Je bedoelt die Maan zonder achternaam?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:49 schreef Myrr het volgende:
Ik kom even mee zeiken, was benieuwd naar de meningen over die pinda. Wat een naar uit de hoogte wijf.
Nee Fabienne die tegen de janknegerin moest.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bedoelt die Maan zonder achternaam?
Nee Fabienne. Wat een naar wijf zeg, dacht dat ze heel wat was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bedoelt die Maan zonder achternaam?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
Alsof hij met z'n dochter op podium staat
Hij blaast ze wegquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef snellejelle het volgende:
John Newman ken wel lekker zingen.
Dat is de generatiekloof die je hoort echo-en.quote:
dat zei ik dus ook, maar de rest bleef hangen in t toneelstuk van rachaelquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee Fabienne. Wat een naar wijf zeg, dacht dat ze heel wat was.
Moet van de sponsor.quote:
Nee hoor, ze waren allebei vreselijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook, maar de rest bleef hangen in t toneelstuk van rachael
Ik vond het raar dat die andere zo boos werd. Ze vroeg verdorie tien keer "welk stukje wil jij zingen" en er kwam geen antwoord.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik snapte niet wat daar zo mis mee was. Ze wilde de teksten verdelen en die andere wilde dat niet en toen blies de productie dingen op in haar nadeel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand anders het vraagtquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die hem niet snapte
Ja, zo zag ik het ook.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snapte niet wat daar zo mis mee was. Ze wilde de teksten verdelen en die andere wilde dat niet en toen blies de productie dingen op in haar nadeel.
Met puntjes tussen de woorden toch ipv spaties.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
Ah, ik zit in het gebied tussen Rumag en 'heeft nog een huistelefoon' generatie in.
Is van die bijdehante tekstplaatjes op Facebook in zo'n zwart vierkant.
Die ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met puntjes tussen de woorden toch ipv spaties.
Even een tv-momentje pakkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
ze is wel snel over haar ziekte heen
ok. Ik heb huistelefoon en ken rumag nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
Ah, ik zit tussen het gebied Rumag en 'heeft nog een huistelefoon' generatie in.
Is van die bijdehante tekstplaatjes op Facebook in zo'n zwart vierkant.
Mocht je willen, haar er maar zeker 4 jaar vanaf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Cee het volgende:
Dit is Ruud de Wild vs Avril Lavigne.
Hallo 2002.
Papa kocht kalmeringspilletjes en ineens was haar keelpijn overquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
ze is wel snel over haar ziekte heen
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:56 schreef MissJ het volgende:
maar ja, als ze die kerel laat gaan heeft ze wel een piemel minder
daarom denk ik dat vagiemp voor chris kiestquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:56 schreef MissJ het volgende:
maar ja, als ze die kerel laat gaan heeft ze wel een piemel minder
nu ziet ik het ookquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:56 schreef Cee het volgende:
Chris heeft een wit baardhaartje en dat stoort me.
vagiempquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daarom denk ik dat vagiemp voor chris kiest
Haar achternaam klinkt ook oostbloks.quote:
vagiempquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daarom denk ik dat vagiemp voor chris kiest
Vond ik niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:58 schreef Negentiendertig het volgende:
Was die man niet gewoon veel en veel beter?
Nee.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:58 schreef Negentiendertig het volgende:
Neequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:58 schreef Negentiendertig het volgende:
ik vond van wel, maar het liedje paste niet bij zijn stemquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:58 schreef Negentiendertig het volgende:
vind ik niet zijn uitspraak vond ik heel slecht zeker voor iemand die dan al zoveel ervaring heeftquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:58 schreef Negentiendertig het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:58 schreef Cee het volgende:
Chris, Magere Hein staat toch al voor je deur dus why bother.
Oh, dat van die ervaring had ik gemist.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
vind ik niet zijn uitspraak vond ik heel slecht zeker voor iemand die dan al zoveel ervaring heeft
Ik miste het even...gaan ze dat verkrachten?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaia...
Van Valensiawas dit prachtige nummer vergeten
oh ja, doet me denken aan top 2000, ook maar eens binnenkort aan mijn lijstje beginnenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaia...
Van Valensiawas dit prachtige nummer vergeten
Nee, ze heet Gajaquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik miste het even...gaan ze dat verkrachten?
Ohquote:
nee want dan zouden ze een originele keuze als liedje zingenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik miste het even...gaan ze dat verkrachten?
Nu wel, maar de plopper op zijn hoofd mist.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Cee het volgende:
Uccie moet je nu ook aan Brian Harvey denken?
Plopperquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu wel, maar de plopper op zijn hoofd mist.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vrijdag 6 november 2015 schreef cracka-ass het volgende
jaaaa, al heet ik geen ucciequote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Cee het volgende:
Uccie moet je nu ook aan Brian Harvey denken?
Drie vingers in de lucht voor stamppotquote:
en de worst in je broekquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Drie vingers in de lucht voor stamppot
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:06 schreef Negentiendertig het volgende:
Die rappert staat er een beetje voor spek en bonen bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |