Wat is dit voor achterlijke zin? Alsof het vanzelfsprekend is om een kat buiten rond te laten struinen, alwaar hij overlast voor de buurt veroorzaakt en eventueel schade toebrengt aan de lokale fauna.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef houdjemond het volgende:
Kan de kat naar buiten of woon je in een flat?
Waar kwam je op uit dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat fijn!!
[..]
In ieder geval een tip: geleidelijk overstappen en niet van de ene op de andere dag iets anders voorschotelen, anders kan ze diarree krijgen. Ik heb een keer het hele assortiment brokjes en natvoer van Zooplus (webshop) vergeleken qua ingrediënten. Door in grote hoeveelheden te bestellen valt de prijs dan best mee voor die kwaliteit. (Ze hebben ook proefverpakkingen, zodat je niet met 10 kg brokken blijft zitten die ze niet wil.) Oh, en de Duitse pagina is vaak goedkoper dan de Nederlandse.
Wij zijn overgestapt van royal canin naar sanabelle. Katten doen het er veel beter op. Sanabelle bevat geen granen wat royal canin wel heeft. Ze poepen veel en veel minder + het stinkt amper. 1 van onze katten braakte met royal canin constant haarballen op. Dat doet ze inmiddels zelden/totaal niet meer. Ze eten er minder van en het kost minder dan het overpriced royal canin merk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:39 schreef Balkondeur het volgende:
[..]
Waar kwam je op uit dan?
Ik heb geen foto's!
Wij hebben Maine Coons, dus ik heb brokken die speciaal voor grote rassen zijn: een mix van 3 merken met vlees als eerst vermelde ingrediënt (Animonda, Sanabelle, Royal Canin). Dit betekent dat plantaardige troep niet het hoofdingrediënt is, maar graan of aardappel zit er altijd wel in. De brokken staan dag en nacht voor ze klaar. Ze krijgen 's avonds wat natvoer als extra:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |