Uh okequote:Op vrijdag 6 november 2015 22:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit is pas cyberbullying.
Dat meisje kan nu nog steeds niet normaal over straat, tot aan doodsbedreigingen aan toe. Chique.
Goh..quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef babipangang het volgende:
Ik heb beetje gevoel dat die jury probeert de kijkers thuis te beinvloeden met hun commentaar....
Uiteraard. Ze moeten toch kunnen verantwoorden dat ze voor Hanne gaan? En op looks en zang zou ze het anders niet winnen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:26 schreef rowan634 het volgende:
Stukje van het begin gezien, haar van Lisa en marthe ziet er niet uit (dan heb ik het niet eens over de haarkleur). Lisa is bloedmooi maar het lijkt alsof een kind van 4 dit gecreëerd heeft. Manipulatie? Want ze zong in haar battle met Hanne veel beter dan laatsgenoemde
Wat had Koen ookalweer gezegd?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:29 schreef showtimer het volgende:
Nou........ waar blijft Koen met zijn 'ik heb het toch gezegd?'
ik vind het echt enorm sneu voor lisa en al meteen een nare nasmaak aan deze showquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze moeten toch kunnen verantwoorden dat ze voor Hanne gaan? En op looks en zang zou ze het anders niet winnen.
Ja dat ze nog niet hersendood zijn.. met alle respect maar daar wordt je toch simpel van na zoveel jaar?quote:
Schijnbaar niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dat ze nog niet hersendood zijn.. met alle respect maar daar wordt je toch simpel van na zoveel jaar?
Ja. Het was totaal toeval dat hij voor die meiden ging. Het is ook totaal toeval dat zijn dochter nu model wordt voor de K3 kleren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:29 schreef showtimer het volgende:
Nou........ waar blijft Koen met zijn 'ik heb het toch gezegd?'
Ja die 180 nummers schrijven, wat een nobodies.quote:
Het is niet de schuld van de blanken dat die Nora zo vals zong als een kraai.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:29 schreef bogtrotter het volgende:
Een andere huidskleur maakt niet uit maar alle meisjes in de finale zijn wel blank NOU HAND IN HAND OOG IN OOG
Ben ik volledig met je eens. Ik hoop van harte voor Lisa dat ze zichzelf nog voor iets anders in de kijker kan spelen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik vind het echt enorm sneu voor lisa en al meteen een nare nasmaak aan deze show
Ditquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi pakjes had alleen liever Lisa en Klaasje hierin gezien.
Is er een lied over de politie?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
Brandweer, politie, piloten, etc., etc.
Soldaten ontbraken inderdaad nog in de lange lijst met beroepen die bezongen worden bij K3
Terwijl ze ook een protestliedje hebben, Meneer de Presidentquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
Brandweer, politie, piloten, etc., etc.
Soldaten ontbraken inderdaad nog in de lange lijst met beroepen die bezongen worden bij K3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |