Nee want Kristel had altijd al knappe gelaatstrekken. Ovaal gezicht etcetera. Hebben Hanne en met name Marthe totaal niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
Sowieso hoe ze er daar uitziet. En dan hoe ze er nu uitziet.
Er is wel hoop voor Hanne en Marthe dus.
Come on, ik zou ze alledrie duizend keer liever doen dan het huidige trio.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:17 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, daar begon het schuren en plamuren al. Denk alle make up en haarstyling weg en je houdt niet veel over. Karen heeft daar zelfs iets hoerigs. Dat is dan weer seut op een andere wijze
Ik gebruik misschien de verkeerde uitdrukking... ik heb het niet zo op die standaard blondjes met een symetrisch koppie, maar zonder eigen uitstraling. Hanne zou inderdaad je buurmeisje kunnen zijn, maar ze is op een aparte manier aantrekkelijk.. vind ik althans.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Hanne persoonlijk een 13 in een dozijn meisje. Ze is niet overdreven lelijk, maar het is typisch het meiske in de klas waarvan je de naam na een halfjaar nog niet weet. Die associatie heb ik bij haar.
Hm. I'm not convinced.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:19 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ik gebruik misschien de verkeerde uitdrukking... ik heb het niet zo op die standaard blondjes met een symetrisch koppie, maar zonder eigen uitstraling. Hanne zou inderdaad je buurmeisje kunnen zijn, maar ze is op een aparte manier aantrekkelijk.. vind ik althans.
Sommigen voelen zich aangetrokken tot iets bereikbaars. Jij voelt je aangetrokken tot iets onbereikbaarsquote:
Tja, no big deal... Karen en Kristine waren / zijn eigenlijk ook redelijk doorsnee, geen superbeauties of zo. De mensen zijn nu inmiddels aan hen gewend, thats all.quote:
twitter:VictorEriceira twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 01:16:47Plagiaat ! Google Nick Kershaw 'The Riddle' #k3zoektk3 reageer retweet
Leuke vent hoor!quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit is 'm: Fotoboek van Pjederdy (alhier ontmoet, overigens).
Daar zit zeker wel wat in. Meen ik serieus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Sommigen voelen zich aangetrokken tot iets bereikbaars. Jij voelt je aangetrokken tot iets onbereikbaars
Wat een rare bridge is dat trouwens! Aye-lelelele.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:23 schreef bogtrotter het volgende:
Faaak. Van dat vingertje van Marthe op 1:57 word ik echt buitenproportioneel boos.
Datquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:22 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Tja, no big deal... Karen en Kristine waren / zijn eigenlijk ook redelijk doorsnee, geen superbeauties of zo. De mensen zijn nu inmiddels aan hen gewend, thats all.
Dat klopt ook wel. Op het moment dat andere mensen je gaan proberen te overtuigen om iemand knap te gaan vinden, dan werkt het meestal averechts. Je gaat dan in je hoofd namelijk juist weer argumenten zoeken om iemand niet knap te vindenquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:22 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen - volgens mij is er geen enkel argument dat jou kan overtuigen.
En "Mamasé" was indertijd eigenlijk ook gewoon al een plagiaatje. Ongeveer hetzelfde deuntje, maar hé. Het is wél een goed deuntje.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:23 schreef pvc het volgende:
Dat deuntje van 10k luchtballonnen kwam me al bekend voor.
Via twitter:twitter:VictorEriceira twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 01:16:47Plagiaat ! Google Nick Kershaw 'The Riddle' #k3zoektk3 reageer retweet
Wow.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar zit zeker wel wat in. Meen ik serieus.
Ik zie de video voor het eerst. Ik snap meteen wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:23 schreef bogtrotter het volgende:
Faaak. Van dat vingertje van Marthe op 1:57 word ik echt buitenproportioneel boos.
Vannacht? Morgen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:26 schreef Maartel het volgende:
Iemand enig idee wanneer de single uitkomt?
Net zoiets als wanneer iemand zegt dat je bijvoorbeeld op moet schieten. Dan schiet ik echt in de laagst mogelijke versnelling.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Op het moment dat andere mensen je gaan proberen te overtuigen om iemand knap te gaan vinden, dan werkt het meestal averechts. Je gaat dan in je hoofd namelijk juist weer argumenten zoeken om iemand niet knap te vinden
Ik geloof zelf ook wel dat als er 1 iemand is die de boel uiteindelijk op zou blazen binnen de groep, dat dat Klaasje is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:23 schreef Maartel het volgende:
Hanne en Marthe vind ik allebei sympathiek overkomen, prima performen en ze deden allebei al iets met kinderen. Klaasje zie ik hier nog heel snel klaar mee zijn als ik hoorde dat ze nu al geen zin had in op foto's gaan met kinderen. Haar tranen waren volgens mij ook meer om het feit dat Lauren afviel, wat haar enthousiasme ook niet ten goede gaat komen.
Exactlyquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:27 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Net zoiets als wanneer iemand zegt dat je bijvoorbeeld op moet schieten. Dan schiet ik echt in de laagst mogelijke versnelling.
Eerlijk zijn Dirkie! Ik ga het interview zeker terugluisteren, mocht er een interview komen. Ik verwacht een heerlijk kritisch verhaal.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:28 schreef Dirk het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ik nog iets hoor van media outlets, morgenochtend. Toen ze de persconferentie aankondigden hing meteen Radio 1 aan de telefoon.. Hoe komen die mensen überhaupt aan je nummer?
Ik moet echt gaan pitten inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:26 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Wow.![]()
Goeie afsluiter voor de avond
Ik had een brainfart en je naam vergeten, dus ik heb jouw twitter voor vanavond gevonden door "Man K3 tatoo op arm" in google te gooien...quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:28 schreef Dirk het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ik nog iets hoor van media outlets, morgenochtend. Toen ze de persconferentie aankondigden hing meteen Radio 1 aan de telefoon.. Hoe komen die mensen überhaupt aan je nummer?
Zo lang als we willen. Ik verwacht van jou nog minstens 10 gifjes van Klaasje, nog minstens 6 gifjes van Lisa en nog minstens 3 gifjes van Lauren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:31 schreef nick333 het volgende:
Hoe lang mogen we hier trouwens nog verdermijmeren over ons verdriet voor deze topicreeks stopt?
Er is valt wel plaats voor een apart K3-subforum met een apart Klamboetje-topic.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:31 schreef nick333 het volgende:
Hoe lang mogen we hier trouwens nog verdermijmeren over ons verdriet voor deze topicreeks stopt?
Zou er nog een 'K3 weer K3' achtige special komen over de avonturen van het nieuwe drietal?quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:31 schreef nick333 het volgende:
Ik vind dat wel lastig hoor. Er is een kans dat ik helemaal opwarm naar deze drie (gebeurde bij Josje ook) en dan vind ik het niet leuk om op de radio negatief over ze te doen. Misschien dat ik het omzeil door meer over het gevoel bij de oude bezetting te praten. ALS ze bellen, that is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eerlijk zijn Dirkie! Ik ga het interview zeker terugluisteren, mocht er een interview komen. Ik verwacht een heerlijk kritisch verhaal.
Dat werkte?!quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:30 schreef DumpTruck het volgende:
Ik had een brainfart en je naam vergeten, dus ik heb jouw twitter voor vanavond gevonden door "Man K3 tatoo op arm" in google te gooien...![]()
Het is al twee keer eerder de blonde geweest die de boel op scherp zette, dus dat kan geen toeval zijnquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:28 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Ik geloof zelf ook wel dat als er 1 iemand is die de boel uiteindelijk op zou blazen binnen de groep, dat dat Klaasje is.
Ja opzich begrijp ik je. Aan de andere kant mag er toch ook weleens een tegengeluid klinken? Ik heb de laatste weken geen kritische noot gehoord over de huidige 3 dames, terwijl dat meer dan terecht zou zijn geweest. Met als onbetwist dieptepunt natuurlijk Kneus Wauters.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lastig hoor. Er is een kans dat ik helemaal opwarm naar deze drie (gebeurde bij Josje ook) en dan vind ik het niet leuk om op de radio negatief over ze te doen. Misschien dat ik het omzeil door meer over het gevoel bij de oude bezetting te praten. ALS ze bellen, that is.
Totdat Klaasje er alsnog uit ligt en Jindra het over neemtquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:31 schreef nick333 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:36 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Totdat Klaasje er alsnog uit ligt en Jindra het over neemt
Yup! Ik kwam bij Dirk uit Amsterdam, Dus toen wist ik het weer. "Dirk K3" en toen was je twitter de 2e ofzo.quote:
Ik heb net m'n timeline even opgeschoond.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:38 schreef DumpTruck het volgende:
Yup! Ik kwam bij Dirk uit Amsterdam, Dus toen wist ik het weer. "Dirk K3" en toen was je twitter de 2e ofzo.
Eigenlijk is dat wel een must. Ik bedoel, ik ben vast niet de enige die benieuwd is hoeveel meer verbasteringen Bogtrotter voor Klaasje kan verzinnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zou er nog een 'K3 weer K3' achtige special komen over de avonturen van het nieuwe drietal?
Misschien hierna gewoon een algemeen K3 + NamaaK3 topic?
Ik hoop dat ik snel uitgepraat ben, want anders ga ik mezelf moeten beginnen herhalen. Of over Klandestientje beginnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:47 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel een must. Ik bedoel, ik ben vast niet de enige die benieuwd is hoeveel meer verbasteringen Bogtrotter voor Klaasje kan verzinnen.
Ik vond het ook een onwijs klasse reactie van haar! Jammer! Ze zou echt een goed role model kunnen zijn voor kinderen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:23 schreef bogtrotter het volgende:
Lauren leek er heel goed mee om te kunnen. Ze wist op voorhand al dat het K3 of niets was, en dat respecteer ik heel erg. Ik weet niet of Klaasje het zo jammer vond om zonder haar beste vriendinnetje in K3 te komen, en ik weet ook niet of Lauren per se zo waanzinnig blij was voor haar vriendinnetje Klaasje.
Als Lisa niet eens kans zou maken, hadden ze net zo Demi in de finale kunnen doen. Dan hadden we tenminste de 3 beste zangeressen samen kunnen zien in 1 liedje: Demi, Jindra en Lauren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:22 schreef DumpTruck het volgende:
FWIW mijn Belgische ouder smste me net: TeamDemi was beter, jammer van Lauren. Marthe wel leuk. Klaasje dom. slaap lekker tot morgen.
Ja, denk het eerlijk gezegd wel. Ik vond serieus de 2 laatste liedjes het leukst. De laatste kon ik me het meest voorstellen dat de huidige K3 zou zingen, evt de vierde ook. Maar jemig, het regenlied, dat rap lied en dan dat yodel lied. Nope. Het werd steeds kinderachtiger. Nu Studio 100 3 nieuwe schapen heeft gevonden die niet geen 'serieuze' muziek willen maken kunnen ze gerust het beren broodjes smeren gehalte opvoeren. Ik neem aan dat Karen en Kristel het wel zouden zeggen in hun tijd "Ey, ik ben al over de 30 ik ga geen liedje doen over yodelen en juffen kussen".quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Of gaan ze zich simpelweg nog meer op de kinderen richten?
Nee helaas... ik hoop dat Kristel in een leuke tv serie gaat spelen. Of stiekem Beyonce style een sterk debut album dropt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is er al iets meer bekend wat Kristel gaat doen trouwens? Karen ga ik sowieso in de gaten houden, de nieuwe K3 ongetwijfeld niet.
Jindra bewoog inderdaad als elke basic white girl in de plaatselijke keet, dat was vooral te merken in der El miso sol optredenquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:48 schreef Poolhond39 het volgende:
Jindra vond ik beter zingen en acteren dan Klaasje, maar ze bewoog en danste echt als een houten klaas. Klaasje vind ik maar matig... haar ogen zeiden: ik wil dit eigenlijk niet.. volgens mij gaat zij al gauw weg bij deze groep.
Marthe is een topkeuze... lieve, speelse, ontwapende uitstraling. Stuk prettiger dan de wat 'hardere' Lauren. Volgens mij heeft ze nog wel wat mentale coaching nodig, want ze lijkt me wat TE gevoelig...
Ja ze kon moeilijk zeggen, "Ja mn fave Demi ligt er al uit, maar ik zou Klaasje ook wel doen als side chick"quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:50 schreef Memoblokje het volgende:
En ook in talkshows werd Klaasje als favoriet genoemd. Maar in de eigen show hadden ze het alleen maar over Klaasjes mooie ogen en haren. For fucks sake, we snappen het. Ze ziet er goed uit, maar heeft de diepgang van een pierenbadje. Hetzelfde geldt voor de zangkwaliteiten.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Come on, ik zou ze alledrie duizend keer liever doen dan het huidige trio.
Over een week of 2? Ze hebben em nog niet opgenomen, bij K2 zoekt K3 kwam ie al gelijk na de finale op itunes + video op youtube. Nu moeten ze t allemaal nog opnemen. Album komt eind dec.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:26 schreef Maartel het volgende:
Iemand enig idee wanneer de single uitkomt?
quote:
Wat hebben ze haar toegetakeld, dat rode haar stond voor geen meterquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:48 schreef Dirk het volgende:
Zou Lisa morgen om 09:00u, 09:30u of 09:45u een kappersafspraak hebben?
Ik had ook meer bordaux rood bij Lisa verwacht..of bruinroodquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben ze haar toegetakeld, dat rode haar stond voor geen meter
Hij is weldegelijk opgenomen. Alle 6 kandidaten hebben de partijen ingezongen. Hij wordt vannacht/morgen afgemixt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Over een week of 2? Ze hebben em nog niet opgenomen
IK STERF. Sorry, maar hier kom ik echt nooit meer bovenop. Een kus van de juf en een bank vooruit voor deze.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:
![]()
![]()
jaaa ik wil mee naar het Karbonkeltopic
08:00.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:48 schreef Dirk het volgende:
Zou Lisa morgen om 09:00u, 09:30u of 09:45u een kappersafspraak hebben?
Ik had Karen dat ZO graag horen zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja ze kon moeilijk zeggen, "Ja mn fave Demi ligt er al uit, maar ik zou Klaasje ook wel doen als side chick"
[..]![]()
![]()
jaaa ik wil mee naar het Karbonkeltopic
Pfoeh alles gelezen en gereageerd waarop ik wou reageren![]()
Miguel slaapt nooit blijkbaar, ow ik dat die alleen test opnames waren. Dan is het wel dom vind ik als ze het niet gelijk na de finale op itunes gooien of op het K3 youtube accout uploaden (of is er een K3 VEVO account?quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:54 schreef Dirk het volgende:
Hij is weldegelijk opgenomen. Alle 6 kandidaten hebben de partijen ingezongen. Hij wordt vannacht/morgen afgemixt.
Liever een tong van de meesterquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:56 schreef bogtrotter het volgende:
IK STERF. Sorry, maar hier kom ik echt nooit meer bovenop. Een kus van de juf en een bank vooruit voor deze.
Jij bent de bom staat hier op repeat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:55 schreef Dirk het volgende:
Zoooooo, ik vind dat "Yodelee" een tophit zeg. . #OpRepeat
Daar maakt mijn hart toch wel een sprongetje van.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:04 schreef nick333 het volgende:
Nog ééntje dan
https://zippy.gfycat.com/GregariousFaroffBirdofparadise.webm
Snap ik ook niks van.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Dan is het wel dom vind ik als ze het niet gelijk na de finale op itunes gooien
Nee, ik dacht inderdaad ook wel dat het in de loop van de voorbije week allemaal werd ingezongen zodat ze direct een mixje klaar konden hebben om als single op iTunes te gooien, maar misschien komt dat toch morgen pas?quote:
Jaa zelfs voor de finale al om ons op te hypen. Ben bang dat de hype al beetje over is als deze single uit komt..aangezien in dit trio niks zit voor de oudere fansquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:09 schreef Dirk het volgende:
Na K2 stonden zelfs versies met alle verschillende kandidaten op iTunes.
Ik hoop t. Ik wil een nightcore versie van 10000 luchtballonnenquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:10 schreef bogtrotter het volgende:
Nee, ik dacht inderdaad ook wel dat het in de loop van de voorbije week allemaal werd ingezongen zodat ze direct een mixje klaar konden hebben om als single op iTunes te gooien, maar misschien komt dat toch morgen pas?
https://gfycat.com/EthicalSnivelingBuckeyebutterflyquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:05 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Daar maakt mijn hart toch wel een sprongetje van.
Daarom hoopte ik dus eigenlijk dat we bij het begin van de liveshows de opnames van de bootcamp zelf mochten gaan remixen op een of andere website. Maar dat zou qua gebruik van social-media een beetje té geniaal geweest zijn; stel je eigen K3 samen en hoor hoe het klinkt als ze allemaal in samenzang het refreintje zingen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Jaa zelfs voor de finale al om ons op te hypen. Ben bang dat de hype al beetje over is als deze single uit komt..aangezien in dit trio niks zit voor de oudere fans
Fok neemt enkel gifjes als .gif maar ik maak ze als .webm. Als ik ze naar .gif omzet gaan er veel details verloren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Plaatsen we geen gifjes hier meer nu via linkjes?
Omg, ja dat zou echt briljant zijn geweestquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:15 schreef bogtrotter het volgende:
Daarom hoopte ik dus eigenlijk dat we bij het begin van de liveshows de opnames van de bootcamp zelf mochten gaan remixen op een of andere website. Maar dat zou qua gebruik van social-media een beetje té geniaal geweest zijn; stel je eigen K3 samen en hoor hoe het klinkt als ze allemaal in samenzang het refreintje zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |