abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157396173
Wat klinkt het fijn met jouw M. Mabawa! Leuk zo'n peuter, dat zingen O+

Kwak auw :X !! Beterschap voor jullie :*

DAD ik zou het doen. De ultieme wraakactie :7 .

JM O+ O+ !
pi_157396203
A had een spooknacht. Veel huils, niks was goed. Nu heel vrolijk, ik iets minder :O . We kijken nu samen op de bank Poesjes (aanrader, echt hilarisch!). Mooi moment: Een poes in een hangmat liet een scheet en A riep heel hard "Papa!" :') .
pi_157396215
:W Mwaba!
Wat tof dat zijn (tweede) taal zich zo ontwikkelt! Ik merk de tweetaligheid bij O ook al wel. Als ik zeg "waar is je popje", dan loopt ze naar haar wagentje en zegt "bebi!" (zo noemen ze de popjes op het kdv). Vind ik toch bijzonder, ze vertaalt dan toch een soort O+
  zondag 8 november 2015 @ 10:05:40 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157396292
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 09:53 schreef Razztwizzle het volgende:
A had een spooknacht. Veel huils, niks was goed. Nu heel vrolijk, ik iets minder :O . We kijken nu samen op de bank Poesjes (aanrader, echt hilarisch!). Mooi moment: Een poes in een hangmat liet een scheet en A riep heel hard "Papa!" :') .
:')
KuikenGuppy
  zondag 8 november 2015 @ 10:56:16 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_157396885
Jullie pratende (tweetalige) kindjes O+

Het voelt weer een beetje net als toen ik vers binnen was bij de baby's, kan haast niet geloven dat mijn toastje dat soort dingen over minder dan een jaar ook gaat kunnen :D
Kwak
  zondag 8 november 2015 @ 10:59:03 #106
73386 Fazz
onderweg
pi_157396911
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 09:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Poesjes is ook onze favoriet :D O+ ik neem het standaard op want om 9 uur voor de tv zitten lukt ons nooit :')
Oh en -O- voor de prutnacht :*

JM, geen twijfel over mogelijk dus! O+

Mabawa, wat is M lang! Goed zeg, die 2 taligheid! Super fijn ook dat hij het nu zoveel kan spreken met oma O+

Ontbijten en plaatjes draaien O+ Ook een favoriet hier DaD. I is echt een dropje zeg, was ik nog even vergeten te zeggen O+

Mijn mannen zijn aan het 'bouwe' met de Duplo terwijl ik met cappuccino (gemaakt door lief O+ ) de krant lees en nog een vakantiebestemming wil bedenken voor komend weekend :')
  zondag 8 november 2015 @ 11:04:48 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157396983
Volgend weekend Fazz? Wat voor iets zoek je?
Wij zijn nog aan het bedenken wat we vandaag willen gaan doen, maar de inspiratie is een beetje op.
KuikenGuppy
pi_157396995
Kom een weekendje naar Oslo! Warm is het hier niet. Wel fijn :)
  zondag 8 november 2015 @ 11:08:11 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_157397012
Oh vakantie O+ wij gaan met zijn tweetjes een nachtje en twee daagjes naar de kerstmarkt in Munster eind december/vlak voor kerst. Nu al ridiculously veel zin in O+

Komende zomer blijven we denk ik een jaartje thuis, sparen, huis laten schilderen enzo...
Kwak
pi_157397274
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Had je al getest trouwens? 8-)
pi_157397288
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 11:30 schreef Amsel het volgende:

[..]

Had je al getest trouwens? 8-)
Ja. Omo white, met (te?) oude test.
  zondag 8 november 2015 @ 11:35:22 #112
73386 Fazz
onderweg
pi_157397355
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:04 schreef Burdie het volgende:
Volgend weekend Fazz? Wat voor iets zoek je?
Wij zijn nog aan het bedenken wat we vandaag willen gaan doen, maar de inspiratie is een beetje op.
We hebben net een huisje geboekt in de Ardennen :) Gebied waar we wel vaker geweest zijn. Leuke dorpjes, mooi wandelen en lief kan ook nog een dagje mountainbiken.

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat geloof ik zeker :D Noorwegen staat zeker op het lijstje maar ik denk dat we dan wel rondom de zomer dan moeten gaan want kamperen O+ O+
  zondag 8 november 2015 @ 11:37:43 #113
73386 Fazz
onderweg
pi_157397388
Dat klinkt ook leuk Kwak!

Hier volgend jaar ook een grote klus aan't huis, nieuwe beschoeiing... kost echt een bak geld :N
pi_157397448
Wij zitten met een nieuw plat dak dat er op moet }:|
Dahaaaag geld

Mochten jullie nog leuk liedjes mee willen zingen, zoek eens op juffrouw Roos.
En dan degene die Gijs speelt, is mijn 'kleine' neefje :D
  zondag 8 november 2015 @ 12:15:58 #115
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_157397948
Hahaha ik moest serieus even 2 keer kijken in welk topic ik nou zat.
*O* van harte met de bijzondere streepjes *O*

Wat betreft leeftijdsverschil tussen kindjes heeft alles zo z'n charmes.
Hier een zoon van 13 en 2 dames van bijna 3 en 1
De dames zijn met z'n 2en best wel 2 handen vol.
Eva eigenlijk maar een halve, want die is super makkelijk.
Die 13 jarige is af en toe echt een oud wijf, die bemoeid zich overal mee, maar hij is ook heel behulpzaam.

Ooooh ja sinterklaas zin in
28 november is hier een lampion optocht/intocht
Ga gezellig kijken met de dames.
En 5 december vieren we hier met schoonfamilie.

Zo en nu even lekker over strand wandelen :D
W
Z
E
pi_157398666
Vakantie, O+ . De Ardennen vind ik ook altijd zo leuk. En lekker dichtbij.

DAD, klinkt als een fijn momentje voor jezelf. O+ .

Leuk om weer van Mabawa te horen! En het klinkt allemaal super. Ah, mogen we nog een foto?

I heeft vandaag haar geboorteslinger gevonden.

De popjes kunnen eraf en I is er een halve ochtend mee zoet geweest. De popjes moeten slapen, eten, vervoerd worden in haar mandje, de kleurtjes benoemd worden (alles is blauw :') ), en ze moeten op de stoel zitten met haar. O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157399246
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef kwakz0r het volgende:
Oh vakantie O+ wij gaan met zijn tweetjes een nachtje en twee daagjes naar de kerstmarkt in Munster eind december/vlak voor kerst. Nu al ridiculously veel zin in O+

Komende zomer blijven we denk ik een jaartje thuis, sparen, huis laten schilderen enzo...
ohhh ja wij ook, maar dan Dusseldorf, en 2 nachtjes O+ zo zin in!

WraakDaD :D ik zeg doen.

Hier even geen grote klussen aan het huis, die hebben we allemaal de afgelopen jaren al gedaan -O- ongepland ook. Plat dak is ook prijzig ja Blue :X
pi_157399291
I en haar mandje O+

Mabawa klinkt heerlijk zo bij jullie.
En fijn dat oma er zo lang is ook!
pi_157401155
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
Jullie pratende (tweetalige) kindjes O+

Het voelt weer een beetje net als toen ik vers binnen was bij de baby's, kan haast niet geloven dat mijn toastje dat soort dingen over minder dan een jaar ook gaat kunnen :D
Nou, echt hè! Al die dreumesjes gisteren die in een boomhut klommen en zo. Wat?

Wij gaan net voor Kerst weer een paar nachtjes naar Hamburg. O+. Ergens willen we wel met zijn tweetjes, maar we willen niet zonder I. Hmm.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157401321
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, echt hè! Al die dreumesjes gisteren die in een boomhut klommen en zo. Wat?

Wij gaan net voor Kerst weer een paar nachtjes naar Hamburg. O+. Ergens willen we wel met zijn tweetjes, maar we willen niet zonder I. Hmm.
Fotograaf schuine streep oppas mee? ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157401441
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 14:51 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Fotograaf schuine streep oppas mee? ;)
Pas je in een campingbedje? :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 8 november 2015 @ 15:23:48 #122
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_157402420
Zeikpost :+ waarschuwing dus...

Pfff wat een dag hier.

Weet niet of t kiesjes zijn of oorpijn of allebei, maar toastje is alleen maar aan het gillen en strekken en schudden met zijn hoofd/duwen met zijn mond... Net toch maar weer een zetpil gegeven -O- het hield pas op toen die begon te werken. J en ik zijn allebei ook ziek dus we werden echt een beetje wanhopig net ;( het is hier dus ook een enorme ontplofte teringbende want melba wil nog steeds niet zelf op de grond zitten. De bank is ons gezamenlijke hol nu :')

Vanochtend heeft hij wel geslapen, vanmiddag niet want wakker van de @#%&$! Wasmachine...

Ik vind t zo sneu als hij zulk GROOT verdriet heeft...
Kwak
  zondag 8 november 2015 @ 15:26:41 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_157402518
Oh wat schattig Franny! (Was nog niet bijgelezen).
Kwak
pi_157402662
Ahw das idd sneu Kwak. Beterschap voor julie alledrie!
pi_157404813
Dat zijn niet de leukste dagen, kwak. Hopelijk snel allemaal weer beter. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')