Remix kon ik niet zo snel vinden, maar deze is ook leukquote:
Heb net yoghurt met cruesli opquote:
Altijd een goed idee, heb alleen teveel ervan gehad afgelopen week, iets te veel gefokt en moeten leren om nog beetje goed te kokenquote:
Staat die er al sinds november vorig jaar? Is me nooit opgevallen.quote:Op zondag 8 november 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze Messias, LR heeft die gezet.
Ik denk toen al 2-3 maanden.quote:Op zondag 8 november 2015 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat die er al sinds november vorig jaar? Is me nooit opgevallen.
Ik denk dat het echt heel slecht gaat worde.quote:Op zondag 8 november 2015 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben na donderdag heel erg bang.
Het niveau wat Ajax gaat etaleren wordt héél pijnlijk. Probleem is dat Ajax' defensie erg sterk staat waardoor ik de kans op een 1-0/0-0/0-1 het meest realistisch acht.quote:Op zondag 8 november 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt heel slecht gaat worde.
Ik ga zo 5 pond zetten op 0-0quote:Op zondag 8 november 2015 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het niveau wat Ajax gaat etaleren wordt héél pijnlijk. Probleem is dat Ajax' defensie erg sterk staat waardoor ik de kans op een 1-0/0-0/0-1 het meest realistisch acht.
wie zei dat?quote:Op zondag 1 november 2015 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op haar profiel staat man maar iemand zei dat zij mooi lang zwart haar had en toen wist ik het even niet meer
odds van 11quote:Op zondag 8 november 2015 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-0 zie ik het zelf niet worden. Maar voel jezelf vrij om te kiezen.
brengt hij geen ervaring, kracht, fysiek?quote:Op zondag 8 november 2015 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Let vooral op Gudelj en wat hij de hele wedstrijd uitvoert. Dat is zo ontzettend lachwekkend en treurig. Zoveel onopvallendheid en grijsheid in zijn spel. Toch mag hij keer op keer in de basis starten.
Algemeen rode kaart of specifieke rode kaart?quote:Op zondag 8 november 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
even kijken hoeveel je voor een rode kaart kan krijgen
Hou op, HOU OP, HOU OP.quote:Op zondag 8 november 2015 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brengt hij geen ervaring, kracht, fysiek?
algemenequote:Op zondag 8 november 2015 02:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Algemeen rode kaart of specifieke rode kaart?
El Ahmadi is verdacht goed in het ontwijken van rode kaarten terwijl hij toch al een aantal wedstrijden schorsing hoort te hebben.quote:
je kan beter whisperen als je niet kan slapenquote:Op zondag 8 november 2015 02:12 schreef DerRabbit het volgende:
Dacht ik niet kunnen slapen te kunnen lossen met een paar afleveringen van House of Cards, ben ik nu alweer 3 afleveringen verder
Daar verbaas ik me ook al een tijdje over!quote:Op zondag 8 november 2015 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ahmadi is verdacht goed in het ontwijken van rode kaarten terwijl hij toch al een aantal wedstrijden schorsing hoort te hebben.
Leuk!quote:Op zondag 8 november 2015 02:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook al een tijdje over!
House of Cards is te leukquote:Op zondag 8 november 2015 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan beter whisperen als je niet kan slapen
Laatste seizoen Suits heb ik net af, en moet nog eenseizoen van The Unit, maar die kijk ik al een maandje of twee niet meer.quote:Op zondag 8 november 2015 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
naar wat kijk je momenteel nog meer
Jij nog enige series aan te raden?quote:Op zondag 8 november 2015 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
naar wat kijk je momenteel nog meer
Bates Motel.quote:Op zondag 8 november 2015 02:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog enige series aan te raden?
Klinkt goed, maar ben nooit zo van de series die voort borduren op films. Vind ik meestal toch een beetje een slap aftreksel van de legendes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |