abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 november 2015 @ 11:39:15 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157397419
quote:
9s.gif Op zondag 8 november 2015 08:39 schreef Lienekien het volgende:
Wat een klotesituatie voor je.

Ik weet niet of je dit nu wil horen. De indruk die ik nu krijg, is dat ze zich schuldig voelt en daarom zegt jou tegemoet te willen komen.
Deze indruk krijg ik ook. En het wordt versterkt omdat je niet kwaad wordt.

Denk om de kinderen TS, hoe chaotisch het allemaal ook voor jou nu is, zij hebben houvast aan stabiliteit.
  zondag 8 november 2015 @ 11:55:08 #52
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_157397700
Wat een vreselijk nare situatie, maar cijfer jezelf vooral niet weg, TS! Sterkte.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_157397935
Ja, echt een kutsituatie Bet,

Om even wat praktische zaken te benoemen: dien alvast wel een echtscheidingsverzoek in en zet de nu gemaakte afspraken vast op papier. Ga desnoods langs bij een notaris of advocaat om alles goed vast te laten leggen. Het nu doen van allerlei toezeggingen, maar de echte scheiding nog niet door willen zetten klinkt als het nu bieden van een zoethoudertje, om die vervolgens, als het er op aan komt, weer net zo hard weg te (kunnen) nemen.

Bij het indienen van een echtscheidingsverzoek stopt de burgerlijke gemeenschap, waardoor nieuwe vermogensbestanddelen tot de individuele vermogens zullen gaan behoren.

Ook als er dan bij de boedelscheiding flink in jouw voordeel wordt verdeeld, kan het zijn dat een deel van het vermogen als schenking zal worden aangemerkt, waar je dus weer belasting over zal moeten betalen.

Ik snap dat je hoofd nu echt niet staat naar dat soort zaken, maar je lijkt veel te weinig aan je eigen belangen te denken op dit moment.
  zondag 8 november 2015 @ 12:27:25 #54
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157398108
Ja, het is klote, maar zo gaan die dingen soms. Je gevoel heb je helaas niet altijd in de hand. Het is een goede zaak denk ik om er op een goede, harmonieuze manier uit te komen met elkaar!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 8 november 2015 @ 12:45:48 #55
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157398440
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Een zware tijd brengt je, als de relatie goed is, dichter bij elkaar. Zij zag er een excuus in om met een ander aan te pappen. Jullie relatie was al niet meer goed, voordat die ander in de picture kwam.

Je laat nu uit liefde voor haar ontzettend over je heen lopen. Want als zij er achter komt dat het grs niet groener is aan de andere kant dan wil ze terug bij haar oude vertrouwde situatie. Das lekker makkelijk, en jij zou dat ook nog accepteren.

Ze heeft je volledig gebruikt en doet dat nog steeds. Regel alle shit in JOUW voordeel. Laat alles over dat huis op papier zetten, officieel,want haar houding zal veranderen en dan screwed ze je nog een keer. Echt, je b3vinst je in een hele gevaarlijke situaatie nu je emotioneel bent en je met een vrouw van doen hebt die blijkbaar heel berekenend te werk gaat.

Dat ze huilt is prima, maar zij is in de verwerking hiervan een stuk verder dan jij bent en zij zal dus 'sneller' denken dan jij en in springen op een veranderende situatie met haar verstand, terwijl je wonden nog aan t likken bent en vanuit gevoel handelt.
Goede post dit. TS, bescherm jezelf alsjeblieft. Neem afstand, regel de belangrijkste administratieve zaken en pak ruimte om je kop helder te krijgen en na te denken over vragen: Wat wil jij nu? Wat heb jij nu nodig? Onder welke voorwaarden?

Ik baal oprecht voor je, dit gun je niemand. Heel veel sterkte de komende tijd.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 8 november 2015 @ 12:56:57 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157398656
geen makkelijke beslissing na 18 jaar en 2 kinderen, het is vaak zo dat je pas dat mist als je weet dat je het mist en dat is denk ik bij haar het geval. De consequenties zijn enorm maar dat beseft ze pas nadat ze het mist.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157398779
Heel veel sterkte.

Kies voor jezelf.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_157399094
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Daar ben ik het alles behalve volledig mee eens. Het is gewoon een knulletje dat zelf waarschijnlijk een keer een gebroken hartje heeft gehad en nu alle vrouwen die breken met hun man ziet als vuile hoeren. Grow the fuck up.
Hmmm ik weet niet wat zijn persoonlijke verhaal is maar uit de verhaal van ts komt duidelijk naar voren dat ze 1: vreemd is gegaan tijdens hun huwelijk en 2: ts als backup gebruikt
  zondag 8 november 2015 @ 13:21:45 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157399146
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 13:19 schreef loni55 het volgende:

[..]

Hmmm ik weet niet wat zijn persoonlijke verhaal is maar uit de verhaal van ts komt duidelijk naar voren dat ze 1: vreemd is gegaan tijdens hun huwelijk en 2: ts als backup gebruikt
Prima, dat ziet eruit als een correcte en fatsoenlijke omschrijving, er is geen enkele reden om het zo grof te omschrijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157399272
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Prima, dat ziet eruit als een correcte en fatsoenlijke omschrijving, er is geen enkele reden om het zo grof te omschrijven.
Dat heb ik ook niet opgeschreven en ben het wel met je eens dat het te grof is.
  zondag 8 november 2015 @ 13:59:18 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157400026
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 13:27 schreef loni55 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet opgeschreven en ben het wel met je eens dat het te grof is.
Ik weet dat jij het niet geschreven had ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157401468
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Een zware tijd brengt je, als de relatie goed is, dichter bij elkaar. Zij zag er een excuus in om met een ander aan te pappen. Jullie relatie was al niet meer goed, voordat die ander in de picture kwam.

Je laat nu uit liefde voor haar ontzettend over je heen lopen. Want als zij er achter komt dat het grs niet groener is aan de andere kant dan wil ze terug bij haar oude vertrouwde situatie. Das lekker makkelijk, en jij zou dat ook nog accepteren.

Ze heeft je volledig gebruikt en doet dat nog steeds. Regel alle shit in JOUW voordeel. Laat alles over dat huis op papier zetten, officieel,want haar houding zal veranderen en dan screwed ze je nog een keer. Echt, je b3vinst je in een hele gevaarlijke situaatie nu je emotioneel bent en je met een vrouw van doen hebt die blijkbaar heel berekenend te werk gaat.

Dat ze huilt is prima, maar zij is in de verwerking hiervan een stuk verder dan jij bent en zij zal dus 'sneller' denken dan jij en in springen op een veranderende situatie met haar verstand, terwijl je wonden nog aan t likken bent en vanuit gevoel handelt.
Sterkte TS, en bovenstaande raad van Coolguy absoluut direct opvolgen.

In de famillie hebben we ook zo'n figuur zoals je vrouw en die is totaal niet te vertrouwen. Gaat met regelmaat vreemd, komt dan weer terug met spijt, gaat dan weer vreemd enzovoorts. En dit verhaal blijft maar voortgaan omdat de benadeelde partij constant vergeeft en blind is.

Regel wat Coolguy je adviseert en probeer zeker geen wraak te nemen. Die twee komen zichzelf nog wel tegen. Je vrouw zal die kerel op den duur ook bedriegen als ze op hem uit is gekeken en naar jou zal ze dan (als je verstandig bent) niet terugkunnen.

Ik weet het, 18 jaar en 2 kinderen. Maar je kinderen zijn nog jong en dit is het moment om ze iets bij te brengen over fatsoen en trouw en dingen die ze later uit hun hoofd moeten halen.
pi_157401496
Ah shit Betyar, dus toch. Je had al wat door laten schemeren. Er gebeurt veel nu in je hoofd. Praat er over en probeer alles op een rijtje te krijgen. Het is niet makkelijk, maar denk aan je kinderen en jezelf. Jullie zijn dat dubbel en dwars waard O+ :*
  zondag 8 november 2015 @ 15:01:52 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157401645
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Doe normaal man, praat je zo ook tegen je moeder? :')
Nee, wel tegen de jouwe.

Maar serieus, dat kleffe lieve gedoe is niet nuttig in deze situaties. Levert op lange termijn alleen maar meer problemen op.

Het is geen vriendelijke reactie, maar die gast moet wel inzien dat het een dom wijf is waar hij van af moet. Dumpen die handel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157402166
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is geen vriendelijke reactie, maar die gast moet wel inzien dat het een dom wijf is waar hij van af moet. Dumpen die handel.
Het is wel de moeder van zijn kinderen, denk niet dat deze toon erg constructief is.
pi_157402311
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, wel tegen de jouwe.

Maar serieus, dat kleffe lieve gedoe is niet nuttig in deze situaties. Levert op lange termijn alleen maar meer problemen op.

Dom advies. Hou er rekening mee dat er kinderen bij betrokken zijn. De zaken oplossen op jouw grove no-nonsens manier levert óók een hoop problemen op.

TS, veel sterkte.
  zondag 8 november 2015 @ 15:23:02 #67
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157402400
Van die mensen die hier helemaal boos om worden en vinden dat dat het sterk veroordeeld moet worden :')

Soms gebeuren die dingen gewoon. Je gevoel heb je niet altijd in de hand en monogamie is toch een achterlijke kut illusie.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157404786
Sterkte in deze kuttijd betyar.
  zondag 8 november 2015 @ 16:38:29 #69
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_157404809
O ja. Stel dat je huis 'onder water' staat dan kan het zijn dat de vertrekkende partner moet bijbetalen. Als je gaat scheiden zal de hypotheek op jouw naam komen met alle gevolgen van dien. Breng even goed in kaart hoe gunstig de regeling voor jou is.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 17:38:07 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_157406146
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:10 schreef Scorpie het volgende:
Klote voor je betyar, als ik je een tip mag geven, denk ook aan jezelf.
Dit. Sterkte!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_157407281
leuke vriend zeg. mag hopen dat die lijer een ex-vriend is nu? zou em een paar stompen verkopen als je m ziet.
  zondag 8 november 2015 @ 18:41:22 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_157407294
Idd wat anderen zegt, je maakt nog te veel beslissingen met je gevoel. Zorg dat je de afspraken over je huis en inboedel op papier hebt staan, het liefs bij de notaris. Daarna heb je tijd en ruimte voor nostalgische gedoe.

Ze heeft je voor de meest pijnlijke redenen laten vallen: gevoel is weg. Na 18 jaar relatie en "gevoel is weg". Kinderlijk. Heeft ze wel een reden achteraan gegeven?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 8 november 2015 @ 18:46:43 #73
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157407395
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 08:52 schreef betyar het volgende:

[..]

Haar gevoel is weg voor mij, ze houdt van me maar dat ene gevoel is weg. We hebben een zware tijd gehad en ze heeft haar heil bij een ander gezocht. Ben er heilig van overtuigd dat hij daar misbruik van heeft gemaakt en daardoor heeft het gevoel dat eerst wel aanwezig was weggedrukt. Bij een verliefdheid en spannende affaire zie je enkel de leuke dingen van je nieuwe geliefde en druk je de leuke dingen bij je oude weg en ga je je steeds meer irriteren aan hem omdat je bij die andere wilt zijn.
mwah...
pi_157409303
Klote situatie, maar je moet wel wat ruggengraat kweken TS. Zoals al eerder gezegd is, hoe haar relatie nu gaat lopen met haar nieuwe kerel (en hoeveel tijd ze wel of niet samen spenderen) is voor jou totaal niet relevant. En tegen haar zeggen dat de deur altijd open blijft staan is natuurlijk ook een uitnodiging tot misbruik maken. Je moet jezelf niet in de uitverkoop gooien zoals mijn wijze moeder altijd zei. Je verdient beter en dat weet je zelf ook. Niet iemand die straks weer met hangende pootjes terugkomt omdat haar nieuwe relatie toch niet werkte.
pi_157409831
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Klote situatie, maar je moet wel wat ruggengraat kweken TS. Zoals al eerder gezegd is, hoe haar relatie nu gaat lopen met haar nieuwe kerel (en hoeveel tijd ze wel of niet samen spenderen) is voor jou totaal niet relevant. En tegen haar zeggen dat de deur altijd open blijft staan is natuurlijk ook een uitnodiging tot misbruik maken. Je moet jezelf niet in de uitverkoop gooien zoals mijn wijze moeder altijd zei. Je verdient beter en dat weet je zelf ook. Niet iemand die straks weer met hangende pootjes terugkomt omdat haar nieuwe relatie toch niet werkte.
Dit. Het is hard maar waar. Het is een situatie waarin je alleen maar verliest, maar pak iig de optie waarin je het minst verliest.

Misschien ook contact met een psycholoog oid. Iig iemand die je kan bijstaan (en verstand van zaken heeft), kan me voorstellen dat je dat in zo n geval wel nodig hebt. Heel veel sterkte!
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')