??quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij bakken op Pakjesavond altijd pepernoten, tuigen de kerstboom op en geven elkaar een klein cadeautje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op, niet af.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
??
Wij gaan met W naar de viering op vriend zijn werk, hij snapt er natuurlijk nog geen kont van, maar wel goed voor de imprintingwant er komt een sint. Verder is mijn vriend engels en vindt sinterklaas nogal een dubieus feestje, dus wat we er aan gaan doen komende jaren moeten we nog maar zien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwart over 8 op zondagochtend, de beide mannen slapen nog (na een complete verschoning om 6 uur) en ik zit beneden, met mijn ontbijtje en Nebraska op de platenspeler. Straks verseneefjeknuffelen, want I is gisteren grote neef geworden! Zullen we twee uur blijven en I de hele woonkamer op de kop laten zetten, zoals toen zij bij ons op kraamvisite waren...?Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi!
Ik ben hier bijna nooit meer. Alles gaat goed met M. alleen hij is al maanden meer een peuter. Nog iets meer dan 2 weken en dan is hij het 'eindelijk' echt.
Sinterklaaskomende zaterdag de intocht hier. M. zingt al een paar dagen Sinterklaas kapoentje.
![]()
Ooh en ik had hier niet eens vermeld dat mijn schoonmoeder hier is. anderhalve maand hier in huis zelfs!en nu gaat M zn tweede taal ook vooruit zeg, met sprongen zelfs. Zo leuk om te horen. In het Nederlands nu zinnetjes met 4 woorden en Swahili 2. Mijn slimpie. Lang en slank slimpie trouwens. 90 cm en net geen 13 kilo
![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 09:53 schreef Razztwizzle het volgende:
A had een spooknacht. Veel huils, niks was goed. Nu heel vrolijk, ik iets minder. We kijken nu samen op de bank Poesjes (aanrader, echt hilarisch!). Mooi moment: Een poes in een hangmat liet een scheet en A riep heel hard "Papa!"
.
Poesjes is ook onze favorietquote:Op zondag 8 november 2015 09:53 schreef Razztwizzle het volgende:
A had een spooknacht. Veel huils, niks was goed. Nu heel vrolijk, ik iets minder. We kijken nu samen op de bank Poesjes (aanrader, echt hilarisch!). Mooi moment: Een poes in een hangmat liet een scheet en A riep heel hard "Papa!"
.
Had je al getest trouwens?quote:Op zondag 8 november 2015 11:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Kom een weekendje naar Oslo! Warm is het hier niet. Wel fijn
We hebben net een huisje geboekt in de Ardennenquote:Op zondag 8 november 2015 11:04 schreef Burdie het volgende:
Volgend weekend Fazz? Wat voor iets zoek je?
Wij zijn nog aan het bedenken wat we vandaag willen gaan doen, maar de inspiratie is een beetje op.
Dat geloof ik zekerquote:Op zondag 8 november 2015 11:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Kom een weekendje naar Oslo! Warm is het hier niet. Wel fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
ohhh ja wij ook, maar dan Dusseldorf, en 2 nachtjesquote:Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef kwakz0r het volgende:
Oh vakantiewij gaan met zijn tweetjes een nachtje en twee daagjes naar de kerstmarkt in Munster eind december/vlak voor kerst. Nu al ridiculously veel zin in
Komende zomer blijven we denk ik een jaartje thuis, sparen, huis laten schilderen enzo...
Nou, echt hè! Al die dreumesjes gisteren die in een boomhut klommen en zo. Wat?quote:Op zondag 8 november 2015 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
Jullie pratende (tweetalige) kindjes
Het voelt weer een beetje net als toen ik vers binnen was bij de baby's, kan haast niet geloven dat mijn toastje dat soort dingen over minder dan een jaar ook gaat kunnen
Fotograaf schuine streep oppas mee?quote:Op zondag 8 november 2015 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, echt hè! Al die dreumesjes gisteren die in een boomhut klommen en zo. Wat?
Wij gaan net voor Kerst weer een paar nachtjes naar Hamburg.. Ergens willen we wel met zijn tweetjes, maar we willen niet zonder I. Hmm.
Pas je in een campingbedje?quote:Op zondag 8 november 2015 14:51 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Fotograaf schuine streep oppas mee?
Ik moet hier vaker meelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is zo fijn en gezellig.quote:Op zondag 8 november 2015 09:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat klinkt het fijn met jouw M. Mabawa! Leuk zo'n peuter, dat zingen
Wat goed dat het bij O ook zo goed aan het ontwikkelen is! Het blijft heel bijzonder ja, hoe ze dat voor zichzelf zo kunnen vertalen en begrijpen allemaal.quote:Op zondag 8 november 2015 09:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Mwaba!
Wat tof dat zijn (tweede) taal zich zo ontwikkelt! Ik merk de tweetaligheid bij O ook al wel. Als ik zeg "waar is je popje", dan loopt ze naar haar wagentje en zegt "bebi!" (zo noemen ze de popjes op het kdv). Vind ik toch bijzonder, ze vertaalt dan toch een soort
Ja hij schiet ineens de lengte in! Maar best dun en ook korte beentjes dus maar 80 van broek past vaak nogquote:Op zondag 8 november 2015 10:59 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Mabawa, wat is M lang! Goed zeg, die 2 taligheid! Super fijn ook dat hij het nu zoveel kan spreken met oma![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 12:57 schreef Franny_G het volgende:
Leuk om weer van Mabawa te horen! En het klinkt allemaal super. Ah, mogen we nog een foto?
I heeft vandaag haar geboorteslinger gevonden.
[ afbeelding ]
De popjes kunnen eraf en I is er een halve ochtend mee zoet geweest. De popjes moeten slapen, eten, vervoerd worden in haar mandje, de kleurtjes benoemd worden (alles is blauw), en ze moeten op de stoel zitten met haar.
.
Ahhw I, wat ben je toch leuk! En die slinger, wat tof! En herkenbaar, hier is op het moment ook alles blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige week was groen de eerste keus.
Enne u vraagt, wij draaien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap Kwak!
Sicilia, dat is ook sneu, ik snap dat je daar een beetje verdrietig van wordt.
Jummie pompoensoep!! M at zaterdag voor het eerst erwtensoep, dat ging er goed in!
RazzJe lopende meisje! Hihi wat een talent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen van het kdv zeg![]()
Wat tof Sicilia! Ik zie altijd die toffe dingen bij je en vraag me dan af waar je in hemelsnaam de tijd vandaan haaltIk zit erover te denken om een doek die niet verkoopt om te bouwen naar een aantal poppendragers. Kijken of die wel verkopen, want kan het geld wel goed gebruiken
![]()
Sterkte deze week RazzIk duim voor jullie!
Wat een lekker ventje Mabawa! En wat heerlijk dat hij zo blij is met oma in huis![]()
En een kusje erop is dan niet genoeg? Of waren zn schoenen gewoon te klein?quote:Op maandag 9 november 2015 13:41 schreef Burdie het volgende:
Mja, hij blijft het soms roepen. Laatst stond ik op het station op mijn man te wachten, en toen riep hij de hele tijd: Pijn! Pijn! Pijn! en daarbij zijn voet omhoog houdend. Er was niks te zien aan dat voetje verder, hij stond er ook niet op... Ik vond het een beetje lijken op dat hij zegt dorst te hebben (en aan de borst wil drinken) als hij zich verveelt. Maar ik wil het ook niet bagatelliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |