Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heeft zij omgekeerd wel andere grenzen aangegeven nu zij officieel met een ander gaat?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt mij in de oren alsof ze van twee walletjes wil eten: zijn gevoelens voor haar, en jouw gevoelens voor haar. Maar ze heeft haar keuze gemaakt, en heeft daarom niet het recht je nog te claimen.
Oh ja natuurlijk. is gewoon kwestie van doodleuk mee delen na 18 jaren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien omdat mevrouw dat TS doodleuk mee gedeeld heeft..
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef Scary_Mary het volgende:
Maar 's avonds alleen zijn is niet zo dolleuk..
Misschien niet nodig, omdat jij al jouw afstand hebt genomen. Maar haar mooie woorden van je niet nog meer willen kwetsen, mag ze best wat meer in daden omzetten..quote:
Morgen is ze om 06.45 hier, de jongste moet naar zwemles. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien niet nodig, omdat jij al jouw afstand hebt genomen. Maar haar mooie woorden van je niet nog meer willen kwetsen, mag ze best wat meer in daden omzetten..
Probeer in ieder geval duidelijk te communiceren dat er nu grenzen zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Morgen is ze om 06.45 hier, de jongste moet naar zwemles. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Probeer in ieder geval duidelijk te communiceren dat er nu grenzen zijn.
Sterkte Bet. Hoop dat je er goed uitkomt en de kinderen uiteraard ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:43 schreef betyar het volgende:
Heb er wel heel de dag buikpijn van gehad.
Komt goed. Vanavond flink wat contact gehad met een andere vrouwquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sterkte Bet. Hoop dat je er goed uitkomt en de kinderen uiteraard ook.
Niet meteen weer naar de andere kant doorslaan he? Even pas op de plaats.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Komt goed. Vanavond flink wat contact gehad met een andere vrouw![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet meteen weer naar de andere kant doorslaan he? Even pas op de plaats.
Het voordeel van het vrijgezellenbestaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijk uit hè. Volgens mij heb/had jij het wel redelijk goed. Niet dat zij daar misbruik van wel gaan maken, daar ben je nu misschien gevoelig voor? Of ben ik nu heel negatief?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Neuh, ik ben een vrij nuchter persoon hoor. Even wat afleiding.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk uit hè. Volgens mij heb/had jij het wel redelijk goed. Niet dat zij daar misbruik van wel gaan maken, daar ben je nu misschien gevoelig voor? Of ben ik nu heel negatief?
Zou voorlopig - zeker totdat alles op papier staat en officieel is ondertekend - daar nog erg voorzichtig mee zijn.
Ik ben het met je eens, voor zover ik dat via een monitor kan inschatten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Eens met Reya.
Je klinkt heel afwachtend en passief, maar ik denk dat je, om jezelf te beschermen, best wat actiever afstand mag creëeren. Dus dan ben je niet benieuwd, dan bewaar je grenzen en afstand en krijgt ze geen opening voor haar fratsen.
Klinkt nogal resoluut en daadkrachtig, terwijl dat uit zijn relaas nergens valt op te maken. Met zijn tweeën uithuilen op bed en haar behoeden voor een café-uitbater als nieuwe man, klinkt het toch genuanceerder dan haar simpelweg de deur wijzen.quote:Op maandag 9 november 2015 16:26 schreef Koral het volgende:
In de OP staat toch echt dat TS haar de deur heeft gewezen.
Njah, ik heb haar toch echt gezegd dat ze kon vertrekken.quote:Op zondag 15 november 2015 12:39 schreef Cresapk het volgende:
[..]
Klinkt nogal resoluut en daadkrachtig, terwijl dat uit zijn relaas nergens valt op te maken. Met zijn tweeën uithuilen op bed en haar behoeden voor een café-uitbater als nieuwe man, klinkt het toch genuanceerder dan haar simpelweg de deur wijzen.
TS schreef later dat zijn schoonmoeder ook vlakbij woont. De vrouw in kwestie had daar wellicht ook kunnen verblijven ipv die cafe uitbater.quote:Op zondag 15 november 2015 12:39 schreef Cresapk het volgende:
[..]
Klinkt nogal resoluut en daadkrachtig, terwijl dat uit zijn relaas nergens valt op te maken. Met zijn tweeën uithuilen op bed en haar behoeden voor een café-uitbater als nieuwe man, klinkt het toch genuanceerder dan haar simpelweg de deur wijzen.
Mijn schoonmoeder woont zelfs langs ons, ze hoefde de poort maar door te lopenquote:Op maandag 16 november 2015 01:03 schreef Koral het volgende:
[..]
TS schreef later dat zijn schoonmoeder ook vlakbij woont. De vrouw in kwestie had daar wellicht ook kunnen verblijven ipv die cafe uitbater.
Mijn punt was dat dat eruit zetten behoorlijk impulsief leek. Gaat toch over de moeder van zijn kinderen.
Heb mijn kritiek al eerder gestaakt omdat uiteindelijk lijkt dat TS het allemaal onder controle heeft. Misschien juist wel door deze actie omdat hij zijn eigenwaarde heeft gehouden en duidelijkheid heeft geschept. Lijkt me ook niet onbelangrijk bij zo iets ingegrijpends voor kinderen.
Zijn er genoeg die uithuilen bij de kinderen, over de rug van kinderen een vechtscheiding uitvechten. Als het daar niet op uit draait voor TS en zijn ex krijgen ze van mij complimenten.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 16 november 2015 10:36 schreef betyar het volgende:
Krijgt nu al geen salaris (was +- 480 per maand) meer voor het deel dat ze in het huishouden doet. Arm meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |