abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157421477
Komt dat stukje nog terug dan van dat hangen? Leek me meer een montagefout of iets onbeduidends.

Ik ben ook heel blij dat Coach dood is. Wat een irritante sukkel zeg.
pi_157421520
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Komt dat stukje nog terug dan van dat hangen? Leek me meer een montagefout of iets onbeduidends.

Ik ben ook heel blij dat Coach dood is. Wat een irritante sukkel zeg.
Leek mij ook iets onbeduidends. Gewoon een kijkje in de keuken van het kartel.
pi_157421576
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 11:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Lekker tegenstrijdig ^O^
Er worden ook series in andere landen dan de VS gemaakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_157421639
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:29 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Leek mij ook iets onbeduidends. Gewoon een kijkje in de keuken van het kartel.
Precies, en dat kartel staat nu een beetje op een laag pitje en een zijspoor, dus denk niet dat we daar nog iets van gaan zien.
  maandag 9 november 2015 @ 12:10:07 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_157422175
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:11 schreef Leandra het volgende:
Wow.... wat een aflevering :o
Mooie aflevering😊
pi_157423972
Volgens mij heeft Koos Dobbelsteen in deze hele serie niet meer dan 4 regeltjes tekst gehad, waarvan 3,5 in deze aflevering waar ie dood gaat :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_157424780
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:37 schreef TLC het volgende:
Volgens mij heeft Koos Dobbelsteen in deze hele serie niet meer dan 4 regeltjes tekst gehad, waarvan 3,5 in deze aflevering waar ie dood gaat :+
Ik had eigenlijk wel meer van die rol verwacht.

De dood van Kai sloeg ook nergens op trouwens :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_157424914
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk wel meer van die rol verwacht.

De dood van Kai sloeg ook nergens op trouwens :')
Ben blij dat Kai er uit is. Met zn misselijke kop :r
(Maar daar kan hij natuurlijk ook niks aan doen :@ )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_157425631
Op een of andere manier bleef ik steeds denken dat het niet Koos Dobbelsteen was, maar Koos Alberts. Eigenlijk lijken ze best op elkaar.
  maandag 9 november 2015 @ 15:13:51 #110
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_157426023
Ik vond deze aflevering ook wel meevallen.

Maar het is doodzonde dat er zo weinig met Luther en Berry gedaan wordt dit seizoen. Berry is veranderd in een slappe zak en is sowieso veel te weinig gezien. Hetzelfde geldt voor Luther. Dat zijn mannen die (in mijn ogen in ieder geval) Penoza zou leuk vinden. Nu hadden we zo'n rare snoeshaan als die coach die heel weinig toegevoegde waarde heeft. Die jongen die Kai speelt is wel erg goed. Maar nogmaals, ik had liever een schurk gezien die in het rijtje Schiller, Ooms, André of die Joegoslaaf zou passen.
  maandag 9 november 2015 @ 15:33:31 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157426408
Het wordt wel verwarrend. Vanavond begint de nieuwe serie "Volgens Jacqueline" op de Vara met in de hoofdrollen:

Justine en Van Son.

:')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157426477
De VARA en hun acteurtjes.... ze hebben ook (als enige) een abonnement op Kenneth Herdigein volgens mij...
pi_157426513
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Op een of andere manier bleef ik steeds denken dat het niet Koos Dobbelsteen was, maar Koos Alberts. Eigenlijk lijken ze best op elkaar.
die rolstoel doet t em hè?
pi_157426628
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 15:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die rolstoel doet t em hè?
Haha, ja. Maar ook van gezicht vind ik.
  maandag 9 november 2015 @ 16:57:54 #115
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_157428229
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben wel blij dat Coach dood is, ik werd een beetje onrustig van zo'n stoere gangster die ik dan op maandagochtend weer op de radio Essent HR-ketels hoor aanprijzen.
Dat is híj! :o Met de 'vlam in de pijp' via Koos Alberts naar Penoza.

(Ach wie zit er nu toch nog op mijn spitsvondige woordgrapjes te wachten)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_157429140
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 16:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

met de vlam in de pijp is van henk wijngaard
pi_157429519
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 16:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

Wij toch altijd O+
  maandag 9 november 2015 @ 18:15:52 #118
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_157429553
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 17:50 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

met de vlam in de pijp is van henk wijngaard
Daarom zeg ik ook via. Via het genre dan. Had ik Kleine jongen al genoemd?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_157429690
Ik lees hier veel hoe slécht Penoza IV is, en om eerlijk te zeggen: dat is het ook. Dat komt omdat er geen degelijk script is. Het is hier dat je ziet hoe de seizoenen een dalende lijn vertonen: seizoen 1 was top, seizoen twee en drie hadden heel wat gebreken, maar waren uiteindelijk nog wel oké, omdat het script niet al te onnozel was. En dan is er seizoen 4 en is het definitief uit met de pret.

Probleem is dat het script zó geforceerd en overgecompliceerd is en dat de ontwikkelingen elkaar zó snel opvolgen dat het verhaal niet lekker meer in elkaar klikt. En daarom zijn de hoofdpersonages voortdurend bezig om de hopeloos ingewikkelde clou uit te leggen. Neem die clowneske scène afgelopen zondag: die Coach staat in het lang en breed uit te leggen waarom hij wat gedaan heeft, en welke gevolgen dat heeft voor het vervolg van de plot, terwijl Carmen gewoon dat pistool moet pakken en hem doodschieten. Een degelijk en gedoseerd verhaal heeft dat soort flutscènes niet nodig.

De acteurs doen wat ze kunnen, daar ligt het echt niet aan. Monic Hendrickx en Jacob Derwig zijn bovengemiddeld goede acteurs, maar bij dit soort verhaaltjes is het eigenlijk irrelevant of je kunt acteren of niet - je kunt enkel proberen om je gezicht te redden en boven de onzin van het script uit te stijgen.

Als dit het laatste seizoen is, dan zou dat tegelijkertijd begrijpelijk, maar ook heel jammer zijn. Want het zou jammer zijn als een serie die zo goed begon, eindigt als een sleazy misdaadverhaaltje dat onmogelijk serieus valt te nemen. Mijn tip voor seizoen V (als dat er komt): huur een goede scriptschrijver in, en dan niet een hired hand, maar een liefhebber die echt zijn stempel op de reeks kan drukken.
pi_157429721
KUTWIJF...dat was je moeder :D
SOONY
pi_157431132
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef raptorix het volgende:
Onnederlands goed!
Nee

Ooit was het behoorlijk goed voor een Nederlandse serie, echter dit seizoen is matig.
pi_157431201
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:48 schreef ook_gek het volgende:
Wonderbaarlijk dat mensen het kansloos, ongeloofwaarlijk en slecht vinden..... Maar toch elke keer kijken en zelfs nog de moeite nemen om dat tot in detail hier komen melden.
Het is erg ongeloofwaardig maar toch kijk ik met plezier. Het is een verstand op nul serie geworden. B-serie niveau maar vermakelijk.
pi_157431309
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:37 schreef TLC het volgende:
Ik had toch meer van die rol verwacht. Soort van godfather op de achtergrond die de macht echt in handen had.
pi_157431323
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
:D
pi_157431514
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:24 schreef Nautilus. het volgende:
Ik lees hier veel hoe slécht Penoza IV is, en om eerlijk te zeggen: dat is het ook. Dat komt omdat er geen degelijk script is. Het is hier dat je ziet hoe de seizoenen een dalende lijn vertonen: seizoen 1 was top, seizoen twee en drie hadden heel wat gebreken, maar waren uiteindelijk nog wel oké, omdat het script niet al te onnozel was. En dan is er seizoen 4 en is het definitief uit met de pret.

Probleem is dat het script zó geforceerd en overgecompliceerd is en dat de ontwikkelingen elkaar zó snel opvolgen dat het verhaal niet lekker meer in elkaar klikt. En daarom zijn de hoofdpersonages voortdurend bezig om de hopeloos ingewikkelde clou uit te leggen. Neem die clowneske scène afgelopen zondag: die Coach staat in het lang en breed uit te leggen waarom hij wat gedaan heeft, en welke gevolgen dat heeft voor het vervolg van de plot, terwijl Carmen gewoon dat pistool moet pakken en hem doodschieten. Een degelijk en gedoseerd verhaal heeft dat soort flutscènes niet nodig.

De acteurs doen wat ze kunnen, daar ligt het echt niet aan. Monic Hendrickx en Jacob Derwig zijn bovengemiddeld goede acteurs, maar bij dit soort verhaaltjes is het eigenlijk irrelevant of je kunt acteren of niet - je kunt enkel proberen om je gezicht te redden en boven de onzin van het script uit te stijgen.

Als dit het laatste seizoen is, dan zou dat tegelijkertijd begrijpelijk, maar ook heel jammer zijn. Want het zou jammer zijn als een serie die zo goed begon, eindigt als een sleazy misdaadverhaaltje dat onmogelijk serieus valt te nemen. Mijn tip voor seizoen V (als dat er komt): huur een goede scriptschrijver in, en dan niet een hired hand, maar een liefhebber die echt zijn stempel op de reeks kan drukken.
Ben het hier wel mee eens. Al hoeft voor mij seizoen 5 niet meer. De koek is op, gewoon stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')