quote:Op zondag 8 november 2015 09:53 schreef Razztwizzle het volgende:
A had een spooknacht. Veel huils, niks was goed. Nu heel vrolijk, ik iets minder. We kijken nu samen op de bank Poesjes (aanrader, echt hilarisch!). Mooi moment: Een poes in een hangmat liet een scheet en A riep heel hard "Papa!"
.
Poesjes is ook onze favorietquote:Op zondag 8 november 2015 09:53 schreef Razztwizzle het volgende:
A had een spooknacht. Veel huils, niks was goed. Nu heel vrolijk, ik iets minder. We kijken nu samen op de bank Poesjes (aanrader, echt hilarisch!). Mooi moment: Een poes in een hangmat liet een scheet en A riep heel hard "Papa!"
.
Had je al getest trouwens?quote:Op zondag 8 november 2015 11:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Kom een weekendje naar Oslo! Warm is het hier niet. Wel fijn
We hebben net een huisje geboekt in de Ardennenquote:Op zondag 8 november 2015 11:04 schreef Burdie het volgende:
Volgend weekend Fazz? Wat voor iets zoek je?
Wij zijn nog aan het bedenken wat we vandaag willen gaan doen, maar de inspiratie is een beetje op.
Dat geloof ik zekerquote:Op zondag 8 november 2015 11:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Kom een weekendje naar Oslo! Warm is het hier niet. Wel fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
ohhh ja wij ook, maar dan Dusseldorf, en 2 nachtjesquote:Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef kwakz0r het volgende:
Oh vakantiewij gaan met zijn tweetjes een nachtje en twee daagjes naar de kerstmarkt in Munster eind december/vlak voor kerst. Nu al ridiculously veel zin in
Komende zomer blijven we denk ik een jaartje thuis, sparen, huis laten schilderen enzo...
Nou, echt hè! Al die dreumesjes gisteren die in een boomhut klommen en zo. Wat?quote:Op zondag 8 november 2015 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
Jullie pratende (tweetalige) kindjes
Het voelt weer een beetje net als toen ik vers binnen was bij de baby's, kan haast niet geloven dat mijn toastje dat soort dingen over minder dan een jaar ook gaat kunnen
Fotograaf schuine streep oppas mee?quote:Op zondag 8 november 2015 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, echt hè! Al die dreumesjes gisteren die in een boomhut klommen en zo. Wat?
Wij gaan net voor Kerst weer een paar nachtjes naar Hamburg.. Ergens willen we wel met zijn tweetjes, maar we willen niet zonder I. Hmm.
Pas je in een campingbedje?quote:Op zondag 8 november 2015 14:51 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Fotograaf schuine streep oppas mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |