SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Een rendementsloos pingelaartje of een fysiek sterke techniekloze beukerquote:Op zondag 8 november 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom , als ze met een vleugelspeler komen zal het wel een slechte zijnOh.![]()
Die knakker van Wimbledon gewoon kopen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een rendementsloos pingelaartje of een fysiek sterke techniekloze beuker![]()
Federer?quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die knakker van Wimbledon gewoon kopen.Oh.![]()
Nee die mag in de meisjeskleedkamerquote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk jij dat Sinkgraven dan nog durft te douchen na afloop?RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker douchen met Anouk Hoogendijk.quote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee die mag in de meisjeskleedkamer
Ik zou het wel weten.Oh.![]()
Jammer dat hij homo is.quote:Op zondag 8 november 2015 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker douchen met Anouk Hoogendijk.
Ik zou het wel weten.![]()
Ik word zo doodziek van dit Ajax he... donderdag avond 90 minuten lang pure ellende gezien en nu ook voor de 2e keer in 2 weken verliezen van die Rotterdammers![]()
Maar hey, we hebben wel met 6-0 van Roda gewonnen
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Frank zal wel weer zeggen dat we gedomineerd hebben ofzo.quote:Op zondag 8 november 2015 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik word zo doodziek van dit Ajax he... donderdag avond 90 minuten lang pure ellende gezien en nu ook voor de 2e keer in 2 weken verliezen van die Rotterdammers![]()
Maar hey, we hebben wel met 6-0 van Roda gewonnen![]()
Dat gaat wat worden na de wedstrijd, KNJB enz.quote:Fuck today, it's tomorrow.![]()
Veltman is echt een ramp. In het NL elftal altijd een lul bij Ajax ook."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj
Met zijn kansloze afstandsschoten
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Misschien handig om Veltman ook even bij de KNVB op herhalingscursus te sturen voor de regels van het voetbalspel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: