Het is toch ook een band voor kinderen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tjemig. Het zijn gewoon kinderen.
Arme Josje. Ik geloof dat Jindra ook de laatste week door begon te krijgen dat dat anders haar lot zou worden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Moest ook meteen denken aan Kim Holland ja.
Hm, betwijfel ik. Jindra heeft een fijner gezicht. Josje's gezicht is wat grover (ook in 2009 al) en dat werkt in je nadeel naarmate je ouder wordt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:09 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Arme Josje. Ik geloof dat Jindra ook de laatste week door begon te krijgen dat dat anders haar lot zou worden.
Fijn dat Gertje iig nog enige schaamte toont voor zijn genadeloze marketing maneuvers.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:02 schreef nick333 het volgende:
[..]
Het liedje en de combinatie waren wel veel beter. Die andere video heb ik nog niet binnen, misschien maak ik daar later nog wel een gifje van. Misschien ook niet.
Maar omdat je goede smaak hebt krijg je een kus van de juf en een bank vooruit.
https://gfycat.com/PertinentEnlightenedBustard
Het lijkt trouwens alsof Gert nooit Lauren durft aan te kijken. Had hij eerder al bij Demi.
25+ jaar op het forum? DA GA NIE!!!!!quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:07 schreef DumpTruck het volgende:
Wat schattig, de meesten hier zijn toch makkelijk 25+
(Gefelipeli?)
Nee joh, ik post hier al 14 jaar. Ik heb 80 accounts.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Serieus een nieuw account aangemaakt?
Whaha, 1 seconde voor jouw bericht postte ik die foto. Zeg maar wie je liever zou doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:11 schreef WhiteBeard het volgende:
Met seuten bedoel ik hoe K3 er oorspronkelijk uitzag met die songfestival poging. Kristel werkte op een bank, Karen als serveerster en wat Kathleen deed weet ik effe niet. Dat was Seuten 1.0. Naderhand zijn die behoorlijk bijgeschaafd en geplamuurd. Zonder make up zijn het nog steeds seuten. Josje ook.
Nu hebben we dus Seuten 2.0
Ik bedoel vooral de door stress.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hm, betwijfel ik. Jindra heeft een fijner gezicht. Josje's gezicht is wat grover (ook in 2009 al) en dat werkt in je nadeel naarmate je ouder wordt.
Oh nee, het is 2015! Ik post hier al 16 jaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:08 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Tering Jantje. Ik wist geeneens dat het internet uberhaupt zo oud was.
kathleen was leraresquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:11 schreef WhiteBeard het volgende:
Met seuten bedoel ik hoe K3 er oorspronkelijk uitzag met die songfestival poging. Kristel werkte op een bank, Karen als serveerster en wat Kathleen deed weet ik effe niet. Dat was Seuten 1.0. Naderhand zijn die behoorlijk bijgeschaafd en geplamuurd. Zonder make up zijn het nog steeds seuten. Josje ook.
Wat deed jij op 8 november 1999?quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:13 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh nee, het is 2015! Ik post hier al 16 jaar..
quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:13 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh nee, het is 2015! Ik post hier al 16 jaar..
Dat was zijn coming out. Wat doe je anders op Fok! in 1999quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat deed jij op 8 november 1999?
Kristel's haar was hier wel echt heel vreselijk. Moet zelfs ik toegeven.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:14 schreef Dirk het volgende:
Was Kelly hier al voorbij gekomen? Word je ook niet vrolijk van.
[ afbeelding ]
User 1651 en de eerste homo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dat was zijn coming out. Wat doe je anders op Fok! in 1999
Die overeenkomst had ik ff gemist. Wellicht zat het al die tijd al in het concept dat een nieuwe K3 als sulletjes moeten opreizen naar toffe madammen. Wat een geniaal bedrijf is s100 toch.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:11 schreef WhiteBeard het volgende:
Sowieso hoe ze er daar uitziet. En dan hoe ze er nu uitziet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kristel's haar was hier wel echt heel vreselijk. Moet zelfs ik toegeven.
Ja, daar begon het schuren en plamuren al. Denk alle make up en haarstyling weg en je houdt niet veel over. Karen heeft daar zelfs iets hoerigs. Dat is dan weer seut op een andere wijzequote:Op zaterdag 7 november 2015 01:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Whaha, 1 seconde voor jouw bericht postte ik die foto. Zeg maar wie je liever zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |