SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Met een maagband?quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:53 schreef Artoo het volgende:
Ik ga vandaag een dag op pad met een band. Mealprep in the making![]()
O: Banaanpannenkoeken
L: Broccoli-bloemkoolmix, gerookte kipfilet
T: Magere kwark, appel
D: ??
T: Smart bar, krentenbol
En als activiteit geluid bouwen en mixen en in totaal zo'n 26 km fietsen.
in de tuin werken, check... Ik haat klimopquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:38 schreef MutedFaith het volgende:
De wet van SQ ga ik vandaag te lijf met een ochtend in de tuin werken en een wedstrijd vanavond.
Omgewisseld kan ook: wraps met roomkaas en gerookte zalm, broodjes met gebakken champignons.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:24 schreef Sarabi het volgende:
O: niet, ben net pas wakker
L: 2 harde broodjes met gerookte zalm
D: wraps met roomkaas en champignons
S: door Eindhoven wandelen
Dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:40 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Omgewisseld kan ook: wraps met roomkaas en gerookte zalm, broodjes met gebakken champignons.
Of je neemt een heel klein puntje en bent dan van die obsessieve gedachten af.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken. Ik zal vandaag de taart ontwijken.
Of ik neem lekker niks aangezien ik on a motherfuckin' rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroll benquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Of je neemt een heel klein puntje en bent dan van die obsessieve gedachten af.
Zoooooo goed bezig jij! *buigt diep*quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of ik neem lekker niks aangezien ik on a motherfuckin' rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroll ben
waarom?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
T: glaasje rode wijn bij Doctor Who
Omdat het kan.quote:
Oh! Tof! Was het liefde op 't eerste gezicht?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Hier vanavond ook wel een glaasje wijn of biertje.
Fijne dag vandaag, niet eettechnisch de beste maar waarschijnlijk welons huis
gevonden
Er moet best wel wat gebeuren aan het huis, maar het heeft echt veel mogelijkheden. Ook de locatie en omgeving zijn fijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh! Tof! Was het liefde op 't eerste gezicht?
Ja, daar moet je wel even goed over nadenken. Prijs-kwaliteit-werknogtedoen-verhouding enzo. Daar hadden wij ons hier wat op verkekenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er moet best wel wat gebeuren aan het huis, maar het heeft echt veel mogelijkheden. Ook de locatie en omgeving zijn fijn.
Dus nachtje erover slapen, als we morgen nog zo enthousiast zijn maar een 2e bezichtiging plannen.
Ja dat is wel een ding. We gaan ook nog even bij vrienden binnen kijken 4 deuren verderop voor meer beeldvormingquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, daar moet je wel even goed over nadenken. Prijs-kwaliteit-werknogtedoen-verhouding enzo. Daar hadden wij ons hier wat op verkeken
20k is wel héél veelquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ja dat is wel een ding. We gaan ook nog even bij vrienden binnen kijken 4 deuren verderop voor meer beeldvormingmaar er mag wel 20k van de vraagprijs af
Heerlijk toch? Ik wilde ook graag lang uitslapen, maar onze opa bladblazerterrorist van hier tegenover begon al om kwart over acht (beter dan vroeger toen 'ie om zeven uur begon, maar tochquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het werd een beetje gezellig en laat gisteren
Mwah, bij ons was de vraagprijs 197.500 en hebben we 182.500 betaald. Kan wel hoor...quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
20k is wel héél veelTenzij het een huis van een miljoen betreft of zo
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag
O: Shake met kwark, frambozen, whey
L: boterham met zalm, kapje met smeerkaas
T: Appeltaart!
T: Frambozenkwarktaart!
T: 2 minifrikandellen met mayo, 2 plakjes stokbrood
D: 3 witte broodjes (2 rosbief, 1 ham) kop tomatensoep
Nu thuis, straks WIJN.
Ik compenseer wel voor je vandaag, ruimschootsquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:19 schreef Barreltje het volgende:
Afscheid nemen is wel goed voor de lijn..
O/L: 2 bth met duo penotti
D: bwl
Nu slapen.. Morgen boodschappen doen en normaal doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |