abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 14:09:48 #276
43556 miss_dynastie
pi_157447948
Paling O+

1 januari is wel zo'n ongelooflijk lastig moment om te beginnen, ik snap niet dat mensen hun goede voornemens niet pas vanaf 6 januari gaan uitvoeren, want voor die datum sneuvelt toch 90% :')
pi_157448054
Ik ken niemand die ooit daadwerkelijk op 1 januari is begonnen. Meestal de eerste normale werkweek daarna weer ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157448087
Ja, nou, 1 januari is een dag die niet bestaat. Afgelopen jaar was ik om 8 uur 'sochtends thuis en zat ik om 2 uur 's middags in het 'Jazz cafe' mijn kater weg te drinken met whiskey.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 14:20:07 #279
43556 miss_dynastie
pi_157448131
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken niemand die ooit daadwerkelijk op 1 januari is begonnen. Meestal de eerste normale werkweek daarna weer ofzo.
Oh, ik wel. Zelf ook weleens een halfslachtige poging gedaan trouwens :@ :')
pi_157448160
Ik ben vijf januari jarig dusii begin idd meestal op de eerste dag na mijnnverjaardagsfeestje met nieuee voornemens.

Die ik al jaren niet meer heb, overigens.
Kwak
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:31:35 #281
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157448343
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb je nog gezellige nieuwjaarsborrels die maand! En verjaardagen! En feestjes! Doe maar gewoon 1 februari dan.
Ja, maar dat is vlak voor carnaval! Het wordt 1 maart!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157448398
Slechte voornemens?
Ik vermijd dieet :@ heb wel schop onder m'n kont nodig, maar word kribbig als vriend die geeft.
1x per week Bodybalance, verder een vrij sedentaire levensstijl.
/stom
Werk gaat dan weer wel goed. Kon het maar op alle vlakken goed gaan...
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:37:59 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_157448455
ik ben dit keer twee maart begonnen.

Verder wil ik even een knuffel aan BE geven!

Het ging hier ook even slecht de afgelopen dagen. Erg slecht. En ja, dat vertaalt zich in eten. In het kader van naming en shaming even in chronologische volgorde wat ik gisteren at:

Yoghurt met frambozen en muesli
Vier boterhammen 30+ kaas (tot hier ging het goed)
Een grote pistolet filet americain met ei
Een grote triple chocolate koek
Een halve zak truffelkruidnoten
Een groot bord zuurkoolstamp met worst
Twee kleine B&J bakjes
Een halve zak chips

En dat alles resulteerde uiteraard in een whopping 2 kilo extra op de weegschaal.

Mijn motto is vaak: als het mis gaat, fuck it all, dan EET ALLES MAAR. En dat deed ik gisteren. En voor het eerst in mijn leven ben ik niet boos op mezelf. Niet de behoefte om mezelf te straffen. Niet verdrietig om het getal op de weegschaal. Het is, en het was even nodig. En die twee kilo gaan er ook weer af. En dat was het dan. Is dat ook een soort mentale mijlpaal?
disclaimer
pi_157448481
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat ook een soort mentale mijlpaal?
Ja.

Ik heb m zelf ook bereikt en meestal lukt het me om er 'm'n schouders over op te halen', geeft zo'n rust.
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:46:27 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157448589
Nou zeker wel SQ!
En een dikke _O_ en *; voor je eerlijkheid. Ik heb het hier ook net neergegooid maar schaam me dan echt kapot als ik opschrijf wat ik dan zo even tussen neus en lippen door wegwerk. (En dan viel dit nog wel mee. :@ )
En hoewel het natuurlijk BS is doet het me wel goed te weten dat ik niet de enige vreetzak ben dit zo achterlijk kan doen.

En dan nog een hele, hele dikke _O_ voor niet boos zijn op jezelf. Ik denk dat dat wel een van de sleutels is. Kijk, er zijn vrouwen die dit nooit doen of gedaan hebben, prima, die hoeven hier dus sws niet over na te denken, maar voor de mensen die het wel doen... Uitzonderingen mogen er zijn. Als je dit niet elke dag doet is er helemaal geen man over boord en de helft van die 2kg is sowieso al extra zout in alles wat je gegeten heb dus dat pies je er morgen zo weer af.

Dikke :* voor jou, want het is natuurlijk wel kut dat het 'nodig' was.
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:49:42 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_157448642
Lonaa O+

Ik ben wel es op 1 januari gestopt met roken trouwens. Negen maanden volgehouden tot mijn eerste grote liefde me dumpte :') Was erg succesvol. Ik had de nacht ervoor zes pakjes leeggerookt en kon dagenlang geen sigaret zien.

Met eten zit dat wel anders. Al zijn het maar de restjes oliebol (ja, ik hou van oude oliebollen ;( )
disclaimer
pi_157448643
quote:
Mijn motto is vaak: als het mis gaat, fuck it all, dan EET ALLES MAAR. En dat deed ik gisteren. En voor het eerst in mijn leven ben ik niet boos op mezelf. Niet de behoefte om mezelf te straffen. Niet verdrietig om het getal op de weegschaal. Het is, en het was even nodig. En die twee kilo gaan er ook weer af. En dat was het dan. Is dat ook een soort mentale mijlpaal?
:*
Gaat het vandaag alweer ietsjes beter? /knuffel
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:51:38 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_157448672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou zeker wel SQ!
En een dikke _O_ en *; voor je eerlijkheid. Ik heb het hier ook net neergegooid maar schaam me dan echt kapot als ik opschrijf wat ik dan zo even tussen neus en lippen door wegwerk. (En dan viel dit nog wel mee. :@ )
En hoewel het natuurlijk BS is doet het me wel goed te weten dat ik niet de enige vreetzak ben dit zo achterlijk kan doen.

En dan nog een hele, hele dikke _O_ voor niet boos zijn op jezelf. Ik denk dat dat wel een van de sleutels is. Kijk, er zijn vrouwen die dit nooit doen of gedaan hebben, prima, die hoeven hier dus sws niet over na te denken, maar voor de mensen die het wel doen... Uitzonderingen mogen er zijn. Als je dit niet elke dag doet is er helemaal geen man over boord en de helft van die 2kg is sowieso al extra zout in alles wat je gegeten heb dus dat pies je er morgen zo weer af.

Dikke :* voor jou, want het is natuurlijk wel kut dat het 'nodig' was.
Joh, gedeelde smart is halve smart toch? Ik durfde het juist ook toe te geven omdat jij me voorging ;)
En mja, weet je. Als je heel rationeel gaat kijken. Wat doet meer schade? Die punt boterkoek of de krassen die je zelf naderhand in je ziel zet door jezelf zo te straffen?

disclaimer
pi_157448691
BE-tje, misschien moet je beginnen met jezelf geen dikke vreetzak noemen? Je bent gewoon je fab zelf, die een fuck up heeft gemaakt. Dat maakt jou geen fuck up. Maak je het niet makkelijker voor jezelf als je wat liever bent voor jezelf? Kun je niet juist wat steun gebruiken? Ipv afbranderij? Dat zou je hier toch ook van een ander verwachten? Waarom geef je het jezelf dan niet?

Waarmee ik niet wil zeggen dat je alles maar met de mantel der liefde moet bedekken, je moet wel realistisch blijven, maar ik vind het ook geen waarheid om jezelf als -enkel- een dikke vreetzak te definiëren.

Ik geloof wel een beetje in NLP achtige dingen en ik denk dat zo over en tegen jezelf praten, je gewoon niet helpt. Dat is destructiever dan de snacks...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_157448713
quote:

Ik weet niet of het een mijlpaal is maar vind het in ieder geval super om te lezen.
Beter dan die zelfhaat die je ook vaak in het topic leest.
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:55:01 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_157448733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
BE-tje, misschien moet je beginnen met jezelf geen dikke vreetzak noemen? Je bent gewoon je fab zelf, die een fuck up heeft gemaakt. Dat maakt jou geen fuck up. Maak je het niet makkelijker voor jezelf als je wat liever bent voor jezelf? Kun je niet juist wat steun gebruiken? Ipv afbranderij? Dat zou je hier toch ook van een ander verwachten? Waarom geef je het jezelf dan niet?

Waarmee ik niet wil zeggen dat je alles maar met de mantel der liefde moet bedekken, je moet wel realistisch blijven, maar ik vind het ook geen waarheid om jezelf als -enkel- een dikke vreetzak te definiëren.

Ik geloof wel een beetje in NLP achtige dingen en ik denk dat zo over en tegen jezelf praten, je gewoon niet helpt. Dat is destructiever dan de snacks...
Ja, jij zegt het in mooiere woorden, maar dat bedoel ik dus precies!

Shandalietje, ik heb je even via 't andere kanaal geantwoord :*
disclaimer
pi_157448900
Wat DP zei. En SQ. En dingen. :*

Ik heb daarnet zo fucking heerlijk gesport. Mijn. Fucking. Hemel.

Eerst half uurtje KT, of iets minder. Het was erg druk en had niet heel veel zin om lang te wachten bij de sets die ik eigenlijk ook nog wilde doen. Daarna mijn zelf in elkaar gezette spinningles van 44 minuten. Wat ben ik een baas 8-) 'Keihard' meeplaybackend (:') ) een heerlijke zware les gespind, zo gezwoten, dat hebben de spinninginstructeurs hier zelden voor elkaar gekregen :o

En daarna nog 30 baantjes gezwommen. En toen boodschappen. En nu lunch en daarna hard aan 't werk, verder waar ik mee begonnen was vanochtend. Sporten was ook zeker geen niet-werk-tijd, want tijdens 't sporten ook lekker m'n gedachten en ideeën kunnen ordenen. Ja. Lekker dagje tot nu toe!

*O*
Ja doei.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:08:34 #293
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157448981
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja, nou, 1 januari is een dag die niet bestaat. Afgelopen jaar was ik om 8 uur 'sochtends thuis en zat ik om 2 uur 's middags in het 'Jazz cafe' mijn kater weg te drinken met whiskey.

:')
+1 :') 1 januari breng ik ook zo veel mogelijk in bed of op de bank door met thee, vitamine C bruistabletten, jus d'orange en ander antikatervoer :P
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:08:48 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157448991
Tx lieve ladies!
Jullie hebben gelijk. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik dat soort dingen hier vaak ook wel zeg uit een soort van zelfbescherming, als ik het zelf zeg dan hoeven anderen (lurkers of trollen bijvoorbeeld) het niet meer te zeggen.
Het is echt niet zo dat ik mezelf de hele dag loop te pijnigen en kleineren hoor.

MoBlo, wat klinkt dat sporten toch heerlijk! :Y Het klinkt aanstekelijk, nu nog even dat drempeltje over. ;)
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:11:37 #295
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157449049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Tx lieve ladies!
Jullie hebben gelijk. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik dat soort dingen hier vaak ook wel zeg uit een soort van zelfbescherming, als ik het zelf zeg dan hoeven anderen (lurkers of trollen bijvoorbeeld) het niet meer te zeggen.
Het is echt niet zo dat ik mezelf de hele dag loop te pijnigen en kleineren hoor.

MoBlo, wat klinkt dat sporten toch heerlijk! :Y Het klinkt aanstekelijk, nu nog even dat drempeltje over. ;)
Trek je van lurkers en trollen vooral niets aan. Probeer je te focussen op wat wél goed gaat en probeer jezelf daar cognitief voor te belonen door middel van positieve gedachten. En echt niet meer die gemene gedachten voor jezelf benadrukken door ze ook nog eens op te schrijven, hoor. Dat is nergens voor nodig en daar word je alleen maar verdrietig van!
Fear is the path to the Dark Side.
pi_157449083
quote:
*hatsjoe*

;)
Ja doei.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:17:16 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_157449179
goed bezig mo!
disclaimer
pi_157449208
quote:
Tx lieve ladies!

Laat anderen maar lekker bedenken wat er allemaal stom aan je is. Daar is vast een hoop te vinden.

Bedenk zelf wat er allemaal fab aan je is daar kom je veel verder mee *O*
pi_157449284
Haters zijn losers, dus wees niet zelf je grootste hater.
Ja doei.
pi_157449468
Ik maakte moussaka en nu ruikt mijn huis naar moussaka en nu heb ik honger. FML.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')