Dat ligt helemaal aan Cocu.quote:Op zondag 8 november 2015 14:00 schreef hafcfan het volgende:
Dit PSV moet toch makkelijk kampioen worden
Tenzij Ajax ergens een goeie spits ophaalt. Dan is het kampioenschap voor hen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:00 schreef hafcfan het volgende:
Niet zolang er een trainer zit die de boel saboteert.quote:Op zondag 8 november 2015 14:00 schreef hafcfan het volgende:
Log ook meteen Fok uit, anders.quote:Op zondag 8 november 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe de stream uit, nu is er niks meer aan natuurlijk.
Wees een beetje vrolijk, je staat 3-1 voor.quote:
Haller?quote:Op zondag 8 november 2015 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tenzij Ajax ergens een goeie spits ophaalt. Dan is het kampioenschap voor hen.
Ze kunnen hem dit jaar kopen.
Ajax mist nog wel meer dan een goeie spits.quote:Op zondag 8 november 2015 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben vandaag.quote:Op zondag 8 november 2015 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wees een beetje vrolijk, je staat 3-1 voor.
Welnee. Een spits van het formaat de Jong halen en Ajax is kampioen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax mist nog wel meer dan een goeie spits.
Dan overschat je de rest van het elftal.quote:Op zondag 8 november 2015 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, slikken veel te veel tegendoelpunten.quote:Op zondag 8 november 2015 14:00 schreef hafcfan het volgende:
Op een of andere manier clash ik altijd met mensen van onder de rivieren.quote:
Rare mensen inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op een of andere manier clash ik altijd met mensen van onder de rivieren.
Krijgen heel weinig goals tegen en met Klaassen, Bazoer en bijvoorbeeld Schone een geweldig middenveld. Zet er een type de Jong voor met Fischer en El Ghazi op de flank en je wordt kampioen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan overschat je de rest van het elftal.
Mensen onder de rivieren zijn toch gemoedelijk?quote:Op zondag 8 november 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke rivieren bedoel je.quote:Op zondag 8 november 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, Klaassen is niet bijzonder. Alleen Bazoer is echt goed. Middenveld van PSV is veel beter.quote:Op zondag 8 november 2015 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Krijgen heel weinig goals tegen en met Klaassen, Bazoer en bijvoorbeeld Schone een geweldig middenveld. Zet er een type de Jong voor met Fischer en El Ghazi op de flank en je wordt kampioen.
Je bent te bescheiden.quote:Op zondag 8 november 2015 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Krijgen heel weinig goals tegen en met Klaassen, Bazoer en bijvoorbeeld Schone een geweldig middenveld. Zet er een type de Jong voor met Fischer en El Ghazi op de flank en je wordt kampioen.
Dat is waar, maar PSV krijgt gewoon veel te veel goals tegen. Wat dat betreft staat Ajax gewoon beter.quote:Op zondag 8 november 2015 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee joh, Klaassen is niet bijzonder. Alleen Bazoer is echt goed. Middenveld van PSV is veel beter.
Staan wel 3-1 achter.quote:Op zondag 8 november 2015 14:06 schreef Brammess het volgende:
utreg voetbalt zich constant prima onder de druk uit
3-1 in de 78e minuut. Echt belachelijk knap, ja. PSV zal wel duwen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:06 schreef Brammess het volgende:
utreg voetbalt zich constant prima onder de druk uit
De Jong in een eredivisie team hebben is sowieso oneerlijk. Het neigt zelfs naar competitievervalsingquote:Op zondag 8 november 2015 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
duurt nog 2 wekenquote:Op zondag 8 november 2015 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kots gewoon bij de gedachte dat Narsingh gewoon de volgende keer weer in de basis staat.
Willem II - PSVquote:Op zondag 8 november 2015 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kots gewoon bij de gedachte dat Narsingh gewoon de volgende keer weer in de basis staat.
Tja Cocu denkt never change a winning formula.quote:Op zondag 8 november 2015 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat dachten we van Graafschap-PSV ookquote:Op zondag 8 november 2015 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II - PSV
Doelsaldowedstrijdje.
Bleek ook zo. +3 in één wedstrijd is behoorlijk.quote:Op zondag 8 november 2015 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dachten we van Graafschap-PSV ook
Dan moet de EL wel makkelijk gewonnen kunnen worden ookquote:Op zondag 8 november 2015 14:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meen ik echt. Dit Ajax met een echt goede spits is voor mij favoriet.
Ajax heeft gewoon een prima spits die 3 ballen per wedstrijd krijgt en daarop wordt afgerekendquote:Op zondag 8 november 2015 14:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meen ik echt. Dit Ajax met een echt goede spits is voor mij favoriet.
Natuurlijk niet. Zodra je de Spaanse, Italiaanse en Engelse subtoppers tegenkrijgt ga je er teringhard af.quote:Op zondag 8 november 2015 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet de EL wel makkelijk gewonnen kunnen worden ook
Zolang hij straks maar geen één goede bal krijgtquote:Op zondag 8 november 2015 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een prima spits die 3 ballen per wedstrijd krijgt en daarop wordt afgerekend
Dat klopt, toch is 3-6 niet een uitslag die ik van tevoren verwacht had. Bal is rond, gras is groen, het is 11 tegen 11quote:Op zondag 8 november 2015 14:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bleek ook zo. +3 in één wedstrijd is behoorlijk.
Zo dacht men vroeger over Van Persie.quote:Op zondag 8 november 2015 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een prima spits die 3 ballen per wedstrijd krijgt en daarop wordt afgerekend
hij speelt nietquote:Op zondag 8 november 2015 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang hij straks maar geen één goede bal krijgt
Klassen bedoel je? Of Fischer?quote:Op zondag 8 november 2015 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wie Milik? Die kan er geen kut van, Hans. Op dat niveau met je verkeerde been niet kunnen aannemen is goed voor plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 8 november 2015 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klaassenquote:
Nee, Milikquote:Op zondag 8 november 2015 14:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klassen bedoel je? Of Fischer?
Wel het beste linkerbeen van Europa, volgens Drank de Boer.quote:Op zondag 8 november 2015 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie Milik? Die kan er geen kut van, Hans. Op dat niveau met je verkeerde been niet kunnen aannemen is goed voor plaatsvervangende schaamte.
Ik heb Milik zelden met zoveel overtuiging een bal zien inschieten in de 16 iets wat De Jong vrijwel met elke uitgespeelde kans doetquote:Op zondag 8 november 2015 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |