Mhoah, als je het tijdens je studie/werk gebruikt is het wel armoedig ja, maar als je met maten bent moet het gewoon kunnen. Wie ben jij om dat te bepalen dan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volk dat woorden als "Roffa" in de mond neemt zou geweerd moeten worden uit prestigieuze instituten als de universiteit en de advocatuur.
Hoe ging je tentamenquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah, als je het tijdens je studie/werk gebruikt is het wel armoedig ja, maar als je met maten bent moet het gewoon kunnen. Wie ben jij om dat te bepalen dan.
Overigens valt het me echt op dat er veel mensen rustig met trainingspakjes en petjes naar colleges gaan, dat lijkt me toch iets erger.
Zoals verwacht slecht, ga het ook herkansen. (hele verhaal zie je in het vorige topic, laatste pagina's)quote:
Oh spannendquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zoals verwacht slecht, ga het ook herkansen. (hele verhaal zie je in het vorige topic, laatste pagina's)
naja verhaal is ook wat overdreven, een paar zinnetjesquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh spannend
Even teruglezen dan maar
Je dacht dat het goed ging maar uiteindelijk blijkt het een drama te zijnquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
naja verhaal is ook wat overdreven, een paar zinnetjes
70% meerkeuze en 30% open casusvragen (dat is niet moeilijk na te kijken, meestal een zinnetje)quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je dacht dat het goed ging maar uiteindelijk blijkt het een drama te zijn
Maar het was open toch? Dat is lastig nakijken voor jezelf.
Iemand die zich ernstig zorgen maakt om het culturele verval van de natie. Heten je maten soms Rachid en Hicham of zo?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie ben jij om dat te bepalen dan.
Dat zou ook niet toegestaan moeten worden. Zelfs op hbo werd geëist dat de petjes af moesten.quote:Overigens valt het me echt op dat er veel mensen rustig met trainingspakjes en petjes naar colleges gaan, dat lijkt me toch iets erger.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Iemand die zich ernstig zorgen maakt om het culturele verval van de natie. Heten je maten soms Rachid en Hicham of zo?
Wat een kleinzieligheid om je druk te gaan maken over wat anderen naar college dragen zeg. Totaal oninteressant als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah, als je het tijdens je studie/werk gebruikt is het wel armoedig ja, maar als je met maten bent moet het gewoon kunnen. Wie ben jij om dat te bepalen dan.
Overigens valt het me echt op dat er veel mensen rustig met trainingspakjes en petjes naar colleges gaan, dat lijkt me toch iets erger.
Maak ik me er druk om?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een kleinzieligheid om je druk te gaan maken over wat anderen naar college dragen zeg. Totaal oninteressant als je het mij vraagt.
Precies. Gewoon lekker in pak gaan. Of met dispuutsdas om. Fuck it.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een kleinzieligheid om je druk te gaan maken over wat anderen naar college dragen zeg. Totaal oninteressant als je het mij vraagt.
Mwa, trainingspakken en petjes zijn toch een brug te ver wat mij betreft.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:02 schreef Blistering het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Ik kom daar niet om te kijken hoe anderen eruit zien
Tuurlijk wel. Alleen niet dudes in trainingspakken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:02 schreef Blistering het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Ik kom daar niet om te kijken hoe anderen eruit zien
Goeie.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:13 schreef Yreal het volgende:
Waarom maken jullie je niet druk over hoe de vrouwen erbij lopen?
Blijft toch mooi om te zien wat er al dan niet voorbij komt zetten aan vrouwelijk schoon bij de faculteit. Vooral in de lente/zomer als de zon schijntquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:13 schreef Yreal het volgende:
Waarom maken jullie je niet druk over hoe de vrouwen erbij lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |