Je bedoelt die Maan zonder achternaam?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:49 schreef Myrr het volgende:
Ik kom even mee zeiken, was benieuwd naar de meningen over die pinda. Wat een naar uit de hoogte wijf.
Nee Fabienne die tegen de janknegerin moest.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bedoelt die Maan zonder achternaam?
Nee Fabienne. Wat een naar wijf zeg, dacht dat ze heel wat was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bedoelt die Maan zonder achternaam?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
Alsof hij met z'n dochter op podium staat
Hij blaast ze wegquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef snellejelle het volgende:
John Newman ken wel lekker zingen.
Dat is de generatiekloof die je hoort echo-en.quote:
dat zei ik dus ook, maar de rest bleef hangen in t toneelstuk van rachaelquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee Fabienne. Wat een naar wijf zeg, dacht dat ze heel wat was.
Moet van de sponsor.quote:
Nee hoor, ze waren allebei vreselijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook, maar de rest bleef hangen in t toneelstuk van rachael
Ik vond het raar dat die andere zo boos werd. Ze vroeg verdorie tien keer "welk stukje wil jij zingen" en er kwam geen antwoord.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik snapte niet wat daar zo mis mee was. Ze wilde de teksten verdelen en die andere wilde dat niet en toen blies de productie dingen op in haar nadeel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand anders het vraagtquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die hem niet snapte
Ja, zo zag ik het ook.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snapte niet wat daar zo mis mee was. Ze wilde de teksten verdelen en die andere wilde dat niet en toen blies de productie dingen op in haar nadeel.
Met puntjes tussen de woorden toch ipv spaties.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
Ah, ik zit in het gebied tussen Rumag en 'heeft nog een huistelefoon' generatie in.
Is van die bijdehante tekstplaatjes op Facebook in zo'n zwart vierkant.
Die ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met puntjes tussen de woorden toch ipv spaties.
Even een tv-momentje pakkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
ze is wel snel over haar ziekte heen
ok. Ik heb huistelefoon en ken rumag nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
Ah, ik zit tussen het gebied Rumag en 'heeft nog een huistelefoon' generatie in.
Is van die bijdehante tekstplaatjes op Facebook in zo'n zwart vierkant.
Mocht je willen, haar er maar zeker 4 jaar vanaf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Cee het volgende:
Dit is Ruud de Wild vs Avril Lavigne.
Hallo 2002.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |