coolquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, ga volgend weekend UOAT binge-watchen
Leuke kat, maar wel een kutnaam.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 min geleden kwam ik erbij zitten op de bank terwijl ze op de leuning zat
[ afbeelding ]
toen samen een kopstootje gegeven en ging ze liggen, toen gaf ik een kusje op haar achterwerk terwijl ze geniet hoe ik aan dr kopje kriebel
[ afbeelding ]
ik ben verliefd op bella
Ik heb in mijn leven 4 katten (gehad)/meegemaakt:quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:48 schreef Saisai het volgende:
Mijn katten/ poezen hun namen waren:
* Shiva (want overgenomen van de buurvrouw en vond het lullig om haar te hernoemen)
* Bolle (want asielkat die geen stop had en méééégadik was toen ik hem kreeg)
* (rooie) Rinus (want rood)
* Qwerty (want hij kwettert 'namanamnamanamam' als ie naar je toe loopt)
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Sorry dat je sorry zegt voor iets waar je geen sorry voor hoeft te zeggen
Slaap lekker.quote:
Klopt, mensen moeten even wat unbans krijgen volgende week ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Maar wel nog altijd saai hier.
Dat zou wel een hoop helpen. Zitten er een hoop in de ban hoek tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, mensen moeten even wat unbans krijgen volgende week ofzo
Zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel een hoop helpen. Zitten er een hoop in de ban hoek tegenwoordig.
Het is wel erger geworden dan een paar jaar geleden, maar nu moet ik ook niet echt daarover zeiken. Zometeen heb ik er weer eentje te pakken.quote:
Valt wel mee. Alleen kankeren word iets minder gewaardeerd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is wel erger geworden dan een paar jaar geleden, maar nu moet ik ook niet echt daarover zeiken. Zometeen heb ik er weer eentje te pakken.
Achja, dan maar lekker nachtbaggeren in ONZ en in KLB.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen kankeren word iets minder gewaardeerd.
Ieder z'n hobbyquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, dan maar lekker nachtbaggeren in ONZ en in KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |