Op zondag 8 november 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj
Met zijn kansloze afstandsschoten
hardcoholic![]()
Achja ik moet zeggen. Ik snap Frankie nu iets beter. Milik staat er nu weliswaar in maar raakt geen pepernoot en is niet balvast. Maargoed ik zou hem er alsnog altijd inzetten."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Daarom die dwingt het gewoon niet af.quote:Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Stiggie het volgende:
Achja ik moet zeggen. Ik snap Frankie nu iets beter. Milik staat er nu weliswaar in maar raakt geen pepernoot en is niet balvast. Maargoed ik zou hem er alsnog altijd inzetten.![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 16:06 schreef Sickert het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ra%C3%BAl_Bobadilla
Gewoon zo´n beer halen.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door RubenSosa op 08-11-2015 16:08:37 ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
verkeerd topicquote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Tete zou zo meedoen bij een Europese topclub.quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Doet ie alquote:Op zondag 8 november 2015 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tete zou zo meedoen bij een Europese topclub.Narf!![]()
Zou niet misstaan bij Barcelona inderdaadquote:Op zondag 8 november 2015 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tete zou zo meedoen bij een Europese topclub.![]()
Mee eens.quote:Op zondag 8 november 2015 16:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nee de wiki van Sanago en de 2 toppers van Barca zijn beter![]()
Ik denk dat je op basis van wiki stats een betere speler kan halen dan Marc en Frank doen door te luisteren naar scouts.quote:Narf!![]()
Wat mij verbaast: 2% van de Ajax-aankopen slaagt. Een PSV-percentage ligt gewoon rond de 40%.quote:Op zondag 8 november 2015 16:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik denk dat je op basis van wiki stats een betere speler kan halen dan Marc en Frank doen door te luisteren naar scouts.![]()
Onze jeugd is dan ook veel beter, waardoor ze (de aankopen) vaak gewoon eruit worden gespeeld.quote:Op zondag 8 november 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij verbaast: 2% van de Ajax-aankopen slaagt. Een PSV-percentage ligt gewoon rond de 40%.![]()
Zitten daar ook jeugdspelers bij?quote:Op zondag 8 november 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij verbaast: 2% van de Ajax-aankopen slaagt. Een PSV-percentage ligt gewoon rond de 40%.![]()
Ik ga uit van directe versterkingen voor het eerste elftal.quote:Op zondag 8 november 2015 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zitten daar ook jeugdspelers bij?![]()
En dan haalt Maher dat percentage nog hard naar beneden.quote:Op zondag 8 november 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij verbaast: 2% van de Ajax-aankopen slaagt. Een PSV-percentage ligt gewoon rond de 40%.
Ik denk dat het komt door dat ze het Ajax systeem moeten spelen.
Bij ons zou Messi nog falen.Narf!![]()
Gewoon nooit meer aankopen doen.quote:Op zondag 8 november 2015 16:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Onze jeugd is dan ook veel beter, waardoor ze (de aankopen) vaak gewoon eruit worden gespeeld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: